Προ των πυλών «λίφτινγκ» στον κλάδο των σούπερ μάρκετ – Πού θα κριθεί η «μάχη» στο ράφι

Αναμένεται νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ.

Σε τροχιά πλήρους μετασχηματισμού κινείται ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, καθώς οι προκλήσεις που ανέδειξαν οι κρίσεις των τελευταίων ετών σε συνδυασμό με τις ευκαιρίες που γεννά η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή απαιτούν από το οικοσύστημα της οργανωμένης λιανικής να επιδείξει άμεση προσαρμοστικότητα και ισχυρές αντοχές απέναντι σε όσα επιφυλάσσει το όχι και τόσο μακρινό μέλλον.

Τα σούπερ μάρκετ βρίσκονται αντιμέτωπα με πληθώρα προκλήσεων τα τελευταία χρόνια, γεγονός που κρίνει επιτακτική την ανάγκη να επαναπροσδιορίσουν την αναπτυξιακή τους στρατηγική, με στόχο τη μεγιστοποίηση των περιθωρίων κέρδους τους και την ενδυνάμωση των μεριδίων τους στην αγορά, καλύπτοντας ταυτόχρονα τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού εν μέσω του εντεινόμενου ανταγωνισμού.


reader.gr

Χορηγούμενη
Share
Published by
PressRoom
Tags: λίφτινγκ οικονομία