ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Περιβαλλοντική ευαισθησία στην πράξη από τα My Market

Την ώρα που η προστασία του περιβάλλοντος μπαίνει ολοένα και συχνότερα στην επικαιρότητα, μία σειρά μεγάλων και μικρότερων εταιρειών έχουν επενδύσει στρατηγικά εδώ και χρόνια στις Αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των My Market και της METRO, της πρώτης εταιρείας του κλάδου που πιστοποιήθηκε μάλιστα με ISO 50001.

Η METRO έχει επενδύσει στην τεχνολογική της αναβάθμιση, συμπεριλαμβανομένης μάλιστα της λειτουργίας εσωτερικού R&D τμήματος που μελέτησε και ολοκλήρωσε αλλαγές των φωτιστικών συστημάτων προκειμένου να πετύχουν εξαιρετικό αισθητικό αποτέλεσμα με σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας. Αντίστοιχες αναβαθμίσεις έχουν προχωρήσει με επιτυχία σε πολλαπλούς τομείς όπως π.χ. στα ψυκτικά συστήματα.


Συνολικά, τα αποτελέσματα των ενεργειακών παρεμβάσεων της εταιρείας είναι εντυπωσιακό. Την τελευταία τριετία, η εταιρεία εξοικονόμησε ενέργεια που αγγίζει το 20% της κατανάλωσής της. Η εξοικονόμηση αυτή αντιστοιχεί στην ετήσια κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας του συνόλου των κατοικιών μίας πόλης όπως το Λουτράκι.

Αν μάλιστα παρατηρήσει κάποιος το σύνολο των λειτουργικών δραστηριοτήτων των My Market αντιλαμβάνεται ότι η περιβαλλοντική ευαισθησία δεν έρχεται μόνη της. Η αλυσίδα υποστηρίζει και εκφράζει στην πράξη ένα μοντέλο υγιεινού τρόπου ζωής, με εστίαση στη σωστή διατροφή. Αυτό το καταλαβαίνει κανείς εύκολα και με πρακτικό τρόπο. Από το να παρακολουθήσει μία διαφήμιση της εταιρείας μέχρι να δει τα προγράμματα κοινωνικής υπευθυνότητας που ακολουθεί είτε πανελλαδικά είτε σε τοπικό επίπεδο στη χώρα.

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button