Θέατρο

Η "Ελένη" στο Αγρίνιο (φωτο-video)

pol-eleni-sinenteyxi-typou 1

Συνέντευξη τύπου παραχώρησαν οι συντελεστές της αρχαίας τραγωδίας του Ευριπίδη, «Ελένη» που απόψε θα παρουσιαστεί και στο Αγρίνιο.

Δίπλα στους καλλιτεχνικούς διευθυντές των συμπαραγωγών ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ της παράστασης Αγρινίου και Καλαμάτας και στο υπόλοιπο επιτελείο και ο δήμαρχος Π. Μοσχολιός ο οποίος και πήρε πρώτος το λόγο, μιλώντας για μια δύσκολη μέρα για την αυτοδιοίκηση και τονίζοντας παράλληλα τη σημασία που πρέπει να δοθεί στον πολιτισμό ως αντίβαρο σε όλο αυτό.

Έπειτα τον λόγο πήραν οι δύο καλλιτεχνικοί διευθυντές των ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου και Καλαμάτας κ. Β. Νικολαίδης και κ. Ν. Ξανθούλης αντίστοιχα, οι οποίοι εστίασαν στα μηνύματα της παράστασης σχολιάζοντας παράλληλα την άψογη συνεργασία μεταξύ τους.


Ο κ. Νικολαίδης μίλησε για μια από τις καλύτερες παραστάσεις που έχει σκηνοθετήσει στην μέχρι τώρα πορεία του.

Στην συνέχεια για το έργο μίλησαν οι ηθοποιοί. Όλοι ανεξαιρέτως ανέφεραν τα σπουδαία και πάντα επίκαιρα μηνύματα του έργου το Ευριπίδη.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τις περιορισμένες φορές που θα ανεβεί το έργο στην Αιτωλοακαρνανία, ο κ. Νικολαΐδης σχολίασε πως οι χώροι στην περιοχή δεν βοηθούν για περισσότερες παραστάσεις. «Ήδη στο κηποθέατρο του πάρκου θα παίξουμε με μειωμένο σκηνικό», τόνισε ο κ. Νικολαΐδης, ενώ ο κ. Αντώνης Καφετζόπουλος είπε χαρακτηριστικά: «Ας γεμίσουν τα θέατρα σε αυτές τις λίγες παραστάσεις και εμείς θα έρθουμε και θα ξαναπαίξουμε!»

Ο κ. Νίκος Ξανθούλης, ερωτώμενος για το πώς βλέπει την κατάσταση στα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ ως νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καλαμάτας, απάντησε πως τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα και πως αναγκάζονται να κάνουν όλοι λίγο από όλα για να τα βγάλουν πέρα.

Σε ερώτηση σχετική με το θέατρο και την καλή του πορεία μες στην κρίση, η κ. Ζούνη απάντησε πως το θέατρο σε όλες τις κρίσεις, μεγάλες και μικρές, σε κάθε ιστορική συγκυρία, θα είναι εκεί. «Το θέατρο θα συνεχίσει να υπάρχει. Για πολλούς λόγους. Γιατί το ζωντανό θέαμα είναι πολύ πιο δυνατό από το αποτυπωμένο. Παρόλα αυτά, καλό είναι να μη στηρίζεται στους ηρωισμούς, να στηρίζουμε το θέατρο. Η τέχνη πάντως δεν έχει ανάγκη από κανέναν».

Απαντώντας στην ίδια ερώτηση ο κ. Καφετζόπουλος μίλησε και για το χαμηλό εισιτήριο και τον ρόλο και παίζει στην επιλογή του κόσμου να συνεχίσει να παρακολουθεί θέατρο. Ο ίδιος σχολίασε πως και οι μισθοί των ηθοποιών προσαρμόστηκαν βιαίως μετά την κρίση:«Εγώ βεβαίως μιλώ εκ μέρους των υψηλόμισθων, εκείνων που συμμετείχαν στα κέρδη κάποιων παραγωγών. Με τη μείωση του εισιτηρίου και εμείς μειώσαμε την αμοιβή μας αντίστοιχα. Η μείωση αυτή είναι τεράστια. Πριν από 3 χρόνια παίζαμε σε όχι και τόσο πολυμελείς θιάσους, με εισιτήριο 23 ευρώ. Σήμερα όποιος βγαίνει στην πιάτσα με εισιτήριο πάνω από 13 ευρώ δεν μπορεί να σταθεί. Η μείωση αυτή είναι τεράστια και δεν συγκρίνεται με τη μείωση κανενός άλλου πράγματος…»

DSCN5313

DSCN5335

DSCN5338

pol-eleni-sinenteyxi-tipou 4

pol-eleni-sinenteyxi-typou 2

pol-eleni-sinenteyxi-typou 3

pol-eleni-sinenteyxi-typou 5

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close