Lifestyle & People

Πώς θα σταματήσεις το ροχαλητό (το δικό σου ή το δικό της)

roxalitoΛίγα πράγματα είναι πιο εκνευριστικά από κάποιον που ροχαλίζει -τουλάχιστον για όποιον προσπαθεί να κοιμηθεί δίπλα του! Εάν υποφέρεις κι εσύ από το ροχαλητό του συντρόφου σου (ή εκείνος από το δικό σου -συμβαίνουν κι αυτά!) δοκίμασε τις λύσεις που σου προτείνουμε. Κάποια από αυτές σίγουρα θα “πιάσει”!

Κάνε ένα ζεστό ντους αμέσως πριν τον ύπνο

Ο ήχος του ροχαλητού προκαλείται από τον αέρα καθώς περνάει μέσα από τις αναπνευστικές διόδους οι οποίες για κάποιο λόγο είναι πιο “στενές” από το φυσιολογικό -κάτι που ο οργανισμός καταφέρνει να ρυθμίζει όσο είμαστε ξύπνιοι. Ένα ζεστό ντους πριν τον ύπνο ή μερικές πλύσεις με αλατόνερο μπορεί να είναι ό,τι χρειάζεσαι για να καθαρίσεις τους αεραγωγούς και να κοιμηθείς σαν πουλάκι (το ίδιο και ο διπλανός σου)!

Άλλαξε στάση

Οι περισσότεροι άνθρωποι ροχαλίζουν πιο έντονα όταν κοιμούνται ανάσκελα και σταματούν όταν γυρίζουν στο πλάι. Δοκίμασε να χρησιμοποιείς ένα μαξιλάρι κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης ώστε να αναγκάζεσαι να παραμένεις στο πλάι κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Πιες νερό

Όταν ο οργανισμός είναι αφυδατωμένος, το στόμα και η μύτη “στεγνώνουν”, με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να προκαλείται ροχαλητό. Μην ξεχνάς να πίνεις τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα.

Απόφυγε το αλκοόλ πριν κοιμηθείς

Ένα ποτήρι κρασί είναι ό,τι πρέπει για να χαλαρώσεις το βράδυ, σωστά; Το πρόβλημα είναι ότι μαζί χαλαρώνουν και οι μύες του λαιμού, οι οποίοι όταν βρεθούν σ’ αυτή την κατάσταση προκαλούν καθώς περνάει ο αέρας αυτό τον ενοχλητικό θόρυβο που ονομάζουμε “ροχαλητό”. Φρόντισε να πιεις το ποτό σου τουλάχιστον τέσσερις ώρες πριν πας για ύπνο.

Κάνε τις ασκήσεις σου

Δοκίμασε να πιέσεις την άκρη της γλώσσας σου στον ουρανίσκο και στη συνέχεια ξεδίπλωσέ τη πάλι στη θέση της. Κάνε το μερικές φορές και μετά πίεσε προς τα πάνω το επάνω μέρος της βγάζοντας ταυτόχρονα τον ήχο “Ααααα”. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στη Βραζιλία, τέτοιου είδους ασκήσεις μείωσαν σημαντικά το ροχαλητό σε άτομα που συμμετείχαν.

Βάλε έναν υγραντήρα

Εάν η ατμόσφαιρα στην κρεβατοκάμαρα είναι ξηρή -με αποτέλεσμα να ξεραίνεται το στόμα και ο λαιμός σου, δοκίμασε να τοποθετήσεις στο χώρο έναν υγραντήρα. Μπορεί να σε βοηθήσει.

Φόρεσε έναν ειδικό νάρθηκα

Σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Ύπνου, ένας ειδικός ενδοστοματικός νάρθηκας για το ροχαλητό μπορεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, καθώς αναγκάζει το σαγόνι να μετακινηθεί ελαφρά από τη συνηθισμένη θέση του, επιτρέποντας τον αέρα να κινείται πιο εύκολα στους αεραγωγούς. Θα βρεις τέτοια προϊόντα στα φαρμακεία.

http://www.madamefigaro.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close