Γεγονότα

Iόνια Οδός: Ωριμάζει το έργο, οι απαλλοτριώσεις καθυστερούν την απόδοση τμημάτων

epi-ioniaΣτην κορύφωση τους είναι πλέον τα έργα στην Ιόνια Οδό καθώς σύμφωνα με την παραχωρησιούχο αυτή την εποχή εργάζονται περίπου 2.000 εργαζόμενοι στα εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί, ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνται (ιδιόκτητα, κατασκευαστικής κοινοπραξίας αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά) ξεπερνά τα 1.500.

Στο βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα εχθές φάνηκε για πρώτη φόρα πόσο προχωρημένα είναι κάποια τμήματα καθώς βρίσκονται στο επίπεδο της οδοστρωσίας. Εκείνο που προκαλεί περισσότερο εντύπωση είναι πως τα ώριμα τμήματα δεν εμφανίζονται πλέον μόνο στο νότιο τμήμα μέχρι την Αμφιλοχία αλλά εκτείνονται και στο βόρειο τμήμα που μέχρι πρόσφατα εμφανιζόταν ως αρκετά ανέτοιμο.

Η συνολική πρόοδος των εργασιών στο τέλος Σεπτεμβρίου άγγιζε το 62,68%, ενώ τα εργοτάξια σε λειτουργία είναι ανά τμήμα τα εξής:

-0 χλμ.- 76,7 χλμ.: Εργοτάξιο Εύηνου

-76,6 χλμ. – 145,7 χλμ.: Εργοτάξιο Ανισοπέδου Κόμβου Αμβρακίας και εργοτάξια στην περιοχή Γέφυρας Μενιδίου και στην περιοχή Συκουλα. Τέλος στο 96χλμ, περιοχή Τούμπανο, βρίσκεται και λατομείο- συγκρότημα παραγωγής ασφαλτικών και σκυροδέματος.

-145,7 χλμ.– 170 χλμ: Εργοτάξιο Φιλιππιάδας

-170 χλμ.- 196 χλμ. : Εργοτάξιο Επισκοπικού

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
Τα νέα εδώ μάλλον είναι πιο δυσάρεστα καθώς φαίνεται ότι μετατίθεται για λίγο αργότερα η απόδοση των πρώτων τμημάτων στην κυκλοφορία. Αυτό γιατί υπάρχει μία σύγχυση καθώς ενώ όντως υπάρχουν σχεδόν ολοκληρωμένα κάποια τμήματα (από Μεσολόγγι μέχρι Αμφιλοχία) ωστόσο κάποιας μικρής έκτασης απαλλοτριώσεις  δημιουργούν ανάχωμα στην απόδοση αυτών των τμημάτων στην κυκλοφορία.

Κατά την εκτίμηση ανθρώπων του Υπουργείου είναι πολύ πιθανό να ολοκληρωθούν αυτές οι απαλλοτριώσεις σύντομα για να έχουμε τα πρώτα λειτουργικά κομμάτια δρόμου, φυσικά συνοδευόμενα και από τα πρώτα διόδια στην περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας.

Παραχωρησιούχος της Ιόνιας Οδού είναι η εταιρεία Νέα Οδός που έχει αναλάβει εκτός από τον οδικό άξονα Αντίρριο-Ιωάννινα και τα τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια (πάνω στον ΠΑΘΕ) και Σχηματάρι-Χαλκίδα.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button