PressαρίσματαΡοή Ειδήσεων

Το ομαδικό επικοινωνιακό της ΝΔ με άσπρες φόρμες στα γαλακτοκομικά

Εντάξει, είπαμε, έρχονται εκλογές. Είπαμε, η παραγωγική ανασυγκρότηση έχει σημασία, μεγάλη σημασία.

Όμως δεν σημαίνει ότι επειδή έρχονται εκλογές οι πολιτευτές πρέπει τη μια μέρα να σκάνε μύτη με γαλότσα στον κάμπο, την άλλη μέρα να φοράνε σακούλα στο κεφάλι για να είναι μέσα στη γαλακτοκομική μονάδα και την παράλλη να εμφανίζονται με γκλίτσα για να κάνουν τους βοσκούς.

Θα καταλάβατε ότι λέμε για την νεοδημοκρατική φωτογράφιση σε τυροκομείο που γέμισε χθες τα social media των ενδιαφερόμενων, προφανώς μετά από την συμβουλή… συμβούλων.

Το αποτέλεσμα με τους λευκούς μουσαμάδες, τα καλύμματα το κεφάλι και το τσεκάρισμα στα κεφάλια τυριού είναι κάπως αμφιλεγόμενο.

Μπορεί να έχουν μετανιώσει οι πολιτικοί μας τις βλακείες που έλεγαν όταν κι εκείνοι νόμιζαν πως τα λεφτά ήταν ατελείωτα και απλά πήγαινες και τα έβρισκες κάπου.

Όλοι θυμόμαστε την ρητορική του τέλους της παραγωγής και πώς το Αγρίνιο θα γίνει πόλη… παροχής υπηρεσιών. Τελικά έγινε και πέφτει πείνα!

Αλλά να μην ξεφύγουμε από το θέμα μας. Ο Νεκτάριος Φαρμάκης είναι αναγνωρίσιμος και σε όσους δεν είναι, δύσκολο να προσθέσει κάτι μια φωτογράφιση σε γαλακτομονάδα ντυμένος στα άσπρα…

Ο Βασίλης Φεύγας είναι ένας Αγρινιώτης που έχει την καριέρα του εκτός Αιτωλοακαρνανίας και τώρα θα πολιτευτεί εδώ στις προσεχείς εκλογές.

Ε, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι τους κάνει τόσο καλό να εμφανίζεται «μέσα στην παραγωγή» όπως κυκλοφόρησε στις διάφορες φωτογραφίες. Χολή βγάζουν «φίλοι» και γνωστοί κυρίως!

Οι «δημιουργοί εικόνας» λένε ότι κάτι τέτοια πιάνουν στην σύγχρονη πολιτική.

Η ιδέα να πάνε όλοι μαζί σε τυροκομικές μονάδες για επίσκεψη εννοείται πως δείχνει ενότητα.

Αλλά ενότητα σε τι ακριβώς; Στην «παραγωγική» εικόνα; Στον «κόσμο της εργασίας», στον «κόσμο που σηκώνεται νωρίς το πρωί»;

Σοβαρά τώρα, ξέρουν πολλούς στα μέρη μας που να σηκώνονται νωρίς το πρωί και να ζηλεύουν την σκληρή εργασία;

Βύσμα για το Δημόσιο ήταν το όνειρο επί σοσιαλισμού, το ίδιο ήταν επί πασοκοδεξιάς και καραμανλισμού το ίδιο είναι και σήμερα.

Γι’ αυτό και δεν έμεινε κανείς εδώ. Θέλουμε να πούμε, αν δεν τσιμπήσει κόσμος από μια επικοινωνιακή κίνηση ποιος ο λόγος να την κάνεις;

Και, ειλικρινά, δεν καταλαβαίνουμε ποιος μπορεί να τσιμπήσει από την άσπρη φόρμα και το μπανιερό στα μαλλιά.

Σε περιοχές που οι κάτοικοι πάλεψαν σκληρά για να μην παράγουν τίποτε οι επικοινωνιολόγοι καλό είναι να ρωτάνε ντόπιους.

Με όλο τον σεβασμό στην έναρξη της προεκλογικής εκστρατείας…

η συντακτική αντιπαραγωγική μονάδα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Τοπική Διαφήμιση
Τοπική Διαφήμιση
Back to top button