ΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Αγρίνιο: “Να μην χαθεί το εξάμηνο” ζητούν οι φοιτητές του Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας

Με επιστολή τους οι φοιτητές του νεοσύστατου Τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας, που έχουν υποστεί τις επιπτώσεις της δίμηνης κατάληψης στο καταργηθέν Τμήμα ΔΠΠΝΤ, παραθέτουν τους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να χαθεί το εξάμηνο και προτείνουν λύσεις ώστε να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος.

Γράφουν συγκεκριμένα:

“1. Αρχικά, το να μην χαθεί το εξάμηνο είναι ζήτημα ηθικό. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τους λόγους για τους οποίους καταργήθηκε το τμήμα ΔΠΠΝΤ και οδήγησε τους φοιτητές του σε κατάληψη. Είτε ευθύνεται η προηγούμενη κυβέρνηση, είτε ευθύνεται η πρυτανεία, είτε ευθύνονται οι καθηγητές, είτε οποιοσδήποτε άλλος, είτε δεν
ευθύνεται κανείς, ένα είναι το μόνο σίγουρο:

Οι φοιτητές του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ για όλη αυτήν την κατάσταση.

Συνεπώς αποτελεί ΗΘΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ όλων των αρμοδίων προς τους φοιτητές του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας, να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε ενέργεια είναι δυνατή ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή φοίτηση των φοιτητών στο τμήμα, μη επιτρέποντας να χαθεί το εξάμηνο.

2. Κατά τη διάρκεια της κατάληψης του κτιρίου πραγματοποιήθηκαν αρκετές προσπάθειες για να συνεχίσουμε τα μαθήματά μας, όπως η προσπάθεια να πραγματοποιούνται τα μαθήματα στο κεντρικό κτίριο του πανεπιστημίου και είμαστε ευγνώμονες για αυτό.
Επομένως, καλούμε τον πρόεδρο και τα μέλη ΔΕΠ του τμήματός μας να συνεχίσουν τις προσπάθειες αυτές, ώστε να σωθεί το εξάμηνο αρχής γενομένου από την ερχόμενη γενική συνέλευση του τμήματος μας.

Όσον αφορά τις ΛΥΣΕΙΣ που μπορούν να δοθούν για να ολοκληρωθεί για να ολοκληρωθεί το εξάμηνο:

→ Έχουμε ενημερωθεί ότι για να μην χαθεί ένα εξάμηνο θα πρέπει να πραγματοποιηθεί τουλάχιστον το 70% των διαλέξεων και να εγκρίνουν οι καθηγητές ότι το ποσοστό αυτό είναι επαρκές. Σε αυτήν την περίπτωση, η εξεταστική μπορεί να πραγματοποιηθεί κανονικά όπως συμβαίνει σε όλα τα πανεπιστήμια της χώρας.

Στην περίπτωση που οι καθηγητές κρίνουν ότι ο αριθμός των διαλέξεων που έχουν πραγματοποιήσει δεν επαρκεί, τότε καλούμε τους καθηγητές να εξετάσουν το ενδεχόμενο παράδοσης των διαλέξεων κατά την περίοδο εξεταστικής του Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου εφόσον σε αυτήν την περίπτωση δημιουργείται κενό σε αυτό το διάστημα. Άρα θα
μπορούσε:

• Η εξεταστική να ξεκινήσει προς το τέλος της περιόδου εξεταστικής Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου ή στις αρχές του εαρινού εξαμήνου.

• Εναλλακτικά, να δοθούν τα μαθήματα σε κοινή εξεταστική μαζί με τα μαθήματα του Ιουνίου, όπως ακριβώς συμβαίνει σε κάθε εξεταστική Σεπτεμβρίου.
Λύσεις υπάρχουν αρκετές και είναι εύκολο να υλοποιηθούν, αρκεί να υπάρχουν καλές προθέσεις από όλους Το μόνο που δε θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε είναι η ΑΔΡΑΝΕΙΑ”.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ετικέτες

Σχολίασε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close