Γεγονότα

Επιβεβαιώνεται η καθυστέρηση στην Κλόκοβα

ionia-klokovaΙόνια Οδός: Στο Συμβούλιο της Επικρατείας η διέλευση της Κλόκοβας . Tι απαντά στον δήμαρχο Ιωαννίνων ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών κ. Καλογιάννης
Με επιστολή του προς τον Δήμαρχο Ιωαννίνων Φ. Φίλιο με αφορμή τις επισημάνσεις του τελευταίου στη δική του επιστολή διαμαρτυρίας προς τον πρωθυπουργό Αντ. Σαμαρά για τις τελευταίες εξελίξεις που ανακοινώθηκαν από τον υπουργό για το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων και την Ιόνια Οδό ο κ. Καλογιάννης.

Στο θέμα του αεροδρομίου χαρακτηρίζοντας βέλτιστη στις σημερινές συνθήκες τη λύση του ανασχεδιασμού που τελικά επιλέχθηκε, αφού είναι οικονομικότερη κατά 13 εκ. ευρώ και πιο λειτουργική, χωρίς να διαλύεται η υφιστάμενη εργολαβία.

Σημείο αιχμής μάλιστα στην επιστολή του κ. Καλογιάννη είναι η πρόταση ότι «για τη λύση αυτή σας ενημέρωσα προφορικώς πριν την ανακοινώσω και συμφωνήσατε», όπως σημειώνει χαρακτηριστικά.

Για το θέμα της Ιόνιας Οδού και του ενδεχομένου να τεθεί εκτός της σύμβασης παραχώρησης το τμήμα της Κλόκοβας στην Αιτωλοακαρνανία, ο κ. Καλογιάννης τονίζει: «Γνωρίζετε, καθώς το έχω επισημάνει δεκάδες φορές σε όλες τις σχετικές δηλώσεις μου εντός και εκτός Βουλής, ότι η εγκεκριμένη από τη Σύμβαση Παραχώρησης της Ιόνιας Οδού χάραξη είναι περιμετρικά της Κλόκοβας. Για τη χάραξη αυτή εκκρεμούν μέχρι σήμερα αιτήσεις ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Ουδέποτε ελήφθη απόφαση να μείνει εκτός σύμβασης παραχώρησης το εν λόγω τμήμα.

Αντίστοιχες εκκρεμότητες στο Συμβούλιο της Επικρατείας υπάρχουν και για το τμήμα του οδικού άξονα Ε – 65, από τα Τρίκαλα μέχρι την  Εγνατία Οδό.

Παρ’ όλα αυτά, οι εργασίες στα εργοτάξια των αυτοκινητοδρόμων επανεκκίνησαν ήδη, όπως είχαμε υποσχεθεί και αυτό είναι πολύ θετικό για την εθνική οικονομία και την περιφερειακή ανάπτυξη», σημειώνει ο κ. Καλογιάννης στην επιστολή η οποία καταλήγει ως εξής: «Όπως κι εσείς επισημαίνετε στην επιστολή σας «τα οικονομικά περιθώρια που υπάρχουν είναι ασφυκτικά».

Σε αυτό το εξαιρετικά δύσκολο πλαίσιο, εργαζόμαστε σκληρά και προωθούμε όλα τα έργα υποδομής της Ηπείρου, που είτε ήταν σε ακινησία επί διετία, όπως οι αυτοκινητόδρομοι, είτε εγκαταλειμμένα στην τύχη τους, όπως οι οδικοί άξονες Ιωάννινα – Κακαβιά και Καλπάκι – Κόνιτσα, η γέφυρα Περιστερίου, η παράκαμψη Άρτας, το λιμάνι Ηγουμενίτσας και άλλα.

Η σημερινή Κυβέρνηση διαθέτει βούληση και αποφασιστικότητα και τα αποτελέσματα της πολιτικής της είναι πλέον ορατά».

Πηγή:anex.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close