Λέμε «όχι» στα πρότυπα σχολεία, «ναι» στα αγιασμένα… γκρέιντερ!
Μετά από συνδυασμένη αντίδραση των… θιγόμενων, οι οποίοι θα έβαζαν μπελάδες στο κεφάλι τους, αποφεύχθηκε το καταστροφικό ενδεχόμενο να υπάρξει στο Αγρίνιο ένα πρότυπο σχολείο! Ούτε στον Άγιο Κωνσταντίνο, ούτε στο 6ο ΓΕΛ, ούτε πουθενά! (που λέει και η γνωστή συνθηματολογία…)
Διότι για τέτοια είμαστε τώρα; Αφού κι ο Άδωνις τα βρήκε για την κάνναβη με τον Καρανίκα που έλεγε ότι η καριέρα είναι χολέρα! Άσε που αν πας σε πρότυπο έχεις αυξημένες πιθανότητες να καταλήξεις με κανένα διδακτορικό και να σε κράξει ο Πατέλης, ο σύμβουλος του πρωθυπουργού! Α, πα, πα! Πρότυπα σχολεία, διδακτορικά, τεμπελιά, αίσχος πραγματικό. Μετά είναι τα ναρκωτικά!
Η Αγρινιάρα κράτησε άμυνα και μπράβο της. Για ακόμη μια φορά έδειξε τον δρόμο. Ίσως γι’ αυτό εδώ στην περιοχή μας (τι είναι το Θέρμο; μια γειτονιά είμαστε!) κάνουμε αγιασμούς σε γκρέιντερ! Για να στρώνουν ευλογημένους δρόμους του Θεού, μακριά από αριστείες και ψευδοεπιστήμες…
η συντακτική μονάδα
Κύριε/κυρία της «Συντακτικής μονάδας»
Ο παραπλανητικός τίτλος του άρθρου σας «Λέμε όχι στα πρότυπα σχολεία, ναι στα αγιασμένα… γκρέιντερ» συμβαδίζει με την απόλυτη σύγχυση του κειμένου, όπου ανακατεύονται θρησκοληψία, πολιτικά πρόσωπα, διδακτορικά, τεμπελιά, πρότυπα σχολεία, ναρκωτικά (!). Στο μπλέντερ μπαίνουν όλα για να βγει το «ζουμί» ότι στην «Αγρινιάρα» δεν θέλουμε τις αριστείες και τις ψευδοεπιστήμες. Οι «θιγόμενοι» εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Αγίου Κωνσταντίνου και του 6ου ΓΕΛ αντέδρασαν στο να γίνουν πρότυπα σχολεία «για να μην βάλουν μπελάδες στο κεφάλι τους». Η ειρωνεία και η απαξίωση κερδίζουν τις εντυπώσεις , είναι μια ευκολία. Η επιχειρηματολογία και η σκέψη χωρίς στερεότυπα και προκατάληψη έχει τη δυσκολία της. Ο προβληματισμός για την εκπαίδευση θα έπρεπε να στοχεύει στην βελτίωση της παρεχόμενης δωρεάν (με ή χωρίς εισαγωγικά) Παιδείας για όλα τα παιδιά σε όλα τα μέρη της Ελλάδας. Είναι πολλά τα προβλήματα και αυταπατάσθε αν θεωρείτε πως η λύση θα δοθεί με την δημιουργία πρότυπων σχολείων και μόνο. Η «Αγρινιάρα» δεν θα αποκτήσει πνευματικό επίπεδο ούτε θα λείψει η θρησκοληψία και η υποβάθμιση, αν αποκτήσει σχολείο «αρίστων». Άριστους μαθητές έχουμε και τώρα στα σχολεία μας και μια χαρά προχωράνε στις σπουδές και στη ζωή τους. Όσο για τους εκπαιδευτικούς -που με τόση ευκολία «στολίζετε»- καλό θα ήταν να μάθετε πρώτα πως αρκετοί καθηγητές των δημόσιων σχολείων έχουν και μεταπτυχιακά και διδακτορικά και δεν νομίζω ότι θα προτιμούσατε αυτοί να διδάσκουν αποκλειστικά στα πρότυπα αλλά θα θέλατε τα παιδιά σας -και τα δικά σας που ίσως δεν είναι άριστα- να έχουν το ίδιο δικαίωμα.
Μια «θιγόμενη» καθηγήτρια του 6ου ΓΕΛ Αγρινίου
1ον. Ας κλείσουν για ένα χρόνο τα φροντιστήρια και θα δούμε πόσοι άριστοι μαθητές θα εισαχθούν στο Πολυτεχνείο.
2ον. Οι εκπ/κοί με μεταπτυχιακά αποτελούν μικρό ποσοστό επί του συνόλου, ενώ αρκετοί τίτλοι είναι είτε άσχετοι με το διδακτικό τους αντικείμενο είτε “αγορασμένοι”. Εξάλλου, γνωρίζετε ότι δεν είναι το μεταπτυχιακό που σε κάνει καλό δάσκαλο.
3ον. Την μεγάλη ζημιά στα σχολεία μας την κάνει ένα, τουλάχιστον, 20% εκπ/κων που ενώ είναι ακατάλληλοι για διδασκαλία καλύπτονται από παντού και οπωσδήποτε από τους αξίους συναδέλφους τους.
4ον. Ουδείς ισχυρίσθηκε ότι η λύση θα δοθεί με την δημιουργία προτύπων σχολείων και μόνο. Αυτό είναι δικό σας κατασκεύασμα ελλείψει αντεπιχειρημάτων.
5ον. Κάποτε θα γυρίσει ο τροχός.
1ον. Ενδιαφέρουσα ιδέα. Προσυπογράφω.
