Δυτική Ελλάδα

Μεσολόγγι: Ομιλία – Συνάντηση με τον Ερευνητή και Συγγραφέα Γιώργο Πασχαλίδη

epi-pasxalidis

O βραβευμένος με το Διεθνές Βραβείο “Giuseppe Sciacca” 2010 καθώς και από τον Όμιλο για την UNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος 2012 για την προσφορά του στον άνθρωπο και την επιστήμη κ. Γιώργος Πασχαλίδης θα επισκεφτεί για δεύτερη φορά την I.Π. του Μεσολογγίου προκειμένου να συναντήσει παλαιούς και νέους φίλους.

Θα συνομιλήσει μαζί μας σχετικά με την ανακάλυψη των τριών (3) ανθρωπίνων τύπων, βάσει λειτουργίας του εγκεφάλου και θα προσδιορίσει και αναλύσει για κάθε παρευρισκόμενο τον τύπο στον οποίο ανήκει.

Όπως αναφέρουν φίλοι του ερευνητικού του έργου , “ο κ. Πασχαλίδης με την μεγάλη ανακάλυψή του επέφερε επανάσταση σε όλες τις επιστήμες, στον τομέα της υγείας, της παιδείας των ανθρωπίνων σχέσεων, αποδεικνύοντας ότι η κάθε μία ομάδα ανθρωπίνου τύπου (Α,Β,Γ) έχει τη δική της διαφορετική λειτουργία εγκεφάλου και συνεπώς ψυχοσύνθεση, συμπεριφορά, χαρακτήρα, βάσει των στοιχείων που εισέρχονται στον εγκέφαλο και εκχέονται στο σώμα.

Ο ίδιος ταπεινά απλώνει το υφάδι της νέας γνώσης του και μας αποκαλύπτει ότι η ανακάλυψη του τύπου μας αποτελεί την αποδέσμευση από τα προβλήματά μας. Αναγνωρίζοντας τον τύπο μας, αντιλαμβανόμαστε και μαθαίνουμε πως λειτουργεί η σκέψη, πως να διαχειριζόμαστε τον εαυτό μας τους γύρω μας, τα διατροφικά στοιχεία που πώς να απολαμβάνουμε και να ΖΟΥΜΕ.”

     Η εκδήλωση – συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην Ι. Π. Μεσολογγίου στις 14/12/2013, ημέρα Σάββατο και ώρα 17:00, στο Τρικούπειο Πολιτιστικό Κέντρου του Δήμου.

Μοντέλο Tri-anthropo-type Πασχαλίδη

Ο Γιώργος Πασχαλίδης είναι βραβευμένος Έλληνας ερευνητής και συγγραφέας, ο οποίος έχει κάνει τη μοναδική στην ιστορία της ανθρωπότητας ανακάλυψη: το Μοντέλο των Τριών Ανθρώπινων Τύπων Προσωπικότητας – Μοντέλο Tri-anthropo-type.

Σύμφωνα με το Μοντέλο, όλοι οι άνθρωποι κατηγοριοποιούνται  σε τρεις μόνο τύπους, με κοινά χαρακτηριστικά βιολογικής δομής και προσωπικότητας, τον  Α, τον Β και τον Γ τύπο. Οι τρεις ανθρώπινοι τύποι προέρχονται από διαφοροποιήσεις των τριών εγκεφαλικών δομών του μεταιχμιακού συστήματος του εγκεφάλου και των συνδέσεων τους. Πιο συγκεκριμένα, ο Α τύπος λειτουργεί με τον κροταφικό φλοιό, ο Β τύπος λειτουργεί με την αμυγδαλή και ο  Γ τύπος λειτουργεί με τον ιππόκαμπο.

Εξίσου σημαντική είναι η ανακάλυψή του Γιώργου Πασχαλίδη για το κυρίαρχο γονίδιο. Ο τύπος του κάθε ατόμου κληρονομείται από τη γενετική μεταβίβαση των βιολογικών και χαρακτηρολογικών ιδιαιτεροτήτων του ενός από τους δύο γονείς. Η διαφοροποίηση αυτή καθορίζει το κυρίαρχο γονίδιο, που διευκρινίζει την προέλευση της γενετικής μεταβίβασης από πατέρα ή μητέρα .

Τη γνώση αυτή ο Γιώργος Πασχαλίδης τη μεταφέρει μέσα από τα έξι βιβλία του, που έγιναν best seller στην Ελλάδα. Τα πρώτα τρία βιβλία του έχουν ήδη μεταφραστεί και κυκλοφόρησαν στις Η.Π.Α. στην αγγλική γλώσσα.

