sliderΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Απευθείας αναθέσεις ΚΕΔΑ: Χειρότερα τα κάνει η Μ. Παπαγεωργίου απαντώντας στον Νίκο Καζαντζή

Τελείως διαφορετική απάντηση σε σχέση με αυτή που έδωσε στο agriniopress.gr , δίνει η πρόεδρος της Κοινωφελούς του δήμου Αγρινίου Μαρία Παπαγεωργίου στην ερώτηση που έκανε ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης “Ο τόπος μας Αξίζει” Νίκος Καζαντζής, αναφορικά με τις αναθέσεις της ΚΕΔΑ για την “προβολή και γνωστοποίηση” εκδηλώσεων σε εταιρεία της Αθήνας, που έχει στην ιδιοκτησία της site του Αγρινίου.

Αν και η κ. Παπαγεωργίου, μέσω της επιστολής-αίτησης του Νίκου Καζαντζή, δέχθηκε μια σειρά από καίρια ερωτήματα, που θέτουν σε όλη του τη διάσταση το θέμα που προέκυψε με τις αναθέσεις που υπογράφει, επιλέγει για άλλη μια φορά να απαντήσει γενικόλογα, γεγονός που πολύ πιθανό να οδηγήσει και σε άλλου είδους διαδικασίες, ώστε να λάμψει η αλήθεια.


Δείτε την αρχική αποκάλυψη του agriniopress.gr ΕΔΩ και τι είχε απαντήσει η Μαρία Παπαγεωργίου τότε, ΕΔΩ

Τα ερωτήματα του Νίκου Καζαντζή για τις αναθέσεις στην εταιρεία:

1) Έχει πράγματι δημιουργήσει η ως άνω εταιρία δώδεκα (12) σποτ και έχει πληρωθεί με το ποσό των 4.464,00 ευρώ;
2) Πότε έγινε η ανάθεση για 4.464,00 ευρώ στην ως άνω εταιρία και ποιο χρονικό διάστημα αφορούσε;
3) Αν έγινε ανάθεση για 2.000,00 ευρώ πώς πληρώθηκαν 4.464,00 ευρώ;;
4) Υπάρχει και συμπληρωματική ανάθεση;
5) Έχει υπογράψει το έγγραφο στις 30-7-2019 για πληρωμή σποτ για το χρονικό διάστημα από 3-8-2019 έως 26-8-2019 ενώ έχει πληρώσει για το έτος 2018;
6) Υπάρχουν και άλλες έντεκα (11) αναθέσεις για το 2018 στην ίδια εταιρία;
7) Υπάρχει ανάθεση για επί μέρους ποσό 2.464,00 ευρώ;
8) Επειδή με την υπ. αριθ. 205/2019 απόφαση η ανάθεση έγινε για συγκεκριμένο διάστημα με συγκεκριμένο αντικείμενο, μπορείτε να μας βεβαιώσετε ότι το αντικείμενο αυτό παρήχθη τελικώς από την ανωτέρω εταιρία;
9) Το σποτ που έπαιξε εκείνη την περίοδο είναι της εταιρείας Black Light, ή το έχει παράξει άλλη επιχείρηση;
10) Η συγκεκριμένη εταιρία παρήγαγε εκείνο το διάστημα κάποιο σποτ το οποίο και παρέδωσε τον Δήμο Αγρινίου ή στην ΚΕΔΑ; Έχετε τέτοια βεβαίωση από την εταιρία; Για συγκεκριμένο σποτ το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα; Αν ναι ζητάμε ένα αντίγραφο.

Η απάντηση της Μαρίας Παπαγεωργίου στον Ν. Καζαντζή:

“Σε απάντηση στην από 28 Νοεμβρίου επιστολή σας , σας γνωρίζουμε τα εξής:

Με την εταιρεία Black Light, συνεργαστήκαμε το 2018 για πρώτη φορά. Η συνεργασία αυτή είχε διττό στόχο: αφ’ενός την προβολή και αφετέρου τη γνωστοποίηση διαφόρων εκδηλώσεων τις οποίες επρόκειτο να πραγματοποιήσει η επιχείρηση. Οι εργασίες αυτές ανατέθηκαν σταδιακά, όπως προέκυπταν οι εκδηλώσεις.