2ον. Αρκετοί νεότεροι εκπαιδευτικοί διαθέτουν μεταπτυχιακά. Σε άσχετα μεταπτυχιακά δεν δίνεται συνάφεια τίτλου, οπότε δεν αναγνωρίζονται στην εκπαίδευση. Φυσικά και δεν γίνεσαι καλός δάσκαλος με το μεταπτυχιακό. Τον καλό δάσκαλο τον αναγνωρίζουν πρώτα οι μαθητές του.
3ον. Επομένως ένα 80% εκπαιδευτικών είναι άξιοι. Και για να σας προλάβω : ναι να γίνει αξιολόγηση.
4ον. Σε ένα άρθρο που δεν επιχειρηματολογεί αλλά απλώς ειρωνεύεται τι αντεπιχειρήματα να προτάξεις;
5ον. Δεν ξέρω τι εννοείτε με αυτό.
Πες τα χρυσόστομη “θιγόμενη” καθηγήτρια του 6ου ΓΕΛ Αγρινίου… Για τα κακά χάλια της δημόσιας εκπαίδευσης οι τελευταίοι που φταίνε είναι οι κατά κόσμον “τεμπέληδες”, “ανύπαρκτων προσόντων”, “υποκριτές” και “εγωιστές” εκπαιδευτικοί. Οι τελευταίοι. Όπως επίσης είναι και οι τελευταίοι, μαζί δυστυχώς με τα παιδιά σας αγαπητέ “θιγόμενε γονέα”, που ενδιαφέρουν το “εξαίρετο” Υπουργείο Παιδείας. Δεν θα σώσουν τα κακά χάλια της παιδείας τα πρότυπα σχολεία των “αρίστων”, αγαπητέ μου. Το μόνο που θα τα σώσει είναι να υπάρξει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ένα Υπουργείο Παιδείας που θα επενδύσει στη δημόσια παιδεία στο σύνολό της και πρώτο της μέλημα θα αποτελέσει η μόρφωση των παιδιών σας. Γιατί αυτό το τελευταίο είναι αποκλειστικό μέλημα των εκπαιδευτικών, που παλεύουν σε σχολεία με ανύπαρκτο εξοπλισμό και με μηδαμινή υποστήριξη να εξασφαλίσουν δωρεάν και σφαιρική μόρφωση για ΟΛΟΥΣ, και όχι μόνο για τους λίγους. Το σύστημα, δυστυχώς, το βολεύει τα παιδιά σας να μένουν αμόρφωτα και να γίνονται “πρόβατα” άβουλα και ανίκανα να αντιδράσουν σε οτιδήποτε τα θίγει. Όπως βολεύει φυσικά και τους μαθητές, οι οποίοι κοιτάζοντας το βραχυπρόθεσμο “όφελος” της τεμπελιάς και όχι το μακρυπρόθεσμο όφελος της προσπάθειας για γνώση, εξυπηρετούν μια χαρά αυτό το σαθρό σύστημα. Τα πράγματα λοιπόν δεν είναι όσο απλοϊκά θέλουν να τα παρουσιάζουν κάποιοι/ες ανώνυμες “συντακτικές μονάδες”. Και, φυσικά, πολλά πράγματα είναι αποτέλεσμα της αγωγής που έχει πάρει ο καθένας από το σπίτι του, σχετικά με το σεβασμό που έχει μάθει να επιδεικνύει στον εαυτό του πάνω από όλα και μετά στον περίγυρό του. Σεβασμός. Μεγάλη κουβέντα αυτό το τελευταίο. Και το κλειδί σε πάρα πολλά προβλήματα.
Ας ξεστραβωθεί η ανίδεη και φυσικά ανώνυμη “συντακτική ομάδα” να διαβάσει την εγκύκλιο της κυβέρνησης των “αρίστων” για τα πρότυπα ΔΗΜΟΣΙΑ σχολεία, και μετά να ειρωνεύεται τον αγώνα των σχολείων, τα οποία έχουν στο πλευρό τους και τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων. Σκέτη παραπληροφόρηση είστε
To συντακτική ομάδα που το ειδατε;
Α, με συγχωρείτε, “συντακτική μονάδα” υπογράφει ο συντάκτης. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας, φυσικά! Αυτό σας ενόχλησε από όλο το σχόλιο;; Ο καθένας βγαίνει και γράφει ό,τι να’ ναι χωρίς να έχει γνώση του αντικειμένου για το οποίο γράφει. Και από τη στιγμή που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα σας, θεωρώ ότι ελέγχεται από τον αρχισυντάκτη, ή από όποιον άλλο αρμόδιο, προκειμένου να δημοσιευθεί. Και επηρεάζει φυσικά την κοινή γνώμη. Παραπληροφορώντας.
Δεν έχουμε συνηθίσει να λογοκρίνουμε τους συνεργάτες μας. Και οι απόψεις τους δεν σημαίνει πως είναι και απόψεις του σαιτ ή των συντακτών του
Δεν είναι δυνατόν να συνυπάρχουν στην ιστοσελίδα σας οι επιστολές των δύο σχολείων και η συγκεκριμένη τοποθέτηση του ανώνυμου συνεργάτη σας, όπως τον αποκαλείτε. Αυτοαναιρείστε. Ο λόγος που και εγώ γράφω ανώνυμα είναι αποκλειστικά αυτός, παρεμπιπτόντως.
Και πως συνδέθηκε η άρνηση των προτύπων σχολείων με τους αγιασμούς…. Δηλαδή πραγματικά τα φρύδια με τις αμυγδαλές ο τύπος τα φρύδια με τις αμυγδαλές….
Και ο γνωστός κομπλεξικός , άσχετος με το θέμα ξαναχτυπά.