ΕξελίξειςΡοή Ειδήσεων

Οι τιμές έπεσαν, το καλάθι του νοικοκυριού ξεπούλησε λέει ο Γεωργιάδης

Σε δύο εβδομάδες η συζήτηση για την επέκταση του μέτρου - Άμεση η απάντηση στο αίτημα ειδικών ομάδων όπως οι διαβητικοί

Νέα αυτοψία σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ για το «καλάθι του νοικοκυριού» πραγματοποίησε το πρωί της Παρασκευής (4/11) ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης.

Όπως είπε για την εικονα που υπάρχει δύο ημέρες μετά την εφαρμογή του μέτρου, «οι τιμές έπεσαν και το καλάθι του νοικοκυριού ξεπούλησε».


Ο υπουργός Ανάπτυξης αναφέρθηκε, μάλιστα, ονομαστικά σε προϊόντα στα οποία οι τιμές έχουν υποχωρήσει σε σχέση με την Τετάρτη, ημέρα κατά την οποία ξεκίνησε η εφαρμογή του μέτρου, κάνοντας λόγο, μεταξύ άλλων, για κοτόπουλα, ηλιέλαιο, καφέ, λαιμό χοιρινό κ.α.






Ο Άδωνις Γεωργιάδης διευκρίνισε, επίσης, ότι σε δύο εβδομάδες και αφού αξιολογηθεί η πορεία του μέτρου για το καλάθι του νοικοκυριού θα γίνει εκ νέου η συζήτηση για την επέκτασή του και σε άλλους κλάδους.

Αντίθετα άμεση θα είναι η συζήτηση και η τυχόν λήψη αποφάσεων για ειδικές κατηγορίες καταναλωτών όπως οι διαβητικοί που αναφέρουν, όπως είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης, ότι δεν υπάρχουν ειδικά προϊόντα για τους ίδιους στη λίστα.

«Οι χαμηλότερες τιμές ειναι στο καλάθι του νοικοκυριού» επανέλαβε ο Άδωνις Γεωργιάδης ο οποίος εξήγησε ότι στην υπουργική απόφαση για την εφαρμογή του μέτρου «δεν επιτρέπουμε ρητά να αυξάνονται οι τιμές».

«Ο ανταγωνισμός λειτουργεί, βλέπει η μια αλυσίδα τι κάνει η άλλη και κατεβάζει τςι τιμές για να προσελκύσει πελάτες. Είμαστε ακόμα στην αρχή και γι’ αυτό λέω σε όσους επιφύλαξη λογικά γιατί ο πληθωρισμός είναι φρικτός και έχουν δεινοπαθήσει, έχουμε βάλει το μυαλό μας να δουλέψει, πράγματι η υποστήριξη είναι συγκλονιστική, οι τιμές θα είναι καλύτερες όσο ο ανταγωνισμός λειτουργεί» είπε ο υπουργός Ανάπτυξης.

«Αντί να επικρατήσει η γκρίνια, ας δούμε το θέμα καλόπιστα. Μιλάμε και για τη βιομηχανία για να δούμε μεγαλύερες προσαφορές σε επώνυμα προϊόντα κατέληξε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Κρίσιμο το μέτρο για την κυβέρνηση

Η «μάχη του σούπερ μάρκετ» είναι κρίσιμη για την κυβέρνηση, διότι αγγίζει ιδιαίτερα μεσαίους και μικρομεσαίους που συνεχίζουν να “ζορίζονται” έναντι του κύματος ανατιμήσεων που παρατηρούνταν όλο το προηγούμενο διάστημα. Η ελπίδα της κυβέρνησης είναι ότι το καλάθι του νοικοκυριού, εν τέλει, θα λειτουργήσει ως θρυαλλίδα ανταγωνισμού μεταξύ των σούπερ μάρκετ, ώστε να διαμορφώσουν χαμηλότερες τιμές σε μια σειρά βασικών προϊόντων. Και αυτό μπορεί να μην λύνει το πρόβλημα της ακρίβειας και του πληθωρισμού, μπορεί να δώσει, όμως, μια ανάσα σε μια σειρά βασικών καταναλωτικών αγαθών.

«Υπάρχουν πάντα εύκολες κριτικές και ανέξοδες υποσχέσεις όταν μιλάμε για την ακρίβεια. Αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί συμπολίτες μας οι οποίοι πιστεύουν ότι μπορούν κάποιοι με ένα νόμο και με ένα άρθρο να καταργήσουν το φαινόμενο του παγκόσμιου πληθωρισμού», διεμήνυσε την Πέμπτη (3/11) από το Βερολίνο ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος εξέφρασε την εκτίμηση ότι το μέτρο θα συνεισφέρει, στον βαθμό που αυτό είναι εφικτό, στη συγκράτηση των τιμών σε ορισμένα βασικά καταναλωτικά αγαθά.

protothema.gr

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button