sliderΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Αγρινίου: Δείτε το σποτ που κόστισε 2.000 ευρώ!

Η απευθείας ανάθεση της Μαρίας Παπαγεωργίου και η απάντηση της Κοινωφελούς

Πανάκριβα πλήρωσε ο πολίτης του Αγρινίου, την προβολή του φολκλορικού φεστιβάλ του δήμου Αγρινίου, όπως προκύπτει από το πρόγραμμα “Διαύγεια” και την απάντηση της αρμόδιας υπαλλήλου της ΚΕΔΑ , της οποίας προΐσταται η αντιδήμαρχος Μαρία Παπαγεωργίου.

Ενός Φεστιβάλ που σε επίπεδο οργάνωσης, σίτισης και φιλοξενίας των ξένων συγκροτημάτων, μάλλον δυσφήμησε το Αγρίνιο , για το οποίο η κ. Παπαγεωργίου όμως, εμφανίστηκε ιδιαίτερα γαλαντόμα, ως προς την προετοιμασία της προβολής του τουλάχιστον.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με επίσημο έγγραφο που υπογράφει η αντιδήμαρχος στις 30 Ιουλίου, λίγο μετά τις εκλογές δηλαδή (γιατί κι αυτό έχει την σημασία του)και που αναρτήθηκε στο “Διαύγεια”, αποφασίζεται με απευθείας ανάθεση η έγκριση δαπανών για… προϊόντα πληροφόρησης (!) εκδηλώσεων του δήμου και για το χρονικό διάστημα από 3 έως 26 Αυγούστου.

Ο τρόπος, ο χρόνος, το αόριστον της ανάθεσης, αλλά και το γεγονός ότι επελέγη για την απευθείας ανάθεση εταιρεία που εδρεύει στην Αθήνα, προκάλεσε εύλογα απορίες, και γι’αυτό το agriniopress, έθεσε τα σχετικά ερωτήματα στην υπογράφουσα, Μαρία Παπαγεωργίου.

Δεν θυμόνταν…

Η τηλεφωνική επικοινωνία έγινε στις 3 Σεπτεμβρίου και η κ. Παπαγεωργίου , αμήχανα είναι η αλήθεια, υποστήριξε πως δεν… θυμόνταν τι υπέγραψε και ζήτησε λίγο χρόνο για να απαντήσει.
Τελικά, στα ερωτήματα δεν απάντησε η κ. Παπαγεωργίου. Το απέφυγε και το ανέθεσε σε υπάλληλο της ΚΕΔΑ που επικοινώνησε με το agriniopress δυο μέρες μετά και δήλωσε πως η απευθείας ανάθεση είχε να κάνει με την κατασκευή σποτ, που προβλήθηκε στην τοπική τηλεόραση (Αχελώος TV) και στο site της ΚΕΔΑ.

Με μια έρευνα στο site της ΚΕΔΑ και το κανάλι του δήμου Αγρινίου στο You Tube, ένα (1)  ήταν το σποτ που δημιουργήθηκε και προβλήθηκε για τη διαφήμιση του φολκλορικού φεστιβάλ και είναι το παρακάτω:

Νέα ερωτήματα

Όσοι σχετίζονται βέβαια με εικόνα και ήχο, μπορούν να αντιληφθούν πως το κόστος των 2.000 ευρώ , γι’αυτό το σποτ, είναι εξωπραγματικό. Ένας ντόπιος παραγωγός θα μπορούσε να το δημιουργήσει με… 50 ευρώ ή και εθελοντικά. Ακόμη,  άνετα σε λίγη ώρα θα το είχε κατασκευάσει ένας υπάλληλος του δήμου Αγρινίου, χωρίς να κοστίσει σεντ στον δήμο.

Οπότε υφίστανται πλέον κάποια νέα ερωτήματα προς την κ. Παπαγεωργίου. Μερικά από αυτά:

– Αλήθεια, αυτό το σποτ στοίχισε 2.000 ευρώ στους δημότες;

– Το σποτ κατασκευάστηκε πράγματι από την συγκεκριμένη αθηναϊκή εταιρία, ή από άλλον;

– Πόσες ανάλογες απευθείας αναθέσεις έχουν γίνει την τελευταία πενταετία;

-Άραγε όλα αυτά τελούν εν γνώσει του δημάρχου Γ.Παπαναστασίου;

Αξίζει να σημειωθεί τέλος, πως σύμφωνα με το e-media, την πλατφόρμα δηλαδή του αρμοδίου υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής – Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης για τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, η αθηναϊκή εταιρεία που ανέλαβε το επίμαχο έργο, έχει στην ιδιοκτησία της τοπικό blog ειδησεογραφικού – παραπολιτικού περιεχομένου.

Π.Η.Τ.

Ετικέτες

7 Σχόλια

  1. Ρε ΠΗΤ χαρακτηριζεσαι και δημοσιογράφος τρομάρα σου, πρώτον το σποτ που έχεις δημοσιεύσει δεν είναι της εταιρείας που λες και δεύτερον και κυριότερο η εταιρεία έχει κάνει σύνολο 12 σποτ για αυτό το ποσό. Αλλά μάλλον δεν σε νοιάζει η εταιρεία και το πόσο πληρώνει ο ελληνικός λαός αλλά το site που κατέχει αυτή η εταιρεία αυτό σε πονάει

    1. Ρε Κατς, το κακό με σένα είναι ότι εκτός από εμπαθής, είσαι και άσχετος . Διάβασε την απευθείας ανάθεση, τι ακριβώς προβλέπει και θα καταλάβεις ότι για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν παρήχθη κανένα έργο, δλδ για… αέρα κοπανιστό πληρώθηκαν 2.000 ευρώ από την τσέπη των δημοτών.
      Με δυο λόγια με αυτά τα λεφτά πληρώθηκε κάτι άλλο… ξέρεις τι. Για μάθε πόσες ακόμη απευθείας αναθέσεις έχουν γίνει στα δημοτικά λιβανιστήρια.
      Καληνύχτα και να προσέχεις

  2. 2000 ευρώ για μια τέτοια ανοησία ,απευθείας ανάθεση και σχέση με τοπικό σάιτ….σκανδαλακι…κρίμα. Παντα πιστεύα ότι η τοπική αυτοδιοίκηση πρώτου και δεύτερου βαθμού ειναι οργανισμοί μπίζνας και βολέματος ανθρωπων που η διαδιακασια της σταυροδοσιας αποτελεί κατοχύρωση επαγγελματικής εξέλιξης και επιβίωσης .

  3. Άντε και μια καλή είδηση για το luben, βαρεθήκαμε κατακαλόκαιρο πρόβατα και μόνο πρόβατα. Whatergate στο Αγρίνιο, ήδη βλέπω το πρωτοσέλιδο του Luben.

  4. Δεν πειραζει μωρε γινονται αυτα. Σε αλλους δημους να φανταστείτε πληρώνονται προεκλογικές καμπανιες με δημόσιο χρημα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close