Δυτική ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Καταγγελία του συλλόγου γονέων του 4ου ΓΕΛ Αγρινίου για προκλητική συμπεριφορά εξωσχολικών

Προκλητική συμπεριφορά εξωσχολικών καταγγέλλει με ανακοίνωσή του ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 4ου ΓΕΛ Αγρινίου, Αριστοτέλης Βλάχος. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του, εξωσχολικοί εισβάλλουν αυθαίρετα στο συγκρότημα του πρώην Πολυκλαδικού και τρομοκρατούν καθηγητές και μαθητές σε ώρα μαθήματος!

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:


“Κατά το σχολικό έτος 2018 – 2019 το συγκρότημα του πρώην πολυκλαδικού που, λειτουργεί σε τρεις βάρδιες απ’ το πρωί 7:30 έως 10:00 τη νύχτα, εξυπηρετεί πολλές σχολικές μονάδες με πάνω από 1000 μαθητές και μαθήτριες στην πλειοψηφία τους ανήλικοι, βρίσκεται έξω απ’ την πόλη σε σημείο απόμερο και εκτός δρόμου, παραμένει χωρίς φύλαξη. Κάποιες εμβόλιμες δίμηνες συμβάσεις δεν λύνουν ουσιαστικά κανένα πρόβλημα. Ο συμβασιούχος των δύο μηνών πριν καλά καλά προσαρμοσθεί στις απαιτήσεις της θέσης του, απολύεται.

Συγκεκριμένοι εξωσχολικοί εισβάλλουν αυθαίρετα στο συγκρότημα του Πρώην Πολυκλαδικού (όπως και σήμερα Πέμπτη 21/02/2019 στις 13:15) και με θρασεία και επιθετική συμπεριφορά τρομοκρατούν καθηγητές και μαθητές σε ώρα μαθήματος. Σε άλλες περιπτώσεις ακολουθεί και καταστροφή υλικού.

Πράγματι έχουμε ξανά επισημάνει ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί ανενόχλητος να εισέλθει με το όχημά του, είτε μεθυσμένος, είτε ψυχοπαθής είτε διακινητής, και να κλέψει, να καταστρέψει, να κάψει, να διακινήσει αλλά και να μπει σε αίθουσες σε ώρα μαθήματος ακυρώνοντας οποιαδήποτε παιδευτική διαδικασία. Αυτό δεν προκαλεί ανησυχία σε κανέναν αρμόδιο ώστε να επιληφθεί του θέματος. Δεν σέβονται τα δικαιώματα των μαθητών και των γονέων τους, δεν σέβονται και τα δικαιώματα των εργαζόμενων που στηρίζουν ένα σχολείο να παραμείνει σε υψηλά στάνταρντ”.

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button