Για γερά… νεύρα τα τηλεφωνικά ραντεβού στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου

Με τα νεύρα των ασθενών που θέλουν να κλείσουν πρωινό ραντεβού με κάποιον γιατρό στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας παίζουν οι υπεύθυνοι. Τις τελευταίες ημέρες ο τηλεφωνικός αριθμός (2142147200) που καλούν οι συμπολίτες είναι εξαιρετικά… απασχολημένος με αποτέλεσμα πολλοί εξ’ αυτών να απογοητεύονται και να κλείνουν το τηλέφωνο χωρίς να εξυπηρετηθούν.

Οι καταγγελίες του δέχθηκε, το thebest.gr ήταν αρκετές. Αγανακτισμένοι ασθενείς μας έλεγαν ότι κανείς δεν απαντάει με αποτέλεσμα να μην ξέρουν τι να κάνουν και πώς να κανονίσουν τις επισκέψεις τους με τους γιατρούς που θέλουν να τους εξετάσουν. Όπως μας είπαν έπαιρναν τηλέφωνο, έβγαινε ο αυτόματος που τους ενημέρωνε ότι θα πρέπει να περιμένουν προκειμένου να έρθει η σειρά τους.
Agriniowebradio.gr: Ενημέρωση και μουσική όπως θα ήθελες ν΄ακούς
Περίμεναν-περίμεναν αλλά τίποτα με αποτέλεσμα μετά από 5-6 να αναγκάζονται να κλείνουν τη γραμμή θεωρώντας ότι το «μαγαζί» είναι κλειστό και κανείς δεν πρόκειται να τους απαντήσει. Μετά τις καταγγελίες που δεχθήκαμε αποφασίσαμε να καλέσουμε το συγκεκριμένο νούμερο προκειμένου να διαπιστώσουμε τι ακριβώς συμβαίνει.


Οπλιστήκαμε με υπομονή, πληκτρολογήσαμε τον αριθμό και περιμέναμε. Πράγματι στην αρχή βγήκε ο αυτόματος τηλεφωνητής που μας ενημέρωνε ότι είμαστε σε γραμμή προτεραιότητας. Η ώρα περνούσε, και πάνω που ήμασταν έτοιμοι να κλείσουμε το τηλέφωνο, μετά από 11 ολόκληρα λεπτά αναμονής, μας απάντησε μια κυρία η οποία ήταν πρόθυμη να μας εξυπηρετήσει. Κατά συνέπεια όποιος επιθυμεί να κλείσει ραντεβού δεν θα πρέπει να απογοητεύεται.

Η γραμμή λειτουργεί αλλά προφανώς λόγω μεγάλου φόρτου ή και περιορισμένου προσωπικού η απάντηση καθυστερεί χαρακτηριστικά. Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι γραμμές ουσιαστικά υπολειτουργούν επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού. Υπομονή λοιπόν κάποιος θα σας απαντήσει, άλλωστε τι είναι 10-12 λεπτά μπροστά στους 2-3 μήνες που θα πάρει για να σας εξετάσει ο γιατρός;

Χορηγούμενη
Share
Published by
agripress