Γεγονότα

Ομαλοποιήθηκε η κατάσταση στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας- παραμένουν 20 κενά

epi-kathigitis2Σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα του αιρετού στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας Γιώργου Δ. Καραμητσόπουλου , εκλεγμένου με τη «Συμμαχία ΚαθηγητώνΜετά και την τελευταία φάση πρόσληψης αναπληρωτών Δ.Ε που έγινε στις 20 Νοέμβρη  ο συνολικός αριθμός προσλήψεων στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας στη Γενική Παιδεία (Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ),  στην Ειδική Αγωγή (Ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης) και στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου ανέρχεται σε 174 συναδέλφους (168 πλήρους ωραρίου και 6 μειωμένου).Όπως αναφέρεται , 2,5 μήνες από την έναρξη των μαθημάτων,  αρχίζει να ομαλοποιείται σε ένα βαθμό η λειτουργία των σχολείων Δ.Ε., όμως εξακολουθούν να υπάρχουν 20 κενά περίπου στη Γενική Παιδεία ενώ τα κενά στην Ειδική Αγωγή εντοπίζονται κυρίως στην παράλληλη στήριξη.

Αναλυτικά:


 Αγαπητοί συνάδελφοι

Μετά και την τελευταία φάση πρόσληψης αναπληρωτών Δ.Ε που έγινε στις 20 Νοέμβρη  ο συνολικός αριθμός προσλήψεων στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας στη Γενική Παιδεία (Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ),  στην Ειδική Αγωγή (Ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης) και στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου ανέρχεται σε 174 συναδέλφους (168 πλήρους ωραρίου και 6 μειωμένου). Αναλυτικά:

ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ
28/9/2015 27
14/10/2015 36
4/11/2015 17
20/11/2015 19
ΣΥΝΟΛΟ 99
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ
8/10/2015 38 0
20/10/2015 15 0
23/10/2015 0 4
ΣΥΝΟΛΟ 53 4

 

 

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ
8/10/2015 7 2
4/11/2015 9 0
ΣΥΝΟΛΟ 16 2

Δυστυχώς έπρεπε να  φτάσουμε στο τέλος Νοέμβρη, δηλαδή 2,5 μήνες από την έναρξη των μαθημάτων, να ολοκληρώνεται το 1ο τρίμηνο στα Γυμνάσια, ώστε να αρχίσει να ομαλοποιείται σε ένα βαθμό η λειτουργία των σχολείων Δ.Ε.

Παρά ταύτα εξακολουθούν να υπάρχουν 20 κενά περίπου στη Γενική Παιδεία ενώ τα κενά στην Ειδική Αγωγή εντοπίζονται κυρίως στην παράλληλη στήριξη.

Παρατηρήσεις

  1. Θεωρούμε απαράδεκτη την πολιτική του Υπουργού Παιδείας ο οποίος για να ξεκινήσει τη λειτουργία των δημοσιών ΙΕΚ αποφάσισε αυτό να γίνει με την υποχρεωτική διάθεση εκπαιδευτικών της Δ.Ε. σε αυτά για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου τους. Εμείς πιστεύουμε ότι η ομαλή λειτουργία των δημοσιών ΙΕΚ πρέπει να διασφαλίζεται με πρόσληψη εκπαιδευτών. Σε κάθε περίπτωση προτείνουμε η διάθεση εκπαιδευτικών της Δ.Ε. στα ΙΕΚ να γίνεται μόνο αφού υπάρχουν συνάδελφοι που το επιθυμούν και κατόπιν πρότασης του ΠΥΣΔΕ που θα συνεκτιμά και αν υπάρχουν πλεονάσματα στις συγκεκριμένες ειδικότητες.
  2. Με τη δημοσίευση στο ΦΕΚ του νόμου 4342/2015 στις 9 Νοέμβρη έληξε η θητεία των μελών των ΠΥΣΔΕ και ΑΠΥΣΔΕ όλης της χώρας εκτός των αιρετών μελών. Σύμφωνα με τον νέο νόμο πρόεδρος του ΠΥΣΔΕ είναι ο Δ/ντής Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης όπως ίσχυε. Τα άλλα δυο τακτικά μέλη του ΠΥΣΔΕ επιλέγονται από τον Περιφερειακό Δ/ντη. Απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν 15η εκπαιδευτική υπηρεσία.  Τη Δευτέρα πιθανότατα θα γίνει η πρόσκληση ενδιαφέροντος από τον  Περιφερειακό Δ/ντη για όσους επιθυμούν να μετέχουν στη σύνθεση των προαναφερομένων συμβουλίων, να υποβάλουν αίτηση και βιογραφικό σημείωμα εντός προθεσμίας τριών (3) ημερών.

Είναι προφανές ότι «ξεχάστηκε» πολύ γρήγορα η πρόταση της παράταξης μας για συμμετοχή και τρίτου αιρετού στα υπηρεσιακά συμβούλια που ήταν και δέσμευση του ΣΥΡΙΖΑ (σχετική δήλωση έκανε ο Τάσος Κουράκης στις 26/1/2015 δηλαδή λίγο πριν γίνει αναπληρωτής υπουργός παιδείας).

 

 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Καραμητσόπουλος Γιώργος

Aιρετό τακτικό μέλος του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας

[τηλ.6974588255 – mail: georgekaramitsopoulos@gmail.com georgekar19@gmail.com]

 

Κίντας Παναγιώτης

Aιρετό αναπληρωματικό μέλος του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας

[τηλ.6974558833 – mail: kintas@mail.com

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button