ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Κορωνοϊός: Ζητούν το κλείσιμο των συνεργείων αυτοκινήτων, μηχανημάτων & μοτοσυκλετών

Με επιστολή τους προς το Υπουργείο Ανάπτυξης, τα μέλη της Ενιαίας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων Μηχανημάτων Μοτοσυκλετών ζητούν την αναθεώρηση των μέτρων για το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων και την ένταξη των συνεργείων σε αυτά, καθώς όπως επισημαίνουν συντρέχει σειρά κινδύνων που αφορούν τόσο τα συνεργεία ως χώρους συνάθροισης αλλά και τα οχήματα ως φορείς μόλυσης.

Αναλυτικότερα αναφέρουν τα εξής:

Η Ενιαία Ομοσπονδία Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων Μηχανημάτων Μοτοσυκλετών (ΕΟΒΕΑΜΜ), ως ο πανελλήνιος αντιπροσωπευτικός φορέας των Συνεργείων επισκευής και συντήρησης των αυτοκινήτων οχημάτων, μηχανημάτων, μοτοσυκλετών και μηχανών θαλάσσης, μέλος της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.) και του «Διεθνούς Συνδέσμου Επισκευαστών Αμαξωμάτων-AIRC», αριθμούσα
52 Πρωτοβάθμια Σωματεία Μέλη
18.000 Ανεξάρτητα Συνεργεία Ειδικότητας
50.000 Εργαζόμενους Τεχνίτες Αυτοκινήτου
70% της Παροχής Υπηρεσιών μετά την πώληση


Ενόψει της επικείμενης ανακοίνωσης του κλεισίματος των εμπορικών καταστημάτων από τη Γ.Γ.Π.Π., στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό, εφιστούμε την προσοχή στην φερόμενη εξαίρεση των συνεργείων οχημάτων από το κλείσιμο των καταστημάτων. Ωστόσο, το εθελοντικό κλείσιμο των συνεργείων, δεν αποτελεί αποτελεσματικό μέσο προστασίας.

Στο πλαίσιο του θεσμικού μας ρόλου και της κοινωνικής ευθύνης, θεωρούμε ότι τα συνεργεία οχημάτων δεν θα πρέπει να εξαιρεθούν από το σχετικό μέτρο για την προστασία της υγείας όλων μας, των εργαζομένων μας, αλλά και των καταναλωτών – πελατών μας, δεδομένου ότι:

-Το αυτοκίνητο όχημα αποτελεί πρωτίστως φορέα μολύνσεως, ενόψει του κλειστού εσωτερικού χώρου – θαλάμου επιβατών και την είσοδο, παραμονή και έξοδο των χρηστών – οδηγών σε αυτόν.

-Τα συνεργεία οχημάτων αποτελούν χώρους μεγάλης συνάθροισης του κοινού, δεδομένου ότι πολλές μικρο – επισκευές και έλεγχοι γίνονται παρουσία των ιδιοκτητών – κατόχων των οχημάτων.

-Δεδομένου του κλεισίματος των καταστημάτων πώλησης ανταλλακτικών, δεν έχει αντικείμενο η διατήρηση ανοιχτών των συνεργείων άνευ τροφοδοσίας με ανταλλακτικά. Η διατήρηση της λειτουργίας τους σε αυτό το πλαίσιο, θέτει άνευ λόγου σε κίνδυνο την υγεία των εκμεταλλευτών των συνεργείων, των εργαζομένων και των καταναλωτών – πελατών – ιδιοκτητών οχημάτων.

-Η διατήρηση των συνεργείων ανοιχτών σε μια αγορά που υπολειτουργεί, θα έχει ως αποτέλεσμα να σωρεύονται ζημίες που θα οδηγήσουν σε οριστικό λουκέτο πολλές επιχειρήσεις του κλάδου και σε άμεση απώλεια εκατοντάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας και μη αναστρέψιμης οικονομικής καταστροφής.

Ενόψει των ανωτέρω, θεωρούμε ότι θα πρέπει να αναθεωρηθεί η απόφαση της ΓΓΠΠ, προκειμένου να ενταχθούν και τα συνεργεία οχημάτων στο πλαίσιο των μέτρων αναγκαστικού κλεισίματος και στα μέτρα στήριξης που θα ισχύσουν για όλες τις επιχειρήσεις, ήτοι:

– Παράταση μέχρι την ομαλοποίηση και στη συνέχεια ένταξη όλων των φορολογικών, ασφαλιστικών και λοιπών υποχρεώσεων στο καθεστώς των 48 δόσεων.
– Κάλυψη της μισθοδοσίας του προσωπικού από το κράτος, αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα πιθανά κονδύλια για τη μείωση της ανεργίας, με την υποστήριξη και της Ε.Ε.
– Παράταση πληρωμής των πάσης φύσεως ρυθμίσεων προς το Δημόσιο, τους Ασφαλιστικούς φορείς, τα Τραπεζικά Ιδρύματα, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους οργανισμούς ΔΕΚΟ, έως την ομαλοποίηση της κατάστασης.

– Μηδενισμός υποχρέωσης καταβολής ενοικίων, για το διάστημα που οι επιχειρήσεις θα παραμείνουν κλειστές.

Βρισκόμαστε στη διάθεση των αρμόδιων αρχών προκειμένου να συνδράμουμε, με όποιον τρόπο κριθεί σκόπιμο, στην προστασία της δημόσιας υγείας και στη διαφύλαξη του συνεκτικού ιστού της ελληνικής οικονομίας.

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button