PressαρίσματαΡοή Ειδήσεων

Με 700 μεταλαβιές όντως δεν καταποντιστήκαμε. Από κρούσματα όμως έχουμε το 90%!

Εντύπωση έχει κάνει στην τοπική κοινωνία το ανέβασμα στο youtube του βίντεο του ιερέα Κωνσταντίνου Καντάνη, εφημέριου του Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου Αγρινίου, όπου παρουσιάζει διπλή “επιχειρηματολογία” σχετικά με το αν κολλάει ή όχι ο ιός από την μετάληψη.

Σύμφωνα με τον παπα-Καντάνη (όπως τον γνωρίζει η κοινωνία του Αγρινίου και τον γνώρισε την προηγούμενη φορά και το πανελλήνιο, με την περίφημη σύναξη που είχε ως επίκεντρο ένα ευλογημένο κάστανο του οσίου Παϊσίου), αφενός ο ίδιος μετάλαβε ασθενείς με κορωνοϊό και δεν κόλλησε ούτε όταν “κατέλυσε” το δισκοπότηρο κι αφετέρου μέσα στα Χριστούγεννα μετάλαβε κάπου 700 άτομα( σ.σ. δεν θα κρίνουμε πως και γιατί, αυτά υπάρχουν αρχές για να τα κρίνουν) και κανονικά η διασπορά θα έπρεπε να είναι τρομακτική.

Ας επιτραπεί στην ευλαβή στήλη να κάνει δυο παρατηρήσεις: Για το θέμα του ότι δεν κόλλησε από την λαβίδα με την οποία “κατέλυσε”(σ.σ. όταν ο ιερέας πίνει την μεταλαβιά που έχει απομείνει από τους πιστούς) το δισκοπότηρο, αφού κοινώνησε ασθενείς, η επιστήμη έχει την απάντηση ότι όπως δεν κόλλησε ο πάτερ, έτσι δεν κόλλησαν και άνθρωποι μέσα σε οικογένειες με βαριές περιπτώσεις που έτρωγαν κι έπιναν με ασθενείς αλλά βρέθηκαν αρνητικοί.

Καλό θα είναι να μην το διακινδυνεύουν οι ιερείς γιατί έχει χαθεί κόσμος, λαϊκοί και κληρικοί, χωρίς να ξέρει κανείς πότε ακριβώς νόσησαν Οπότε πάμε παρακάτω.

Για το θέμα της διάδοσης μετά την μετάληψη 700 ατόμων μέσα στις γιορτές, ίσως να έχει δίκιο ότι δεν υπάρχει…καταπόντιση στην τοπική κοινωνία, υπάρχει όμως μετάδοση δυσανάλογη από τον υπόλοιπο νομό! Κι όχι τώρα στις γιορτές μόνο αλλά σε όλη την πανδημία!

Αν δει κανείς τα στατιστικά, είτε τις μέρες που είχαμε 30 κρούσματα(πάρα πολλά για τον πληθυσμό μας) είτε τώρα που έχουμε 8 ή 10, το 90% των κρουσμάτων είναι στο Αγρίνιο! Η πόλη και η περιοχή έχει 7 κρούσματα, ένα δύο από εδώ έως το Θέρμο και το Μεσολόγγι ένα ή κανένα! Η Ναύπακτος μηδέν ή ένα! Μονίμως. Κάτι συμβαίνει δηλαδή και κατά πως φαίνεται δεν φταίει το Νοσοκομείο ή οι πολλές υπηρεσίες της μεγάλης πόλης. Άλλο η πλειοψηφία κι άλλο σε έναν νομό με πέντε ακόμη πόλεις τα κρούσματα να είναι σε μία.

