Η σχετική ενημέρωση συνεχίζει:
«Ήδη από το 2012», είπε, «πίεζα τον τότε αναπληρωτή υπουργό Σταύρο Καλογιάννη για την ολοκλήρωση του έργου, γιατί ο ανάδοχος μετέφερε τα ποσά που εισέπραττε για το έργο Ακτίου- Αμβρακίας στην εργολαβία που είχε αναλάβειστη Θεσσαλονίκη για ένα τμήμα του υπό κατασκευήν Μετρό.Είχε κυριολεκτικά παρατήσει το έργο, αλλά όταν έφθανε στο σημείο να κηρυχθεί έκπτωτος, κινητοποιούσε ένα – δύο μηχανήματα, προσποιούνταν ότι οι εργασίες συνεχίζονται, απέφευγε την έκπτωση και αυτό επαναλαμβανόταν πολλές φορές».
«Το 2014», συνέχισε, «ο τότε υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτησή μου, κατέθεσε στη Βουλή χρονοδιάγραμμα για την αποπεράτωση του έργου. Θέλετε να σας πω πού κατέληξε αυτό το χρονοδιάγραμμα; Στον κάλαθο των αχρήστων!». Και ο Γιώργος Βαρεμένος κατέληξε αναφερόμενος στις προσπάθειες που συνεχίζονται για να ολοκληρωθεί, επιτέλους, το έργο:
«Έχω επανειλημμένα συζητήσει το θέμα με τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος έχει δεσμευθεί για την εξασφάλιση των πόρων για τις συμπληρωματικές συμβάσεις που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του έργου. Πρόκειται, συγκεκριμένα, για ένα υπερτίμημα 12,5 εκατομμυρίων ευρώ. Το υπουργείο είναι διατεθειμένο να δώσει το επιπλέον αυτό ποσόν, προϋποτίθεται όμως σχετική έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία αυτή τη στιγμή εκκρεμεί».»