ΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Κυκλικός κόμβος Τσίγκα: Αντιδράσεις για κολωνάκια και κλείσιμο του ενός ρεύματος της εθνικής οδού

Περιφέρεια: Η ρύθμιση δεν σχετίζεται με το πολυκατάστημα-Το θέμα τέθηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου

Πρόσφατη παρέμβαση στην εθνική οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων στον κόμβο Τσίγκα (Intesport) προκαλεί διαμαρτυρίες απο διερχόμενους οδηγούς, που επισημαίνουν την δυσχέρεια που έχουν στη διέλευση αλλά και τους πιθανούς κινδύνους που δημιουργούνται απο πρόσφατη παρέμβαση

Στο σημείο εξόδου προς Μεσολόγγι, έχει δημιουργηθεί είσοδος σε νέο κτίριο, που σύμφωνα με πληροφορίες, θα στεγάσει πολυκατάστημα.


Εγινε σήμανση και τοποθετήθηκαν κολωνάκια εντός του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα ο δρόμος να στενέψει και να περιοριστεί στο ένα ρεύμα κυκλοφορίας, δυσχεραίνοντας σύμφωνα με όσα επισημαίνουν οδηγοί, την έξοδο προς την εθνική οδό, κάτι που πιθανώς να προκαλέσει επιβάρυνση, όταν το πολυκατάστημα λειτουργήσει.

«Δεν έχει σχέση με το πολυκατάστημα»

Όπως πληροφορείται από την Περιφέρεια το agriniopress, οι συγκεκριμένες εργασίες δεν έχουν σχέση με το πολυκατάστημα που ετοιμάζεται στην Εθνική Οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων στο Αγρίνιο, απέναντι από τον κόμβο Τσίγκα.

Οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο πως προβλέπονται τα παραπάνω βάσει ευρωπαϊκών οδηγιών και βρίσκονται στις μελέτες του έργου που ολοκληρώνεται και έχει αναβαθμίσει την είσοδο της πόλης του Αγρινίου.

Έτσι, για λόγους ασφάλειας, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν γίνονταν κατά την έξοδο των οχημάτων από τον κυκλικό κόμβο να βγαίνουν ταυτόχρονα δύο οχήματα, καθώς όπως είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού δεν γίνεται αν για παράδειγμα βρεθεί ταυτόχρονα στο σημείο φορτηγό η νταλίκα με ΙΧΕ, ελλοχεύουν κίνδυνοι ατυχήματος.
Υπήρξαν σκέψεις για κατασκευή πεζοδρομίου στο πλάτωμα όμως προκρίθηκε αυτή ως επικρατέστερη λύση.

Γ. Παπαναστασίου: «Είναι λάθος»

«Το θέμα προφανώς είναι της Περιφέρειας και θεωρούμε πως είναι επικίνδυνο αυτο που εγινε. Η επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει κυκλοφοριακή σύνδεση απο διπλανούς δρόμους. Φοβάμαι πως θα έχουμε ατυχήματα στο μέλλον. Ο δήμος πρέπει να διαμαρτυρηθεί. Να κάνουμε κάτι ώστε να βρει λύση», σχολίασε σχετικά στο Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας 26-9 ο Δημοτικός Σύμβουλος της ΛΑΣ Τίμος Παπανικολάου.

Απαντώντας, «λάθος» χαρακτήρισε την παρέμβαση ο δήμαρχος Αγρινίου, που συμπλήρωσε πως θα έρθει σε επαφή με την Περιφέρεια, ώστε να λυθεί το θέμα, μιας και για το πολυκατάστημα υπάρχει είσοδος από πίσω, στο νέο δρόμο που διανοίχθηκε

Τοπική Διαφήμιση
papahanasiou graviera2022 Τοπική Διαφήμιση

5 Σχόλια

  1. Τα κολονακια σωστά μπήκαν στην έξοδο. Πριν μπουν οσοι εβγεναν από τον κόμβο “έκοβαν” πάντα από την λωριδα για τη είσοδο στο πολυκατάστημα για να πάνε πιο γρήγορα και να κερδίσουν μισό δευτερόλεπτο, είναι λογικό να γίνει κάτι για να αποτρέπουν οι οδηγοί από το να μπορούν σε λάθος λωριδα.

    Οστωσο όπως σχολίασε και κάποιος άλλος προηγουμένως η έλλειψη της διαγραμμισης εντός του κυκλικού κομβου είναι απογοητευτική. Ο κόμβος έχει 1 ή 2 λωρίδες? Και επίσης γιατί υπάρχει σήμανση στην βόρεια είσοδο του κόμβου ότι η αριστερή λωρίδα κλίνει αφού η διαγραμμιση δεν δείχνει κάτι τέτοιο.

    Δεν φτάνει που το 99% των οδηγών δεν ξέρει ότι πρέπει να βγάλει φλας για να βγει από έναν κυκλικό κόμβο και το να μην το κάνει είναι και επικίνδυνο και μη-αποδοτικό για την ροή της κυκλοφορίας και ότι η προτεραιότητα στον κόμβο είναι τόσο λάθος στην μια ευκαιρία να φτιαχτεί τουλάχιστον η διαγραμμιση δεν αλλαξε τίποτα.

    ΥΓ.: Πότε θα ολοκληρωθεί το βάψιμο των βελών και των διαβάσεων πεζών στο τμήμα της ΕΟ που πήρε πρόσφατα την νέα διαγραμμιση
    Κλασικά μισές δουλειές

  2. Ποιο γιδι εδωσε αδεια να φτιαχτει ε/ε πανω σε στροφη μετα απο εξοδο κυκλικου κομβου;
    Θελουμε ονοματα.
    Επισης ποιο γιδι εδωσε αδεια για ε/ε σε εθνικη οδο στο ΚΤΕΛ ενω βασει σχεδιου εχει σε δρομο απο τη νοτια πλευρα;
    Τωρα τους επιασε ο πονος να κανουν τη διαγραμμιση. Μεσα στον κομβο ποσες λωριδες εχει; η διαγραμμιση για τις λωριδες που ειναι; στις αλλες εξοδους δεν υπαρχει αυτο το προβλημα; στις εισοδους;
    φαρμακη.
    Να κατσεις στην πατρα να σε βγαλουν οι πατρινοι την επομενη φορα.

  3. Η διαγράμμιση τα βέλη επιλογής επί του οδοστρώματος και η ράμπα εισόδου προς την επιχείρηση και η κάθετη σήμανση στο χώρο της επιχείρησης όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στο ρεπορτάζ της εφημερίδας δείχνουν τον υπεύθυνο η τους υπεύθυνους αυτού του πρωτότυπου σχεδιασμού ρύθμισης κυκλοφορίας οχημάτων σε εθνικό δίκτυο και τους υπεύθυνους τυχόν τροχαίων ατυχημάτων επι του κόμβου, πριν και μετά από αυτόν.

  4. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
    ΑΠΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ Η ΣΤΡΟΦΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΜΠΥΛΗ.
    ΜΟΛΙΣ ΕΓΙΝΕ Η ΡΑΜΠΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
    ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙΑ.

    ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΖΗΤΩ Η ΝΔ

  5. Να αναρτήσει η Περιφέρεια την αιτιολογημενη έκθεση για αυτή την εξυπνάδα. Όταν θα αρχίσουν οι στουκες να πληρώνει αυτό το πανέξυπνο ερεκτους. Υπάρχουν και άλλα δύο τέτοια πολύ καταστήματα πιο κάτω αλλά δεν έχουν τέτοια πρόσβαση. Δύο μέτρα και δύο σταθμά;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button