sliderΕκπαίδευσηΡοή Ειδήσεων

Επιστροφή στα θρανία με ελάχιστους μαθητές στα λύκεια του Αγρινίου

Πρώτη μέρα επαναλειτουργίας για τα σχολεία της χώρας μετά από καιρό, με την τάξη της τρίτης λυκείου να επιστρέφει στα θρανία…

Σε θεωρητικό επίπεδο, γιατί η πραγματικότητα απέχει παρασάγγας από την παραπάνω πρόταση. Από τις πρωινές ώρες η προσέλευση των μαθητών στα σχολεία είναι υποτονική.


Τα λεωφορεία που εκτελούν μαθητικά δρομολόγια ήταν κυριολεκτικά άδεια, ενώ πέριξ αρκετών σχολικών συγκροτημάτων καταστηματάρχες και πολίτες απορούσαν με την εικόνα: “Σα να μην άλλαξε τίποτα” τόνιζαν χαρακτηριστικά.

Η όποια μάλιστα προσέλευση των μαθητών δεν είχε να κάνει με… διδακτικούς σκοπούς αλλά κατά κύριο λόγο με τη διευθέτηση των τελικών λεπτομερειών και υποχρεώσεων για τις πανελλαδικές εξετάσεις καθώς λήγει το προσεχές διάστημα η προθεσμία για τις αιτήσεις των Πανελλαδικών.

Εκπαιδευτικοί από τα λύκεια της πόλης υπογραμμίζουν ότι το άνοιγμα των σχολείων σήμερα εξυπηρέτησε κατά κύριο λόγο αυτή τη διαδικασία, ενώ αναμένουν αύξηση της προσέλευσης των μαθητών από την επόμενη εβδομάδα.

Η εικόνα του 3ου Λυκείου τις πρωινές ώρες

Υπενθυμίζεται ότι τα σχολεία λειτουργούν με αυστηρούς κανόνες, σύμφωνα και με την τελευταία ενημέρωση από τον Νίκο Χαρδαλιά:

-Περιορίζεται ο συνωστισμός κατά την προσέλευση-αποχώρηση στη σχολική μονάδα, φροντίζοντας να τηρούνται αποστάσεις μεταξύ των μαθητών.

-Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο πριν την έναρξη του προγράμματος.

-Η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται στις αίθουσες.

-Οι σχολικές αίθουσες πρέπει να διαμορφωθούν έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η απόσταση μεταξύ των μαθητών στο πλαίσιο του εφικτού, δηλαδή ένας μαθητής ανά θρανίο. Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός μαθητών ανά σχολική αίθουσα, ορίζεται στους 15.

-Τάξεις ή τμήματα τάξεων με περισσότερους των 15 μαθητών, χωρίζονται σε υποτμήματα ίσης δυναμικής και εφαρμόζουν εκ περιτροπής διδασκαλία.

-Η απόσταση μεταξύ των μαθητών πρέπει να είναι ίση με 1,5 μέτρο. Εάν κάποια σχολική αίθουσα δεν επαρκεί για την τήρηση αυτής της απόστασης, τότε το τμήμα, ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών, χωρίζεται σε υποτμήματα.

-Προκειμένου να περιοριστεί ο συγχρωτισμός, είναι σημαντικό να υιοθετηθούν πρακτικές συστηματικού διαχωρισμού των μαθητών και κατά τα διαλείμματα.

-Τι θα πρέπει να προσέξουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί στα διαλείμματα.

-Σταδιακή και με σειρά έξοδος των μαθητών στο προαύλιο.

-Διαφορετικοί χώροι για τους μαθητές κάθε τμήματος στο προαύλιο.

-Φυσικός αερισμός των αιθουσών στο διάλειμμα.

-Απαγόρευση παιχνιδιών με μπάλα (π.χ. μπάσκετ, ποδόσφαιρο, βόλεϊ).

-Επισημαίνεται ότι εκτός από την διαρρύθμιση των σχολικών αιθουσών, σημαντική είναι η αποσυμφόρηση και του γραφείου των εκπαιδευτικών.

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button