Η οργάνωση και η ενιαία διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες μέσω συστημάτων CRM, κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Τέτοιου είδους λύσεις απευθύνονταν κυρίως σε μεσαίες ή μεγάλες εταιρείες με πολύπλοκες δομές και διαδικασίες. Οι αλλαγές όμως είναι ραγδαίες στον τομέα αυτόν καθώς πλέον ακόμη και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να επενδύσουν στη δημιουργία ή στην ενδυνάμωση της σχέσης τους με τον τελικό πελάτη. Ειδικά σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε, οι μικρές λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά και μπορούν να μετατρέψουν τον ευκαιριακό πελάτη σε έναν μόνιμο, ευχαριστημένο πελάτη.
Η χρησιμότητά του CRM στο εμπορικό τμήμα , σημαίνει αυτοματοποίηση των πωλήσεων με σκοπό την άμεση αύξησή τους. Στο Λογιστήριο συμβάλλει θετικά στη διαχείριση & παρακολούθηση εισπράξεων ,ενώ για τα υπόλοιπα τμήματα ενδυναμώνεται η εξυπηρέτηση των πελατών, η διαχείριση Καμπανιών Marketing και η εξαγωγή αντίστοιχων Reports προς τη Διοίκηση.
Με τη σωστή χρήση του CRM σε όλα τα παραπάνω τμήματα , η επιχείρηση έχει στην κατοχή της ένα πολύτιμο εργαλείο πρόβλεψης και λήψης αποφάσεων , όπως επίσης διαχείρισης χρόνου και μέσων. Μία λάθος εγκατάσταση του Λογισμικού CRM , θα κοστίσει στην επιχείρηση χρόνο, χρήματα και το προσωπικό θα γίνει ιδιαίτερα αρνητικό στη χρήση του.
Ποια είναι λοιπόν τα σημεία που πρέπει να προσέξει μία επιχείρηση ώστε να επιλέξει το σωστό σύστημα CRM για τους ανθρώπους της:
Πως λοιπόν θα αντιληφθούμε ότι μία επιχείρηση έχει τελικά επιλέξει το σωστό σύστημα CRM για τους ανθρώπους της?
Είναι το CRM ,το οποίο χρησιμοποιείτε πραγματικά στην καθημερινότητα και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των διαδικασιών μιας εταιρείας. Ακόμη και τα πιο εξελιγμένα συστήματα CRM είναι ανούσια αν οι άνθρωποί σας δεν τα χρησιμοποιούν ή ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο για να τα τροφοδοτούν με δεδομένα, κάτι που σας εκτρέπει από το βασικό στόχο, που είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.