Δυτική Ελλάδα

Οι εντυπώσεις από την εκδρομή του Πανηπειρωτικού στα Ζαγοροχώρια

zagoroxoria

Ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Αιτωλ/νίας διοργάνωσε και πραγματοποίησε ημερήσια εκδρομή στα Ζαγο­ροχώρια την Πρωτομαγιά. Εκατό μέλη και φίλοι του Συλλόγου επιβιβάστηκαν σε δύο λεωφορεία και αναχώρησαν με κατεύθυνση και προορισμό τα ονομαστά Ζαγοροχώρια.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου , σχετικά με τις εντυπώσεις από την εκδρομή, αναφέρει:

“Πρώτος σταθμός το χωριό Ασπράγγελοι όπου ξεκουραστήκαμε πίνοντας τα καφεδάκια μας στην πλα­τεία του χωριού. Στη συνέχεια πήγαμε στους Κήπους, όπου επισκεφθήκαμε το λαογραφικό μουσείο του Αγά­πιου Τόλη, αφού στη διαδρομή θαυμάσαμε τα ξακου­στά πέτρινα γεφύρια.

Επόμενο χωριό το Κουκούλι. Επίσκεψη στο τοπικό λαογραφικό μουσείο Λαζαρίδη και προσκύνημα στην εκκλησία Κοιμήσεως της Θεοτόκου που χρονολογείται από το 1788.

Το μεσημέρι φτάσαμε στο Τσεπέλοβο, όπου απο­λαύσαμε το μεσημβρινό μας γεύμα και προσκυνήσαμε την εκκλησία του Αγίου Νικολάου, που χρονολογείται από τον 18ο αιώνα.

Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς τον Ελαφότοπο όπου επισκεφθήκαμε το λαογραφικό μουσείο Οικονομίδη .
Agriniowebradio.gr: Ενημέρωση και μουσική όπως θα ήθελες ν΄ακούς
Τελευταίος σταθμός τα Άνω Πεδινά, όπου υπάρχει η Ιερά Μονή Ευαγγελίστριας από το 1973. Εκεί η μοναχή Ευφημία, μας καθήλωσε με την αναλυτική περιγρα­φή του ιστορικού της μονής.

Αφού χαρήκαμε τον απογευματινό μας καφέ στην πλατεία του χωριού, πήραμε το δρόμο της επιστροφής με άφιξη στην πόλη μας περίπου στις 10 το βράδυ.

Το Δ.Σ. ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες στην εκδρομή.”

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *