Αθλητισμός

Κ. Μπάβαρης: Ενας Αγρινιώτης που σαρώνει στα Drag Days

spo-drag-day-gegonos2Ο διαγωνισμός που έγινε θεσμός. Στην Ελλάδα το drag day ξεκίνησε πριν από 15 περίπου χρόνια και εκατοντάδες οδηγοί βρήκαν από τότε τον τρόπο για να εξωτερικεύσουν την ανάγκη τους για ταχύτητα και αδρεναλίνη.
Με τα αυτοκίνητά τους, τα οποία ανάλογα με τη μέγιστη ταχύτητας που μπορούν να πιάσουν  χωρίζονται σε αντίστοιχες κατηγορίες, οδηγοί από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο, τρέχουν σε μεγάλες ευθείες διεκδικώντας το απόλυτο. Ταχύτητα, ένταση, πρωτιά.

spo-drag-day-gegonos1
O 28χρονος Αγρινιώτης Κωνσταντίνος Μπάβαρης λαμβάνει μέρος σε drag days από πέρυσι και ήδη έχει συμμετάσχει σε έξι από αυτά σε διάφορες πόλεις που διεξήχθησαν. Η αγάπη του για τα αυτοκίνητα ήταν αυτή που τον οδήγησε στην ενεργό συμμετοχή. Η ίδια του η δουλειά άλλωστε έχει να κάνει με αυτά, καθώς ο ίδιος ασχολείται με ανταλλακτικά αυτοκίνητων.
Πέρυσι συμμετείχε στο drag day της Θήβας κατακτώντας τη 10η θέση ανάμεσα σε 200 και πλέον συμμετοχές και σε 53 αυτοκίνητα στη δική του κατηγορία. Στο drug day του  drag park της Θήβας συμμετείχε και φέτος, κατακτώντας αυτή τη φορά την πρωτιά μεταξύ 175 συμμετεχόντων και 40 αντιπάλων στην κατηγορία του. Ο Κωνσταντίνος κατέκτησε την 1η θέση, τρέχοντας με το mitsubishi evo 9 το οποίο ο ίδιος έχει φτιάξει.
Στους αντίστοιχους αγώνες που διοργανώθηκαν και στο Αγρίνιο τον περασμένο Απρίλιο κατέκτησε και πάλι την πρώτη θέση, ενώ λίγο καιρό αργότερα, στο drag day στο Μεσολόγγι έλαβε τη 2η θέση. «Στη Θήβα υπήρχαν 175 συμμετοχές και ήταν όλες πολύ καλές. Το ίδιο «ανεβασμένος» ένιωσα βέβαια και με την πρωτιά στο Αγρίνιο και την πολύ καλή δεύτερη θέση στο Μεσολόγγι. Έχω τρέλα με τα αυτοκίνητα και επειδή στον δρόμο δεν γίνεται να τρέξει κανείς, όχι τουλάχιστον καταυτό τον τρόπο, άρχισα να ασχολούμαι με τις πίστες. Είναι εκτόνωση, είναι ακόμη και τρόπος να διαφημίσεις την εταιρία σου πάνω στο ίδιο σου το αμάξι!», σχολιάζει ο ίδιος στο «Γεγονός».

spo-drag-day-gegonos3
Η προσήλωση και η προσοχή που πρέπει να δίνει κατά τη διάρκεια της οδήγησης είναι αυτά για τα οποία, κατά τον ίδιο, το χόμπι αυτό χρήζει ιδιαίτερης ωριμότητας και προσοχής. «Αυτό που κάνω θέλει λεπτούς χειρισμούς, για αυτό και προσπαθώ να είμαι προσεκτικός». Ο ίδιος, όπως και οι υπόλοιποι οδηγοί των drag days, εξασκούνται βέβαια, πάντα όμως σε χώρους ανοιχτούς, που κοντά δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα και καμία επικινδυνότητα.
Τι είναι όμως αυτό που νιώθει κανείς εκείνη την ώρα του διαγωνισμού που τον κάνει να θέλει να συμμετάσχει ξανά και ξανά; «Είναι η ταχύτητα, είναι η αδρεναλίνη, είναι και ο ανταγωνισμός που σε εξιτάρει! Τι σκέφτομαι εκείνη την ώρα; Τίποτα… Μόνο πως θα το κάνω να πετάξει…!»

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button