Μια σκέψη για πιο στοχευμένους ελέγχους από την Τροχαία για διπλώματα και άδειες

Σήμερα άλλος ένας ντελιβεράς έχασε την ζωή του στην Θεσσαλονίκη και απλά κάποιοι πολιτικοί βγήκαν να δηλώσουν το όνομα της εταιρίας όπου δούλευε!

Είναι σίγουρο ότι αν ο δράστης που παραβίασε κόκκινο- κι αρχικά εγκατέλειψε τον χώρο του δυστυχήματος- ΔΕΝ ήταν ένας 21χρονος αλλοδαπός θα είχαμε τώρα ήδη πορείες στους δρόμους!


Πέρα από αυτό όμως, εδώ φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά με όλους αυτούς τους 16χρονους και… 14χρονους που παίρνουν ένα αυτοκίνητο και όποιον πάρει ο χάρος! Παλιότερα λέγαμε για τους ηλικιωμένους που βγαίνουν με τα αγροτικά στις εθνικές οδούς από τα χωράφια, όμως τώρα έχουμε εδώ άλλη μάστιγα.

Είναι προφανές και με γυμνό μάτι π.χ. στο Αγρίνιο ότι δεκάδες αυτοκίνητα, συνήθως παλιά, με… φιμέ τζάμια, παράνομες μπάρες, καρότσες με κόσμο πάνω κλπ, κλπ, τα οδηγούν νεαροί που είναι στην εφηβεία.

Και είναι επίσης προφανές ότι κάμποσοι νεαροί με κατεβασμένα αμαξώματα, αεροτομές, γούφερ και περίεργα φώτα δεν ζουν χωρίς το αμάξι! Πρέπει και τα 50 μέτρα, μέχρι να πάρουν τον καφέ στο πλαστικό, να τα πάνε με αυτό!

Με όλα αυτά δεδομένα, λοιπόν, δεν θα έπρεπε να γίνονται μέσα στην πόλη συνεχώς έλεγχοι για όλο αυτό το πράγμα; Πότε έχετε δει τελευταία φορά να ζητάει διπλώματα η Τροχαία; Να ταυτοποιεί τον κάτοχο με την άδεια; Να ζητάει ΚΤΕΟ, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας;
Πότε;

η συντακτική τροχοφόρος μονάδα

*Οι απόψεις συνεργατών του agriniopress, δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι και απόψεις του site ή των συντακτών του.

Χορηγούμενη
Share
Published by
PressRoom
Tags: Αγρίνιο διπλώματα Τροχαία