Το κόστος των εργασιών της συνεργασίας αυτής για το έτος 2018 ανήλθε στο ποσό των 1.700 ευρώ και τα οποία αποπληρώθηκαν.

Για το τρέχον έτος και για τον ίδιο στόχο ανατέθηκε στην ως άνω εταιρεία η προβολή και γνωστοποίηση διαφόρων εκδηλώσεων αντί του ποσού των 2.500 ευρώ και τα οποία αποπληρώθηκαν”.

Αν κανείς συγκρίνει την απάντηση που έδωσε η κ. Παπαγεωργίου τον Σεπτέμβριο θα διαπιστώσει μερικές βασικές διαφορές, αλλά και σοβαρά κενά. Στην πρώτη απάντηση κάνει λόγο για παραγωγή 12 σποτ με κόστος 300 ευρώ το ένα για το 2018 και το 2019. Στην απάντηση της στον Νίκο Καζαντζή απαντά αορίστως για “προβολή και γνωστοποίηση” διαφόρων εκδηλώσεων, χωρίς να κάνει αναφορά στα δώδεκα σποτ. Στην ουσία, δεν απαντά σε σχεδόν κανένα ερώτημα

Η κ. Παπαγεωργίου δεν κάνει και πάλι καμιά αναφορά στην απευθείας ανάθεση που υπέγραψε στα τέλη Ιουλίου, για “προϊόντα πληροφόρησης” στην ίδια εταιρεία για την περίοδο του Αυγούστου του 2019. Το κόστος ήταν 2.000 ευρώ και τον Αύγουστο δεν παρήχθη τίποτε…

Δείτε εκείνη την απευθείας ανάθεση ΕΔΩ.

Μοιραία, τα συμπεράσματα και τα ερωτήματα για τους χειρισμούς της κ. Παπαγεωργίου, για τους οποίους σαφώς και θα ήταν ενήμερη η δημοτική αρχή, επανέρχονται και εμπλουτίζονται:

– Γιατί επελέγη με την -κατά γενική ομολογία αμφιλεγόμενη- διαδικασία της απευθείας ανάθεσης μια συγκεκριμένη εταιρεία με έδρα την Αθήνα, που μάλιστα έχει στην ιδιοκτησία της τοπικό site πολιτικού-παραπολιτικού περιεχομένου;

– Τι ακριβώς σημαίνει “γνωστοποίηση” εκδηλώσεων; Πληρώθηκε η ανάρτηση στο site της εταιρείας των δελτίων τύπου της ΚΕΔΑ; Εάν ναι, γιατί τα υπόλοιπα site, που έχουν πολλαπλάσια επισκεψιμότητα τα δημοσιεύουν δωρεάν;

– Γιατί δεν δίνεται καμιά απάντηση για την απευθείας ανάθεση του Ιουλίου του 2019; Ποια “προϊόντα πληροφόρησης” παρήχθησαν τον Αύγουστο, ώστε να είναι νόμιμη η ανάθεση;

– Ποια είναι τα 12 σποτ που παρήχθησαν την περίοδο συνεργασίας της ΚΕΔΑ με την εταιρεία;

– Η εταιρεία έχει κάνει παραγωγή προεκλογικών σποτ της δημοτικής  παράταξης του Γιώργου Παπαναστασίου;

– Τι ποσά έχουν διοχετευθεί  σε εταιρείες που έχουν στην κατοχή τους μέσα ενημέρωσης, μέσω χορηγιών, απευθείας αναθέσεων, διαφημίσεων, δημοσιεύσεων, ανακοινώσεων κλπ, από το 2014 μέχρι σήμερα;

Εφόσον ο κ. Παπαναστασίου, εξακολουθεί να έχει ως “σημαία” της παράταξης του την “χρηστή διαχείριση” , όπως συχνά τονίζει, οφείλει επιτέλους να απαντήσει γιατί σε διαφορετική περίπτωση, σίγουρα ούτε ο ίδιος θα ήθελε να υπάρξει οποιαδήποτε σοβαρή υπόνοια περί διαπλοκής.

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button