Lifestyle & PeopleΡοή Ειδήσεων

Πιστεύουν ή όχι οι Έλληνες στον Άγιο Βαλεντίνο; Πόσα λεφτά προτίθενται να ξοδέψουν

Τελικά, είναι ή δεν είναι ρομαντικοί οι Έλληνες; Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί ημέρα γιορτής για τον έρωτα και από ότι φαίνεται οι Έλληνες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν αρκετά χρήματα να τη γιορτάσουν.

Τα αναλυτικά αποτελέσματα

Σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας της Focus Bari η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου προκαλεί συναισθήματα για πολλούς, αλλά για δύο στους τρεις Έλληνες είναι απλά άλλη μια ημέρα. Πάντως, 9 στους 10 θεωρούν πως η αγάπη και ο ρομαντισμός πρέπει να γιορτάζονται καθημερινά και όχι μόνο του Αγίου Βαλεντίνου.

1

Ένας στους τρεις γιορτάζει με ρομαντικό δείπνο ή χαλαρές στιγμές στο σπίτι, ενώ οι περισσότεροι πιστεύουν ότι η αγάπη πρέπει να είναι καθημερινή γιορτή.

2

Περίπου τρεις στους πέντε Έλληνες σκοπεύουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 30,57€ για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Το 19% των ερωτηθέντων σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα από 50€ για να χαρίσει κάποιο δώρο στο ταίρι του.

3

Η «τέλεια μέρα» για τους περισσότερους Έλληνες υπάρχει και περιλαμβάνει αποφόρτιση και ξεγνοιασιά, καθώς και αυθορμητισμό. Ένας στους δύο άνδρες δηλώνει πως είναι απλώς μια άλλη μέρα, ωστόσο το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο στις γυναίκες καθώς 6 στις 10 δηλώνουν πως αφενός είναι μια άλλη ημέρα αφετέρου δεν έχουν σχέδια για την ημέρα.

4

Διάθεση ρομαντισμού δείχνουν οι άνδρες κυρίως 18-24 που για την ημέρα τους Αγίου Βαλεντίνου έχουν σχεδιάσει ένα ρομαντικό δείπνο με το ταίρι τους ενώ 4 στις 10 γυναίκες ηλικίας 25-44 σχεδιάζουν να περάσουν τη βραδιά αγκαλιά με το ταίρι τους παρακολουθώντας ταινίες.

5

Η πλειοψηφία των χρηστών στα social media απολαμβάνει τις δημοσιεύσεις με τα χιουμοριστικά memes για την αγάπη και τους singles, ενώ οι επιτηδευμένες αναρτήσεις για το ιδανικό και το ξεχωριστό προκαλούν δυσφορία.

ethnos.gr

Χορηγούμενη

papathanasiou2025 Τοπική Διαφήμιση
Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button