PressαρίσματαΡοή Ειδήσεων

Ο βομβαρδισμός του Αγρινίου και η θυσία των 120 είναι κινητές γιορτές, σαν θρησκευτικές;

Οι πόλεις είναι η ιστορία που μαθαίνουν οι πολίτες τους και στο Αγρίνιο έχουμε το εξής φαινόμενο. Ενώ η πιο μαρτυρική στιγμή της πόλης, η εκτέλεση από τους Γερμανούς ναζί και συνεργάτες τους 120 Ελλήνων ως πράξη αντιποίνων, συνέβη στις 14 Απριλίου, εμείς κάνουμε κάποιες εκδηλώσεις στην επέτειο αλλά κάνουμε περισσότερες κάθε Μ. Παρασκευή, πάνω στην κινητή θρησκευτική εορτή των ημερών δηλαδή!

Το ίδιο ισχύει και με τον βομβαρδισμό του Αγρινίου στις 16 Απριλίου που έγινε Μ. Τετάρτη και τιμήθηκε προχθές με κάθε επισημότητα μόνο που δεν ήταν 16 Απριλίου προχθές αλλά 28! Παρεμπιπτόντως, το ίδιο συμβαίνει και με την Έξοδο του Μεσολογγίου που γιορτάζεται αντί για τις 10 Απριλίου κάθε Κυριακή των Βαΐων. Αλλά κάποιοι έχουν υιοθετήσει την Έξοδο και κάποιοι τους 120, σαν να μπαίνει ένα ιδεολογικό πρόσημο, με κάποιο τρόπο.


Το ενδιαφέρον είναι ότι σε όλο αυτό πρωτοστατεί ο δήμος Αγρινίου που ακολουθεί ένα… καλεντάρι το οποίο είναι θρησκευτικό κι όχι ιστορικής αποτύπωσης και ορθολογιστικό.

Το ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι ότι όλοι εκείνοι που επέβαλαν αυτή την ατζέντα στην πόλη εννοείται ότι είναι κατά του ανορθολογισμού, κατά της ανάμιξης του κοσμικού κράτους με την θρησκεία και, συνήθως, υπέρ της… υλιστικής θεώρησης των πραγμάτων.

Η στήλη λέει ότι η ιστορική αλήθεια επιβάλει να τιμάται η μέρα στις 14 Απριλίου και να θυμόμαστε ότι-ναι-ήταν Μεγάλη Παρασκευή. Όπως και ο βομβαρδισμός της πόλης είναι στις 16 Απριλίου και-ναι-ήταν Μ. Τετάρτη.

Εδώ απλώς μετακινούνται η επέτειοι για να “καθίσουν” πάνω στη μεγάλη χριστιανική γιορτή…

η συντακτική επετειακή μονάδα

*απόψεις – άρθρα συνεργατών του agriniopress, δεν αποτελούν απαραίτητα απόψεις του site ή των συντακτών του

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

6 Σχόλια

  1. Αναφερετε ενα θεμα ιστορικο,για το τοπο μας και το παρουσιαζετε μισο χωρις να αναφερετε και τα γεγονοτα που προηγηθηκαν και ακολουθησαν,καμια αναφορα για τους ραληδες και τους τουλιοπουλους αλλα και κατι σημαντικο οπως Ποιοι αμελησαν με δολο και κοματικη σκοπημοτητα ?

  2. Μηπως ηρθε η ωρα να ειπωθουν και να γραφουν ολα?οπως τι ειπε ο τοπικος δεσποτης ιεροθεος που φωναζε <> στην Ι.Σ.,συμφωνα με τα λεγομενα του διαδοχου του Θοκλητου,σε μνημοσυνο των κρεμασμενων της Μ Παρασκευης <> ( Θεμος Κορναρος ).

  3. Αγαπητέ κ. Τσακανικα δε σας αρκούν τα λόγια του ποιητή “… κι’ είταν το Αγρίνι ολάκερο ένας Επιτάφιος μ’ όλα του τα κεριά σβησμένο κι αντίς καμπάνες απ’ τον όρθρο ως το σπερνό, ντουφεκιές ακούγονταν, κ’ οι κρεμασμένοι σάλευαν σαν καβαλάρηδες του ανέμου κ’ έφευγαν πάνω απ’ το χρόνο…”; Στη λαϊκή συνείδηση η θυσία των 120 είναι η Μ. Παρασκευή του Αγρινίου. Το ίδιο και η έξοδος του Μεσολογγίου για την τοπική κοινωνία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εορτή των βαΐων. Όλοι αυτοί που λέτε, οι του υλισμου ας πούμε, δε μπορούν να υπερβουν την τοπική συνειδηση. Συγνώμη που σε στεναχωρουμε. Τώρα μπορείς να γράψεις ένα άλλο άρθρο που να θυμώνεις με τη μεταφορά της Πρωτομαγιάς και ν αρχίσεις να φαντάζεσαι πως θα το υπογράψεις γιατί μόνο εκεί υπάρχει διαφορά. Τα κείμενα είναι του ενός και αυτού συντάκτη…..

    1. Φίλε μου ο εν λόγω δημοσιογράφος που υπογράφει σαν συντακτική μονάδα δεν είναι άλλος από τον Γ.Σ., γνωστός για την εμπάθεια του σε οτιδήποτε αριστερίζον. Γράφει τέτοιες εξυπνάδες και σε άλλη σελίδα, καμιά φορά επώνυμα. Μην ασχολείσαι γιατί δεν αξίζει

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button