Ροή ΕιδήσεωνΥγεία-Ομορφιά

Συμβουλές ψυχικής υγείας στην εγκυμοσύνη κατά την πανδημία

Η κρίση στον τομέα της υγείας που διανύουμε λόγω της πανδημίας έχει αυξήσει κατά πολύ τα άγχη που έχουμε να διαχειριστούμε, επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο μια γυναίκα βιώνει ή βίωσε πρόσφατα την εγκυμοσύνη.

Συνεπώς η ανάγκη να προστατεύσει την ψυχική της υγεία και να βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τον ιατρό της είναι επιτακτική σε μια τόσο ευάλωτη για εκείνη περίοδο.

Αν είσαι έγκυος ή έχεις γεννήσει πρόσφατα οι παρακάτω συμβουλές έχουν σκοπό να σε βοηθήσουν ως προς την διαχείριση των αλλαγών που βιώνεις.

Ακολούθα μια ρουτίνα όσο μπορείς


Μπορεί να ακούγεται βαρετό όμως, ακολουθώντας μια ρουτίνα στην καθημερινότητά σου είναι ένας τρόπος να βελτιωθεί η διάθεση σου. Ένα πρόγραμμα θα σου δώσει την ευκαιρία να διαχωρίσεις τις δραστηριότητες που έχουν σημασία και να θέσεις προτεραιότητες.

Μπορείς να κατηγοριοποιήσεις τις δραστηριότητες ανάλογα με την κατηγορία που ανήκουν σε ψυχικές, κοινωνικές ή σωματικές και ύστερα να τις εντάξεις στην κάθε ημέρα σου μην ξεχνώντας να αφήσεις κενό χρόνο για την ξεκούρασή σου. Είναι σημαντικό να θέτεις πραγματοποιήσιμους στόχους ανά ημέρα για να μην πιέζεις τον εαυτό σου. Επικοινώνησε με οικογενειακά ή φιλικά πρόσωπα που σου κάνουν καλό.

Φυσικά το πρόγραμμα μπορεί να τροποποιηθεί πολύ εύκολα οπότε αν  ξεφύγεις από αυτό μην αγχωθείς.

Διαχειρίσου τις αρνητικές σκέψεις

Οι εξελίξεις της πανδημίας είναι ένα θέμα που μας αγχώνει όλους όμως προσπάθησε να μην αφήνεις να σε καταβάλλει.  Εντόπισε ποιες σκέψεις σε επηρεάζουν αρνητικά και προσπάθησε να καταλάβεις τι συμβαίνει στο μυαλό σου και στην συνέχεια αξιολόγησε αν οι σκέψεις αυτές έχουν κάποια βάση και είναι υγιείς. Αν όχι προσπάθησε να τις αντικαταστήσεις με σκέψεις που σε ηρεμούν και είναι πιο υγιείς και επανέλαβε την ίδια λογική όταν νιώσεις ξανά έτσι.

Αφιέρωσε χρόνο με το μωρό σου

Αυτό που χρειάζεται περισσότερο το μωρό είναι εσένα. Ήδη από όταν βρίσκεται το έμβρυο στην κοιλιά μπορεί να αισθανθεί τι γίνεται στο εξωτερικό περιβάλλον και πως νιώθεις ενώ τα πρώτα δύο χρόνια το μωρό μαθαίνει πολύ γρηγορότερα γι’ αυτό και είναι πολύ να του αφιερώνεις αρκετό χρόνο. Μην ξεχνάς όμως να είσαι ευγενική με τον εαυτό σου και να παίρνεις τον χρόνο σου όταν το χρειάζεσαι.

Μην υπερφορτώνεις τον εαυτό σου με άχρηστες πληροφορίες

Επειδή μπορεί οι πληροφορίες που βομβαρδίζεσαι γύρω από τον Covid-19 και από άλλα μεγάλα γεγονότα στον κόσμο να σε επιβαρύνουν συναισθηματικά, διογκώνοντας το αίσθημα του άγχους οριοθέτησε την πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες στο απαραίτητο και η απόφυγε την υπερβολική έκθεση.

Μην διστάσεις να ζητήσεις υποστήριξη

Αν νιώσεις ότι χρειάζεσαι βοήθεια με την ψυχική σου υγεία μην διστάσεις να το κάνεις. Μίλησε σε κάποιο οικογενειακό πρόσωπο που εμπιστεύεσαι ή κάποιο φίλο για το πως νιώθεις ενώ για πιο εξειδικευμένη αντιμετώπιση απευθύνσου σε κάποιο ειδικό.

Τοπική Διαφήμιση
Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button