Δυτική ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Η εκδρομή του Πανηπειρωτικού Συλλόγου Αιτωλοακαρνανίας στη Φθιώτιδα

Ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Αιτωλοακαρνανίας διοργάνωσε διήμερη εκδρομή στο Νομό Φθιώτιδας, στις 18-19 Ιουνίου. Τονίζει η σχετική ενημέρωση:

Το Σάββατο 18 Ιουνίου η αναχώρηση έγινε από τα τρένα και κατευθυνθήκαμε προς το Γαλαξίδι, όπου κάναμε την πρώτη στάση για καφέ.

Στη συνέχεια ανηφορίσαμε προς το ιστορικό Χάνι της Γραβιάς και ξεναγηθήκαμε στο μουσείο και στον τόπο όπου έδρασε ο Οδυσσέας Ανδρούτσος και τα παλληκάρια του το 1821.

Το μεσημέρι επισκεφθήκαμε την γραφική Παύλιανη και είχαμε τη δυνατότητα πριν το φαγητό να γυρίσουμε το αισθητικό πάρκο αναψυχής, το συγκρότημα υδροκίνησης και το παρκάκι.

Στη μέση του χωριού δεσπόζει η εκκλησία του Αγίου Αθανασίου (1868) με το πέτρινο καμπαναριό, χτισμένο από Ηπειρώτες μαστόρους.

Μετά το φαγητό, πήγαμε για προσκύνημα στην ιερά μονή Παναγίας Δαμάστας, όπου η ηγουμένη γερόντισσα Ιωάννα μας υποδέχθηκε και μας μίλησε για το ιστορικό της μονής.

Το απόγευμα αργά φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας στη Λαμία, αφού περάσαμε από Θερμοπύλες, τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια και βγήκαμε μια βόλτα στην όμορφη πόλη για να τη γυρίσουμε.

Το πρωί της Κυριακής αναχωρήσαμε για την ιερά μονή Αγάθωνος όπου εκκλησιαστήκαμε και προσκυνήσαμε το άφθαρτο σκήνωμα του νέου Αγίου της Εκκλησίας μας, του Αγίου Βησσαρίωνα, του οποίου η αγιοκατάταξη έγινε λίγες ήμερες πριν.

Κατόπιν σταματήσαμε για έναν καφέ στην ιστορική Λουτρόπολη της Υπάτης και το μεσημέρι για φαγητό στα Καμένα Βούρλα, μια όμορφη παραθαλάσσια κωμόπολη.

Ακολούθως μεταβήκαμε στην Αράχοβα, επίσης πανέμορφη κωμόπολη για περιήγηση και τον απογευματινό μας καφέ και περίπου στις 21.30 φτάσαμε στο Αγρίνιο.

Το Δ.Σ. ευχαριστεί τους συμμετέχοντες στην εκδρομή και υπόσχεται να διοργανώσει και να πραγματοποιήσει και άλλη εκδρομή στο μέλλον.

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *