ΕξελίξειςΠολιτική

Φούντα: «Παρατριχώνιος Δρόμος: Γιατί τόσα χρόνια αδράνειας;»

po-founta1Η Δημοκρατική Αριστερά, από τη πρώτη μέρα της κοινοβουλευτικής της εκπροσώπησης, θέτει μετ’ επιτάσεως το μεγάλο ζήτημα της έλλειψης υποδομών στην Αιτωλοακαρνανία και αναδεικνύει τα προβλήματα του οδικού δικτύου. Ενός οδικού δικτύου ελλιπούς, με κακοτεχνίες, με μεγάλα έργα που θα δώσουν ώθηση αλλά που προς το παρόν… τα αναμένουμε, και με το υπάρχον δίκτυο, αντί να βελτιώνεται, να πέφτει συνεχώς θύμα υποσχέσεων που δεν υλοποιούνται.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείο της, «Η Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Νίκη Φούντα με συνεχείς κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις, ζητά διευκρινίσεις για τα μείζονα ζητήματα των Οδικών Δικτύων, που αντί να διευκολύνουν την καθημερινότητα των πολιτών, ταλαιπωρούν τόσο τους κατοίκους, όσο και τους επισκέπτες του Νομού. Επανέρχεται σήμερα και επαναφέρει το θέμα του Παρατριχώνιου Δρόμου, σε συνδυασμό με την ερώτηση για «την ίδρυση του Εθνικού Πάρκου Τριχωνίδας»: ενός έργου πνοής για τον τόπο μας, που δυστυχώς η ολοκλήρωσή του αργεί σημαντικά και αδικαιολόγητα.

Με ερώτησή της προς τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, ζητά την επίσημη απάντηση της Πολιτείας στα κρίσιμα αυτά ερωτήματα:

–                Ποια η εξέλιξη του συνολικού έργου έτσι όπως αρχικά σχεδιάστηκε και αποτυπώνεται στις μελέτες που παρουσιάσθηκαν στην Νομαρχία Αιτωλοακαρνανίας το 2007;

–                Υπάρχουν σαφείς αποκλίσεις -τουλάχιστον στο Νότιο Κλάδο-  από τον αρχικό σχεδιασμό της αναγνωριστικής μελέτης . Γιατί συνέβη αυτό;

–                Ποιες οι προοπτικές ολοκλήρωσης του έργου; Προτίθεται το Υπουργείο να δει ως σύνολο, ως ενότητα, την Παρατριχώνια Οδό;

Έχουν εξασφαλιστεί οι αντίστοιχες πιστώσεις, αλλά και οι απαραίτητες περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις, οι αποχαρακτηρισμοί των όποιων δασικών εκτάσεων και οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις?

Ο Παρατριχώνιος Δρόμος είναι κομβικής σημασίας για την Αιτωλοακαρνανία: Θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην πολύμορφη ανάπτυξη της περιοχής και στην ανάδειξη των αρχαιοτήτων της (βυζαντινά και μεταβυζαντινά μοναστήρια, αρχαιολογικός χώρος Θέρμου, αρχαιολογικό Μουσείο Θέρμου, κτλ), αλλά  και του ιδιαίτερου φυσικού κάλλους της περιοχής (Τριχωνίδα , όρος Αράκυνθος που είναι περιοχές Natura). Επιπλέον, θα αποτελέσει την βασική υποδομή συνοχής της περιοχής και θα δώσει διαπεριφερειακή τουριστική σπουδαιότητα στην λίμνη.

Η κατασκευή του θα διευκολύνει την σύνδεση της Ναυπάκτου με το Αγρίνιο δημιουργώντας δύο ενδοπεριφερειακούς άξονες μέσω των παρατριχώνιων οδών (Θέρμο-Αγρίνιο και Μακρυνεία-Αγρίνιο), καθιστώντας την περιοχή αναπτυξιακό πόλο πράσινης οικονομίας και διαμορφώνοντας μια άλλη ποιότητα ζωής για την καθημερινότητα των πολιτών της Αιτωλοακαρνανίας.

Οι υποδομές είναι η βάση, η αρχή κάθε ανάπτυξης. Χωρίς αυτές, δεν θα καταφέρει να αναδείξει η Αιτωλοακαρνανία τα πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματά της. Και αυτή η ανατροπή είναι το ζητούμενο.»

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button