Λίγο πριν από τον πόλεμο με Προεδρικό Διάταγμα έγινε προσπάθεια να οργανωθούν καλύτερα οι επιβατικές συγκοινωνίες, η προσπάθεια αυτή διαλύθηκε από τον πόλεμο του 1940. Μετά το τέλος του πολέμου το 1952 συστήθηκαν τα γνωστά σε όλους μας ΚΤΕΛ (Κοινό Ταμείο Εισπράξεων Λεωφορείων), με νομικό πλαίσιο και με σχετικά καλή οργάνωση των συγκοινωνιών σε όλη την χώρα.
Το 1981 στα 59 υπεραστικά ΚΤΕΛ που λειτουργούσαν σε όλη τη χώρα ( 1 σε κάθε νομό και νησί ), εντάχθηκαν τα μικρολεωφορεία που εξυπηρετούσαν ορεινές περιοχές αυξάνοντας το συνολικό στόλο των ΚΤΕΛ σε 4000 περίπου λεωφορεία.
ktelaitol.gr