ΕξελίξειςΡοή Ειδήσεων

Καραγκούνης-Κεραμέως συζήτησαν για την δυνατότητα εισαγωγής στα ΑΕΙ παιδιών που έχασαν τους γονείς τους

Αντίστοιχη πρωτοβουλία πήρε και ο Γιώργος Βαρεμένος

Επικοινωνία πραγματοποίησε σήμερα 07/05/2021 ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας κ. Κώστας Καραγκούνης με την Υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως με αφορμή ένα αρκετά ευαίσθητο θέμα και συγκεκριμένα για το κατά πόσο είναι εφικτό να τροποποιηθεί η σχετική νομοθεσία όσον αφορά τις προϋποθέσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ καθώς και ΑΤΕΙ μαθητών που έχουν χάσει και τους δύο γονείς τους.

Ο κος Καραγκούνης ζήτησε από την Υπουργό να εξετασθούν οι δυνατότητες ώστε να διαμορφωθεί ένα θεσμικό πλαίσιο με ευεργετικές διατάξεις για τους μαθητές που ανήκουν στην ανωτέρω κατηγορία έχοντας ως παράδειγμα περιπτώσεις όπως αυτών που άνηκαν σε περιοχές που είχαν πληγεί από σεισμούς ή από πυρκαγιές ή από άλλου είδους φυσικές καταστροφές και καθ΄ υπέρβαση έτυχαν ειδικό ποσοστό μοριοδότησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η κα Υπουργός ενημέρωσε τον κ. Καραγκούνη ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι πολύ ευαίσθητο και πως την έχει ήδη απασχολήσει και την ιδία προσωπικά αλλά και τις υπηρεσίας του υπουργείου λόγω της ιδιαιτερότητάς του.

Η κ Κεραμέως ανέφερε ότι θα προσπαθήσει σε συνεργασία πάντα με τις αρμόδιες και εμπλεκόμενες υπηρεσίες να δει τη συγκεκριμένη περίπτωση πιο ειδικά λαμβάνοντας υπόψη και τα συγκεκριμένα αριθμητικά στοιχεία και να υπάρξει εκ νέου συζήτηση. Θα ήταν μια εξαιρετικά σημαντική εξέλιξη για όσα παιδιά προσπαθούν να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα στην ζωή τους.

Πρωτοβουλία και από τον Γ. Βαρεμένο

Σχεδόν ταυτόχρονα και ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ, τόνισε σε δήλωση του την ανάγκη στήριξης των παιδιών που έμειναν ορφανά μέσα στην πανδημία.

Αναφέρει ο κ. Βαρεμένος:

Σε μία χρονιά κατά την οποία η χώρα μας θρηνεί την απώλεια από την πανδημία μιας ολόκληρης πόλης 11 περίπου χιλιάδων ανθρώπων, ιδιαίτερη θέση στο δράμα αυτό κατέχουν τα παιδιά που έχασαν και τους δύο γονείς τους, είτε από την μάστιγα του Covid19 είτε από άλλες αιτίες. Σ’ αυτή λοιπόν τη χρονιά των αντιξοοτήτων και των δραματικών συνεπειών, το υπουργείο Παιδείας και οι αρμόδιοι πρέπει να σκύψουν πάνω στο δράμα αυτών των παιδιών και, εν όψει της δοκιμασίας των εισαγωγικών εξετάσεων, να βρουν τρόπους πριμοδότησής τους.

Είναι προφανές ότι δεν πρόκειται για οποιαδήποτε μεροληπτική στάση, αλλά για στοιχειώδη πράξη ανθρωπισμού και αλληλεγγύης. Πολύ περισσότερο που αντίστοιχα μέτρα έχουν ληφθεί σε άλλες περιπτώσεις, που δεν είχαν ανάλογα δραματικές επιπτώσεις στις ζωές των παιδιών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button