Γι’ αυτά δεν λέμε ότι φταίνε αποκλειστικά συμπεριφορές στις εκκλησίες αλλά σίγουρα εδώ υπάρχουν ειδικοί παράγοντες. Και μέχρι να βρεθούν μετά από επιστημονική ανάλυση καλό θα είναι ο πάτερ να κάνει λίγο κράτει και να μην επικαλείται τόσο το αν “καταποντιστήκαμε” ή όχι…

η συντακτική σεμνή και ταπεινή μονάδα

6 Σχόλια

  1. Λογικό δεν είναι στο Αγρίνιο, μιας και κατοικεί ο μισός πληθυσμός του Νομού να έχει περισσότερα κρούσματα?
    Έξαλλου, αποδείχτηκε πως είναι μια γρίπη σας όλες τις άλλες και το μεγαλύτερο μέρος των ασθενών την περνάει στο ¨πόδι”.
    Όπως και τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαν άτομα που πέρασαν την “κοινή” γρίπη βαριά έτσι και με αυτή.
    Και γράψετε και κάποια στιγμή (εσείς εκεί στο agriniopress) για τις ψυχολογικές επιπτώσεις της όλης κατάστασης και προσέγγισης από τα μέσα και όχι μόνο “φωτογραφίες” που ζει – δουλεύει – αναπνέει το κάθε “κρούσμα”.

  2. Μπράβο σας για την προσέγγιση
    Με απλό τρόπο βάλατε τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση
    Και φυσικά καταρριψατε τος απίθανες σοφιστείες που ειπώθηκαν
    Αρκετά πια με τον σκοταδισμό
    Προσφέρει τις χειρότερες υπηρεσίες και στην θρησκεία
    Η εκκλησία δυστυχώς απέδειξε ότι είναι άλλο πράγμα

  3. Σήμερα πήρε σειρά το Αγρίνιο. Τα εντεταλμένα ΜΜΕ προετοιμαζόμενα για την διανομή της οικονομικής πίτας ( ξέρουν αυτά ) στοχοποίησαν – παραποίησαν κάποιες σκέψεις-απόψεις ενός ιερέα της Αιτωλοακαρνανίας και όλοι αναδημοσιεύουν – αναμασούν τα λεγόμενά του. Προσπαθούν να εξηγούν το θαύμα της Θείας Ευχαριστίας με τα μάτια κλειστά. Πως να περιγράψεις τον ήλιο, πως να περιγράψεις τα χρώματα της Δύσης ή της Ανατολής σε ένα άνθρωπο που ετσιθελικά κρατά μαύρο μαντίλι σφιχτά γύρω από τα μάτια του;
    Σχετικά με το agriniopress δεν κατανόησε το νόημα που ήθελε να περάσει ο συγκεκριμένος ιερέας, αλλά και δεν στήριξε ως όφειλε τον τοπικό ιερέα του Αγίου Δημητρίου αλλά και κατ΄επέκταση και τον τοπικό αγωνιστή και ενάρετο επίσκοπο Κοσμά που είναι κόσμημα αρετής στην Αιτωλοακαρνανία και γενικότερα στην Ορθόδοξη εκκλησία μας.

  4. Απλα ο παπακαντανης φροντισε για ενα παρα πανω αρνητικο για τη πολη μας , μετα το προηγουμενο με τα καστανα του παστιτσιου.

    1. Απλώς για να μου λυθεί η απορία!! Τον Άγιο Παΐσιο τον αποκαλείς παστίτσιο. Αρχικά ποιος είναι ο λόγος που τον αποκαλείς έτσι και κατα δεύτερον, ποια είναι η βαθύτερη αιτία για την οποία θέλεις να χλευάσεις και να εμπαίξεις με το σχόλιό σου, όσους πιστεύουν πως είναι άγιος και δώρο Θεού για όσους τον γνώρισαν και είχαν την ευλογία να ακούσουν 5 σοφά λόγια;;;; Για σένα μπορεί να είναι παγερά αδιάφορο, για κάποιους είναι σημαντικό. Καλό θα ήταν να βουτάμε τη γλώσσα στο μυαλό προτού μιλήσουμε, έστω και για μια δοκιμή βρε παιδάκι μου..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button