Ροή ΕιδήσεωνΥγεία-Ομορφιά

Πώς σε βοηθά η γυμναστική να χάσεις κιλά

Το μυστικό για να χάσει κανείς βάρος όταν ξεκινά την ενασχόλησή του με την άσκηση είναι να μην τα παρατήσει μετά από μερικές εβδομάδες. Οι περισσότεροι ξεκινούν με ενθουσιασμό τη γυμναστική, όμως λίγο καιρό μετά, η ρουτίνα και οι καθημερινές υποχρεώσεις δεν τους επιτρέπουν να είναι όσο πειθαρχημένοι και συνεπείς θα ήθελαν, με αποτέλεσμα να αποθαρρύνονται και τελικά σταδιακά να αποχωρούν. Το βασικότερο μυστικό, όμως, για να έχει επιτυχία και αποτελεσματικότητα στην απώλεια του περιττού βάρους η άσκηση είναι η συνέπεια και η επιμονή.

Όταν επιλέξεις τη μορφή άσκησης που θέλεις θα πρέπει να πραγματοποιήσεις έναν ιατρικό έλεγχο, ώστε να διασφαλίσεις ότι είσαι υγιής και μπορείς να αθληθείς. Απαραίτητη πλέον προϋπόθεση για την εγγραφή σε γυμναστήριο, αθλητική ομάδα ή οποιοδήποτε άλλο άθλημα είναι η ιατρική βεβαίωση, που πιστοποιεί ότι ο αθλητής είναι υγιής και μπορεί να συμμετέχει στις προπονήσεις.

Μπορείς να βρεις εύκολα και γρήγορα εδώ τις βεβαιώσεις που χρειάζεσαι για οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα, για το γυμναστήριο, το σχολείο και την αθλητική ομάδα.

Για να έχει αποτέλεσμα η άσκηση τόσο στο χτίσιμο ενός καλλίγραμμου κορμιού όσο και στην απώλεια κιλών χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια. Φυσικά, αν ο στόχος είναι βασικά η απώλεια περιττού βάρους, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να απευθυνθείς σε έναν διαιτολόγο, ώστε να σου βγάλει ένα ατομικό διατροφικό πρόγραμμα που θα ανταποκρίνεται στις δικές σου ανάγκες και στις δικές σου διατροφικές επιλογές, ώστε να μπορέσεις να πειθαρχήσεις σε αυτό και να μην νιώθεις ότι στερείσαι ή δεν γεύεσαι τα φαγητά που θα ήθελες.

Το μυστικό εδώ είναι η ποσότητα και ο συνδυασμός των τροφών, μπορείς να καταναλώσεις αυτά που θες, αλλά με μέτρο και με τους συνδυασμούς που πρέπει, ώστε να μην ξεπερνάς το ημερήσιο όριο σε θερμίδες που χρειάζεται το δικό σου σώμα για να καλύψει τις ενεργειακές του ανάγκες χωρίς περιττό λίπος.

Πώς δρα η γυμναστική στην απώλεια βάρους

Θα λέγαμε ότι δρα συνδυαστικά με το ειδικό διατροφικό πρόγραμμα. Ωστόσο, η σωστή επιλογή γυμναστικής μπορεί να σε βοηθήσει περισσότερο στην καύση του λίπους και ως εκ τούτου να σε οδηγήσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα της απώλειας κιλών γρηγορότερα.

Κάποια είδη άσκησης όπως το ποδήλατο, το τρέξιμο, η αεροβική άσκηση οποιουδήποτε είδους και η πυγμαχία γυμνάζουν ταυτόχρονα πολλές μυϊκές ομάδες και έτσι, ενισχύουν την ταχεία καύση λίπους.

Φυσικά, μια εξίσου αποτελεσματική μορφή άσκησης είναι και η κολύμβηση, η οποία και σε βοηθά να κάψεις πολλές θερμίδες και γυμνάζει ταυτόχρονα πολλές μυϊκές ομάδες.

Την πρώτη θέση βεβαίως στο κάψιμο του λίπους έχει το ποδήλατο (περίπου 1000 θερμίδες ανά ώρα προπόνησης). Η γυμναστική βοηθά να κατανέμονται σωστά σε όλο το σώμα τα κιλά, ενώ να αποβάλεις το περιττό λίπος.

Extra tip: Αρωγός σε όλη την προσπάθειά σου να χάσεις βάρος και να αποκτήσεις καλογυμνασμένο κορμί είναι και το νερό. Η ενυδάτωση του οργανισμού τόσο πριν και μετά την άσκηση όσο και καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας είναι απαραίτητη για να αποφευχθεί τυχόν κατακράτηση και να βελτιώσει το δέρμα σου, αλλά και την ευεξία του οργανισμού σου. Επιπλέον, θα αναπληρώσει τα υγρά που χάνονται κατά την διάρκεια της άσκησης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button