Ροή ΕιδήσεωνΥγεία-Ομορφιά

Οκτώ τροφές που καταπολεμούν το λίπος

Πέρα από την δίαιτα που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος όταν θέλει να χάσει κιλά υπάρχουν κάποιες τροφές που έχει αποδειχτεί ότι βοηθάνε στην καταπολέμηση του λίπους.

Οι παρακάτω τροφές θα σου κάνουν λίγο πιο εύκολο το έργο σου εάν τις εντάξεις μέσα στην διατροφή σου.

Γιαούρτι

Eπιλέγοντας να φας γιαούρτι ξέρεις ότι θα ικανοποιήσει το στομάχι σου για αρκετό χρόνο καθώς είναι ένα αρκετά χορταστικό γεύμα, ιδίως αν το συνδυάσεις με κάποιο φρούτο, ξηρό καρπό ή βρώμη που είναι επίσης πλούσια σε θρεπτική αξία. Με αυτό τον τρόπο καίγονται περισσότερες θερμίδες, χωνεύοντας πρωτεΐνη αντί για υδατάνθρακες. Προτίμησε γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και ζάχαρη.

Κινόα και Πληγούρι

Το κινόα ανήκει στις must τροφές που καταναλώνονται με στόχο την απώλεια βάρους όντας και φτωχό σε θερμίδες και πλούσιο σε θρεπτικές αξίες όπως πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, σίδηρο, ψευδάργυρο, σελήνιο και βιταμίνη Ε. Μπορείς να το συνδυάσεις με λαχανικά ή ξηρούς καρπούς. Το κινόα άλλα και το πλιγούρι μαγειρεύονται εξίσου εύκολα με το ρύζι.

Πλούσιο σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και χαμηλό σε λιπαρά το πλιγούρι σε βοηθά να χορτάσεις με λίγες θερμίδες και συνδυάζεται άριστα με λαχανικά όπως ντομάτα, αγγούρι και μαϊντανό.

Κανέλα

Στον καφέ σου, το τσάι είτε, προσθέτοντας σε κάποιο φρούτο η γιαούρτι η κανέλα μπορεί να σε επηρεάσει με τις ευεργετικές της ιδιότητες. Βοηθώντας στην σταθεροποίηση στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα θα μπορούσε να περιορίσει την όρεξη σου.

Πράσινο Τσάι

Είναι αρκετές οι μελέτες που κάνουν λόγο για την σημασία της κατανάλωσης του πράσινου τσαγιού όταν θες να χάσεις βάρος.

Οι κατεχίνες που περιέχει επιδρούν θετικά στο μεταβολισμό σου. Καλοκαίρι η χειμώνα, ζεστό η παγωμένο είναι ένα ρόφημα που μπορείς να εντάξεις με μεγάλη συχνότητα στο πρόγραμμά σου.

Γκρέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ περιέχει διαλυτές ίνες, οι οποίες έχουν την ιδιότητα να αφομοιώνονται πιο αργά από τον οργανισμό ενώ παράλληλα νιώθεις ότι είσαι γεμάτος με πολύ λίγες θερμίδες. Μισό γκρέιπφρουτ ή ένα ποτήρι πριν το γεύμα θα σας βοηθήσουν να χορτάσετε πολύ νωρίτερα.

Καρπούζι

Τρόφιμα πλούσια σε νερό γεμίζουν τον χώρο του εντέρου, αφήνοντας λίγο χώρο για άλλα τρόφιμα. Το καρπούζι για παράδειγμα είναι μια από αυτές τις τροφές, η οποία εκτός των άλλων περιέχει το αντιοξειδωτικής δράσης λυκοπένιο καθώς και βιταμίνη A και C.

Τα μήλα και τα αχλάδια ανήκουν κι αυτά στην ίδια κατηγορία καθώς έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό. Καλό είναι να μην αφαιρείς την φλούδα διότι είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Ποπ Κορν

Αν έχεις στο μυαλό σου να κάνεις κάποια παρασπονδία, τσιμπώντας κάτι ενώ βλέπεις ταινία προτίμησε ποπ κορν. Θα ξεγελάσεις τον εαυτό σου χωρίς τελικά να τρως κάτι που σε επιβαρύνει θερμιδικά αφού τρία φλιτζάνια ποπ κορν στον αέρα καταλαμβάνουν όγκο χωρίς να έχουν περιττό λίπος η ζάχαρη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button