Ροή ΕιδήσεωνΥγεία-Ομορφιά

Πώς να αναρρώσετε σύντομα από ένα κάταγμα

Η αποκατάσταση μετά από ένα κάταγμα χρειάζεται ηρεμία και χρόνο. Ανάλογα με τη φύση και το μέγεθος του κατάγματος, ο χρόνος αποθεραπείας ποικίλει. Πώς λοιπόν θα αναρρώσουμε από ένα κάταγμα με τον πιο ανώδυνο τρόπο;

Ανάλογα με παράγοντες όπως η ηλικία και η φυσική του κατάσταση, κάθε ασθενής απαιτεί διαφορετικό χρόνο ανάρρωσης μετά από ένα κάταγμα. Ασθενείς μεγαλύτερης ηλικίας ή ασθενείς οι οποίοι είχαν τόσο σφοδρό τραυματισμό που χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουν αναπηρικά αμαξίδια, είναι επόμενο να έχουν πιο αργή αποθεραπεία. Χάρη σε μια σειρά από απλές συμβουλές, μπορούμε να επισπεύσουμε τη διαδικασία, επιστρέφοντας στην καθημερινότητά μας πιο δυνατοί από ποτέ. Ας τις ανακαλύψουμε.


  1. Επενδύστε σε ενίσχυση στήριξης

Η σωστή στήριξη αποτελεί το Α και το Ω στη γρήγορη ανάρρωση. Επιλέγοντας κάποιον μηχανισμό στήριξης για διευκόλυνση της βάδισης, κατά το πρώτο διάστημα μετά τον τραυματισμό, όπως πατερίτσες ή κάποιο μπαστούνι στήριξης, μειώνουμε σημαντικά την πιθανότητα επανατραυματισμού, ο οποίος εάν συμβεί θα επιβραδύνει σημαντικά την αποκατάσταση.

  1. Ξεκουραστείτε περισσότερο

Ο ύπνος και η ανάπαυση κατά τη διάρκεια της ημέρας, ενισχύει σημαντικά τον οργανισμό μας. Μια ρουτίνα ανάπαυσης και επαρκής ύπνος κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα αναζωογονήσουν το σώμα μας, επιστρέφοντάς το στην προ-τραυματισμού κατάσταση ευκολότερα.

  1. Τραφείτε σωστά

Μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, συχνά σε συνδυασμό με κάποιο ειδικό συμπλήρωμα διατροφής βοηθά το σώμα μας να ανακάμψει. Ιδιαίτερη βαρύτητα πρέπει να δίνεται στην πρόσληψη ασβεστίου και βιταμίνης D, οι οποίες και είναι απαραίτητες για τόσο για την οστική ανάπλαση όσο και για τη γενικότερη οστική μας υγεία. Μια διατροφή εμπλουτισμένη με λιπαρά ψάρια, γαλακτοκομικά, ξηρούς καρπούς, όσπρια και πράσινα φυλλώδη λαχανικά, διασφαλίζει ταχύτερη ανάρρωση και ομαλότερη επιστροφή στην κανονικότητα.

  1. Προσφέρετε στο σώμα σας την κατάλληλη βοήθεια

Η ενίσχυση των αρθρώσεων με ορθοπεδικές επιγονατίδες, ειδικούς ιμάντες και νάρθηκες στήριξης, επισπεύδει σημαντικά τη διαδικασία της ανάρρωσης, προστατεύοντας τα οστά μας από περεταίρω φθορά. Είναι σημαντικό, το σώμα να κινείται, με ασκήσεις ενίσχυσης της δύναμης και της ελαστικότητας, οι οποίες συχνά απαιτούν βοηθήματα για τη διεκπεραίωσή τους.

  1. Πιείτε περισσότερο νερό

Η ενυδάτωση επιταχύνει σημαντικά τη διαδικασία επαναφοράς. Ακόμα και αν δεν αγαπάτε το νερό, και αδυνατείτε να πιείτε περισσότερο από λίγα ποτήρια την ημέρα, μπορείτε να διασφαλίσετε την απαραίτητη ποσότητα μέσω της διατροφής σας. Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά βοηθά σημαντικά στην ημερήσια πρόσληψη. Τα φρούτα προσφέρουν σαφώς μεγαλύτερη ποσότητα νερού σε σύγκριση με τα λαχανικά, με πλουσιότερο σε περιεκτικότητα το καρπούζι. Τα λαχανικά ωστόσο, είναι πλουσιότερα σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, τα οποία θα ενισχύσουν σημαντικά τον οργανισμό σας στη διάρκεια της αποθεραπείας.

Ένα κάταγμα χρειάζεται χρόνο για να επουλωθεί. Πρωτίστως όμως, απαιτεί ψυχραιμία, υπομονή και πίστη στη διαδικασία. Το άγχος, είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι επιβραδύνει την ανάρρωση, εντείνοντας παράλληλα το αίσθημα του πόνου για τον ασθενή.

Σε περίπτωση που παρατηρήσετε οποιοδήποτε ασυνήθιστο σύμπτωμα ή επιδείνωση της κατάστασής σας μετά από έναν τραυματισμό, είναι σημαντικό να αναζητήσετε έγκαιρα ιατρική βοήθεια. Ο ιατρός σας θα πραγματοποιήσει εκτενή έρευνα των παραγόντων που καθυστερούν την ανάρρωσή σας, και θα σας δώσει την καθοδήγηση που χρειάζεστε για να επιστρέψετε στην προ-τραυματισμού κατάστασή σας.

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ ΑΘΗΝΑ

Fortuna.com.gr

Τοπική Διαφήμιση
papahanasiou graviera2022 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button