Pressαρίσματα

Κοίτα ποιοι μιλάνε!

panai-unfair-pasΤι είδαμε κι αυτό. Οι Γιαννιώτες λέει έβαλαν στον αγώνα με τον Παναιτωλικό πανό για το πόσο…unfair είμαστε εμείς σε σχέση με αυτούς! Κάποια βουτιά λέει βρήκαν του Θεοδωρίδη(μα το Θεό σας λέω!), που ούτε που θυμάται κανένας πότε έγινε, για να μας πικάρουν, ποιοι; Οι οπαδοί του Φουρτάδο! Οι τελευταίοι στον κόσμο που έπρεπε να μιλάνε! Είναι φοβερό αν το καλοσκεφτείς αλλά δεν είναι τυχαίο. Δεν έγινε κατά τύχη αυτή η κίνηση με τον Παναιτωλικό. Πρόκειται για ενοχές. Ξέρουν πολύ καλά ότι έχουν στο λαιμό τους ένα μεγάλο κρίμα και προσπαθούν να αντιστρέψουν τη κατάσταση. Και επειδή έχουν γίνει ρόμπες σου λέει στην έδρα μας παίζουμε, ότι γουστάρουμε λέμε, κανένας δεν θα μας ζητήσει το λόγο. Και διαστρεβλώνουν έτσι την εικόνα του ευνοημένου βάζοντας το θύμα στη θέση του θύτη.

Αυτό γινόταν  πάντα απλά τώρα στη εποχή όπου όλοι ξεσηκώνονται και αγανακτούν και όλοι έχουν διαθέσιμες κρεμάλες για όλους,εκείνοι που είναι πιο τρύπιοι και θα έπρεπε να βγάζουν το σκασμό, εκείνοι γίνονται οι τιμητές των υπολοίπων.Αν πηγαίνεις όποτε γουστάρεις και τραβάς λεφτά από την τράπεζα από την βολεμένη σου θεσούλα, αλλά έχεις πύρινο λόγο για δικαιώματα κλπ, είσαι πιο εντάξει από κάποιον που του λείπουν 19 ευρώ για να μαζέψει ένα 20ρικο αλλά δεν γουστάρει ούτε να κρυφτεί ούτε να πει το ποίημα.
Φυσικά υπάρχει και η αντίδραση του χορτάτου, σαν του Μαρινάκη για παράδειγμα. Όποιος του πει κάτι που δεν του αρέσει τον λέει μανιοκαταθλιπτικό ή κάποιο άλλο κοσμητικό και τελειώνει η κουβέντα. Τραβάει και μια απειλή ότι θα πάει στα δικαστήρια και τέλος.Αλλά από την υποκρισία καλύτερη η μανιοκατάθλιψη σε τελική ανάλυση,νομίζω, δεν παίρνω όρκο.
Υ.Γ. Επειδή διαβάζουν και μερικοί που δεν το πιάνουν το νόημα αμέσως, το τελευταίο σημείωμα για την “Ελιά τη Χωριάτικη” δεν ήταν κατά όσων την παλεύουν έστω κι αν ο τίτλος κάνει χαβαλέ(που δικαιούται και γουστάρει).Ούτε κατά πολιτικών όντων με παρελθόν γιατί όλοι έχουμε παρελθόν.Ίσα ίσα που λέει ότι ζούμε εποχές τσουβαλιάσματος και κόστους που προέρχεται μόνο από φθόνο.
Το σημείωμα ήταν κατά λογικών “ψεκασμένων” που κυριαρχούν και για τη λογική του αντάρτικου στυλ Τράγκα και “Ε”. Προσωπικώς ακόμα και από χώρους με παρελθόν θέλω να δω να βγαίνει ένα κέντρο και αριστερά και δεξιά γιατί αλλιώς την κάτσαμε τη βάρκα.
ο Μαντουμαδόρος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close