Κάθε αρχή και δύσκολη: πρώτη μέρα εφαρμογής των αλλαγών σε βασικούς δρόμους στο Αγρίνιο
Αστυνομικοί και υπάλληλοι της Δημοτικής Αστυνομίας απο το πρωί σήμερα Πέμπτη βρίσκονται επί ποδός, ώστε να διευκολύνουν την κατάσταση που δημιουργούν οι σημαντικές αλλαγές σε βασικούς δρόμους του Αγρινίου, όπως η Εθνικής Αντιστάσεως, η Ισκου και η Γρ. Λαμπράκη.
Αρκετοί οδηγοί, ακολουθώντας μια συνήθεια χρόνων, επιχείρησαν να κάνουν τις γνωστές διαδρομές τους, χωρίς να δώσουν σημασία στις νέες πινακίδες που έχουν τοποθετηθεί.
Επίσης, σύμφωνα με οδηγούς, που γνώριζαν για τις αλλαγές, δεν επιτρέπονταν απο τους αστυνομικούς σήμερα η στροφή από την άνοδο της Εθνικής Αντιστάσεως αριστερά προς την Λαμπράκη, παρά μόνο στην κάθοδο. Έτσι, υποχρεώνονταν να χρησιμοποιούν άλλες κάθετες οδούς, πιο ψηλά, ώστε να πάνε προς Ισκου.
Πολύ μεγάλη προσοχή χρειάζεται το τμήμα της Εθνικής Αντιστάσεως απο την Παναγοπούλου (ΑVIN) μέχρι τα φανάρια στη διασταύρωση με την Λαμπράκη. Στο τμήμα αυτό ο δρόμος είναι πλέον διπλής κατεύθυνσης και επειδή είναι στενός, είναι απαγορευτική η στάθμευση.
Φόβοι για κυκλοφοριακό πρόβλημα εκφράζονται για της διασταύρωση της Παναγοπούλου με την Εθν. Αντιστάσεως. Οσοι κατεβαίνουν την Εθν. Αντιστάσεως είναι υποχρεωμένοι πλέον να στρίβουν λοξώς αριστερά προς την Παναγοπούλου και φυσικά να αναμένουν πρώτα τα οχήματα που τυχόν ανεβαίνουν την Εθνικής Αντιστάσεως. Απαιτείται προσοχή και σεβασμός στην προτεραιότητα για την αποφυγή ατυχήματος.
Σύμφωνα με πολίτες που επικοινώνησαν με το agriniopress, προβλήματα παρατηρούνται επίσης στην οδό Σκίπη, αφού οδηγοί στρίβουν προς αυτήν, απο την διασταύρωση με την Εθν. Αντιστάσεως, αν και αυτό πλέον απαγορεύεται. Κίνδυνος ατυχήματος υπάρχει και στην διασταύρωση της Σόλωνος με την Εθν. Αντιστάσεως. Οι οδηγοί που κινούνται επί της Σόλωνος, είναι συνηθισμένοι να ελέγχουν μόνο στα δεξιά τους, όμως εκεί πλέον η Εθν. Αντιστάσεως είναι διπλής κατεύθυνσης και πρέπει να γίνεται έλεγχος και από τα αριστερά.
Προσοχή απαιτείται και στην Αγράφων που έχει επίσης αντιδρομηθεί, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στους δρόμους που περικλείονται από τις οδούς Εθν. Αντιστάσεως, Ισκου, Λαμπράκη.
απαράδεκτο το οδικό δίκτυο πλέον….δεν υπήρχε κανένας λόγος να αναποδογυρίσει αυτούς τους δρόμους. Απο τη μια ηλιθιότητα στην άλλη…Εαν θελει ο δήμος να αλλάξει κάτι ας ξανανοίξει η βότση που χώρισε το Αγρίνιο στα δυο. Ας μας εξηγήσει κάποιος το λόγο των αλλαγών αυτων..Επίσης στο δήμο μας έχουμε την τάση να βάζουμε όπου μπορούμε φανάρια και τόξα τα οποία κρατάνε 1 λεπτό και όταν ανοίγουν κρατάνε ανοιχτά για τους οδηγούς για 20 δεύτερα..οτι εμεις κάνουμε εκκινησεις f1 ας πούμε και φέυγουν αρκετά αμάξια μέσα σε 20 δέυτερα…όπου σε συγκεκριμένο τόξο στο σκλαβενίτη επι καρπενησίου δεν κρατάει ουτε 15 δεύτερα…
Ποιος ο λόγος που έγιναν όλες αυτές οι αλλαγές?
Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει?
Α ρε Μερέντα…..
Δήμαρχος από τα Lidl…. Γέμισε με πεζοδρόμια και φώτα led όλες τις ερημιες και έκανε το κέντρο ένα χάλι γυρίζοντας μόνο τα πάνω κάτω…Πάτε σε Ισκου, σε Σιαδήμα, σε Σκιπη, σε Λαμπράκη, σε Στράβωνος κλπ… Η Εθνικής Αντιστάσεως ότι έχει τα έχει από πρώην δημοτικές αρχές…. Όλα τα πεζοδρόμια(όπου είναι τυχεροί και έχουν) είναι χάλια και με ελλιπή φωτισμό. ..