Pressαρίσματα

Καλά τα συμπόσια και τα συνέδρια αλλά πρέπει να ακολουθεί και η αγορά

geg-emporika-kyriaki-14-12-agrinio2

Όπως λένε όσοι παραβρέθηκαν προσπάθεια που κάνει μέχρι αυτή την ώρα  ο Σύνδεσμος ΕΝΑ, η Περιφέρεια, ο δήμος και το Πανεπιστήμιο στη λαχαναγορά Αγρινίου, το πράγμα πήγε πολύ καλά. Υπό την έννοια ότι είχε επισκεψιμότητα και υπήρξε ενδιαφέρον από τον κόσμο.

Εδώ να ανοίξουμε μια παρένθεση πως όλο αυτό είναι αποτέλεσμα της τρέλας ενός επίκουρου καθηγητή Μάρκετινγκ που δεν είναι καν από το Αγρίνιο ή την Αιτωλοακαρνανία, του κ. Προκόπη Θεοδωρίδη, ο οποίος έχει σκαλώσει με τα μέρη μας και θέλει να μας δει κάποια στιγμή να παράγουμε και να προωθούμε προϊόντα και μάλιστα δικά μας! Και αν γίνεται στο εξωτερικό! Ήμαρτον δηλαδή…


Αλλά να μην ξεφύγουμε. Λέγαμε ότι καλά τα πήγε το διήμερο αυτό, τηρουμένων και των αναλογιών. Ποιών αναλογιών; Μα εδώ ερχόμαστε στο δια ταύτα…

Πρώτον, σε όλη τη χώρα επρόκειτο για μια Κυριακή με τα μαγαζιά ανοιχτά, σύμφωνα με τους κατά τόπους εμπορικούς συλλόγους από τις 11 μέχρι τις 6 το απόγευμα και μάλιστα με «θέμα» τις ενδιάμεσες εκπτώσεις και με σαφείς οδηγίες για να μην υπάρξουν παρασπονδίες και… γιαλαντζί τελικά προσφορές.

Στο Αγρίνιο τα μαγαζιά, πλην ελαχίστων, δεν άνοιξαν και δεν ακολούθησαν την λογική της ανοιχτής Κυριακής. Ευτυχώς μέχρι το απόγευμα ο καιρός ήταν θαύμα και όλοι μαζί ήπιαμε τον καφέ μας ή φάγαμε κάπου σε κάποιο μαγαζί ανοιχτό την Κυριακή… Να σημειωθεί εδώ  πως σε όλη την Ελλάδα το άνοιγμα ΔΕΝ ήταν υποχρεωτικό, όποιος ήθελε άνοιγε, επίσης και σε άλλες πόλεις οι επίσημοι εμπορικοί σύλλογοι δεν ενθάρρυναν το άνοιγμα.
Agriniowebradio.gr: Ενημέρωση και μουσική όπως θα ήθελες ν΄ακούς
Γιατί τα αναφέρουμε όλα αυτά; Μα, διότι έχουμε μια ειλικρινή απορία. Σε μια «πόλη υπηρεσιών» (αυτό είναι το Αγρίνιο πλέον) υπάρχει κάποιος λόγος να προσπαθούμε να σπρώξουμε την παραγωγικότητα όταν η ίδια η αγορά δεν θέλει να αλλάξει τίποτε από όσα ξέρει εδώ και καμιά 50αριά χρόνια;

Ειλικρινά, σε μια μέρα που τα μαγαζιά θα ήταν ανοιχτά το συμπόσιο αυτό θα ταίριαζε περίφημα μιας και το θέμα του δεν είναι η παραγωγή και το μοντέλο της αλλά και η ίδια η προώθηση αγαθών, το μάρκετινγκ και η σχέση του με το τοπικό Πανεπιστήμιο. Αλλά τι έχουμε να συζητήσουμε όταν η αγορά μας η ίδια δεν θέλει να συζητήσει τίποτε; Αν ήθελε θα φαινόταν, έτσι δεν είναι;

Ε, απλά δεν θέλει και ίσως πρέπει να το καταλάβουν όλοι αυτό και να σταματήσουν τα αναπτυξιακά οράματα. Και κάτι ακόμα: σε αναπτυξιακά συνέδρια και συμπόσια αυτό που πρέπει να αναφέρουμε πρώτα και κύρια είναι το αν ήρθε έστω και ΕΝΑΣ(. 1) υποψήφιος επενδυτής ξένος, από αλλού. Έχει αποδειχθεί, με τους ντόπιους επιχειρηματίες το τοπίο δεν αλλάζει. Πρέπει να έρθουν να επενδύσουν άλλοι, από αλλού, αλλοδαποί ή Έλληνες. Αλλιώς δεν αλλάζει τίποτε.

Και αυτό το παραπάνω είναι η πιο μεγάλη φοβία και αντίδραση όσων δεν θέλουν να αλλάξει τίποτε, όσων θέλουν να λειτουργεί για πάντα το δικό τους μοντέλο, των βαθιά αντιδραστικών δηλαδή που-πολύ συχνά-φοράνε και την λεοντή του ουμανιστή και του προοδευτικού.

 

 

η συντακτική μεταπρατική μονάδα

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button