Βραβεύτηκε με το ΙX Διεθνές Βραβείο “Giuseppe Sciacca” 2010 (Pontificia Universita Urbaniana) καθώς και από τον Όμιλο για την UNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος, για την προσφορά του στον άνθρωπο και την επιστήμη. Τον Ιούνιο του 2012 παρουσίασε για πρώτη φορά στο 18ο Παγκόσμιο Συνέδριο Νευροεπιστημών & Βιολογικής Ψυχιατρικής στη Νέα Ορλεάνη το Μοντέλο των Τριών Ανθρώπινων Τύπων Προσωπικότητας. Στη συνέχεια, παρουσίασε τις ανακαλύψεις του στο 20ο Παγκόσμιο Συνέδριο Γενετικής Ψυχιατρικής στο Αμβούργο και στο 5o Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Καινοτομίας 2012 στη Μαδρίτη,  στο 8ο Παγκόσμιο Συνέδριο Αεροδιαστημικής, Ναυτικής και Περιβαλλοντικής Ιατρικής στη Μόσχα, στο Παγκόσμιο συνέδριο για την Εκπαίδευση που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο το Σεπτέμβρη του 2013 και  τον Ιανουάριο του 2014 θα παρουσιάσει το ‘Τri-anthropo-type model’ στο Διεθνές Συνέδριο για την Ανώτερη Εκπαίδευση και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων [ICAEM2014] στο Πεκίνο. ΤοTri-anthropo-type model’ έχει επίσης παρουσιαστεί σε αθλητικά συμπόσια και ημερίδες σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η αποκάλυψη του κυρίαρχου γονιδίου και των τριών ανθρώπινων τύπων φωτίζει και εξηγεί με απλό, αληθινό και απόλυτα ρεαλιστικό τρόπο τα όσα οι κοινωνικές και ανθρωπιστικές επιστήμες πασχίζουν να εξηγήσουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια για τον άνθρωπο, την προέλευση του, τις συμπεριφορές του, τις κοινωνίες του, και τελικά για το ίδιο το φαινόμενο της ζωής. Η γνώση αυτή βρίσκει πρακτική εφαρμογή σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης δραστηριότητας (οικογένεια, διαπροσωπικές σχέσεις, υγεία, εκπαίδευση, εργασία, αθλητισμό κ.λ.π).

Μοντέλο Trianthropotype Πασχαλίδη στην Εκπαίδευση

Το μοντέλο tri-anthropo-type Πασχαλίδη συνδέει την προσωπικότητα με τη μάθηση και αποκαλύπτει τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου. Εντοπίζει με ακρίβεια τις ατομικές διαφορές στην λειτουργία του εγκεφάλου των εκπαιδευτικών και των μαθητών, οι οποίες καθορίζουν  το διδακτικό στυλ  και το μαθησιακό προφίλ του καθενός αντίστοιχα, καθώς και την νευρολογική προέλευση αυτών των διαφορών.

Δάσκαλοι και μαθητές σε όλο τον κόσμο διακρίνονται σε τρεις μόνο τύπους Α, Β και Γ.

Οι τρεις τύποι προσωπικότητας κατατάσσονται με βάση:

  • Τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας
  • Τις μαθησιακές και γνωστικές ικανότητες
  • Τη συμπεριφορά και τα κίνητρα
  • Τη συναισθηματική αντίδραση στο στρες
  • Τη μορφολογία & λειτουργία του εγκεφάλου
  • Τον εντερότυπο
  • Τη σκελετική κατασκευή
  • Την απορρόφηση βιομετάλλων και βιταμινών
  • Την προδιάθεση & εκδήλωση συγκεκριμένων για τον κάθε τύπο διαταραχών και ασθενειών

Τα οφέλη από την εισαγωγή του μοντέλου:

  1. Ενισχύει την αυτογνωσία και την ετερογνωσία των δασκάλων, των μαθητών και της οικογένειας του μαθητή
  2. Δημιουργεί  παιδαγωγική ατμόσφαιρα, των κατάλληλων συνθηκών μέσα στις οποίες αναπτύσσονται οι διαπροσωπικές σχέσεις ανάμεσα στον δάσκαλο και τους μαθητές, αλλά και ανάμεσα στον μαθητή με τους συμμαθητές του.
  3. Οι δάσκαλοι:
  • Κατανοούν την νευροβιολογική προέλευση του διδακτικού τους στυλ, της συμπεριφοράς των μαθητών και του μαθησιακού τους προφίλ
  • Προσαρμόζουν τη διδασκαλία τους στο μαθησιακό στυλ του μαθητή
  1. Ένας μοναδικός επαγγελματικός οδηγός για τους μαθητές
  2. Ξεκλειδώνει τις αθλητικές ικανότητες του κάθε μαθητή
  3. Η μαθησιακή διαδικασία γίνεται πιο εύκολη, πιο ενδιαφέρουσα και πιο αποτελεσματική
  4. Γνωρίζοντας τον τύπο του κάθε μαθητή μπορούμε εύκολα να αναγνωρίσουμε και να προσδιορίσουμε τις ικανότητες, τις δεξιότητες και τις αδυναμίες  τους, δίνοντάς τους τα εφόδια όχι μόνο στην μάθηση αλλά σε μία χαρούμενη, δημιουργική και επιτυχημένη ζωή

 Είναι μία καινοτόμος προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης, η οποία επιτρέπει σε όλα τα παιδιά, σε όλες τις βαθμίδες  να βελτιώσουν τη μάθηση, τις κοινωνικές τους δεξιότητες, την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και την ψυχολογική τους ευεξία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button