ΑυτοδιοίκησηΡοή Ειδήσεων

Ο Δήμος Ναυπακτίας για πρώτη φορά στις αγορές του εξωτερικού

Γκίζας: «Συνεχίζουμε τις στοχευμένες δράσεις εξωστρέφειας»

Ο Δήμος Ναυπακτίας συμμετέχει στο τουριστικό workshop “Greek Tourism B2B Workshop” που διοργανώνεται αυτές τις ημέρες στη Βαρσοβία με στόχο την προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού και γαστρονομικού προορισμού στην αγορά της Πολωνίας.

Η εκδήλωση τελεί υπό τις Αιγίδες του Υπουργείου Τουρισμού, της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Βαρσοβία, του Ελληνο-Πολωνικού Επιμελητηρίου και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας.


Είναι η πρώτη φορά που ο Δήμος Ναυπακτίας συμμετέχει σε μία τόσο σημαντική και στοχευμένη διοργάνωση προκειμένου να προβληθεί και να επικοινωνήσει απευθείας με κορυφαίους τουριστικούς πράκτορες του εξωτερικού τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα.  Για το σκοπό αυτό, στην πρωτεύουσα της Πολωνίας έχει μεταβεί ο Δήμαρχος κ.Βασίλης Γκίζας συνοδευόμενος από την Προϊσταμένη του Τμήματος Τουρισμού Δήμου Ναυπακτίας κ.Ιωάννα Κωστή.  Από την πλευρά του ξενοδοχειακού κλάδου συμμετέχει η κ.Danijela Basic.

Όπως δήλωσε ο κ.Γκίζας: «Η συγκεκριμένη συμμετοχή του Δήμου Ναυπακτίας εντάσσεται στις στοχευμένες δράσεις εξωστρέφειας που πραγματοποιούμε τα τελευταία τρία χρόνια με την υποστήριξη της Αιτωλικής Αναπτυξιακής ΑΕ ΟΤΑ.  Έρχεται μάλιστα ως συνέχεια της εξόχως τιμητικής βράβευσης του Δήμου μας ως “Best Greek Hospitality Municipality” για το έτος 2022 στο πλαίσιο του καταξιωμένου θεσμού “Greek Hospitality Awards” που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ».

polonia (2)

polonia (3)

polonia (4)

Τοπική Διαφήμιση
papathnasio blue Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button