ΓεγονόταΕκπαίδευσηΡοή Ειδήσεων

Επιστολή απόγνωσης μαθήτριας του Αγρινίου στην Νίκη Κεραμέως: «Μου στερήσατε το όνειρό μου»

Με 19.987 μόρια, δεν περνάει στη Σχολή Μεταφραστών του Ιονίου Πανεπιστημίου!

Τις σοβαρές στρεβλώσεις που έχουν προκληθεί με τον νόμο Κεραμέως για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, επισημαίνει με επιστολή της στην αρμόδια υπουργό, μαθήτρια Γενικού Λυκείου του Αγρινίου.

Μέσα απο την επιστολή γίνεται φανερή η απόγνωση και η απογοήτευση της μαθήτριας, που αν και συγκέντρωσε 19.987 μόρια, δεν καταφέρνει να εισαχθεί στη Σχολή που επιθυμούσε, επειδή δεν είχε καλή βαθμολογία στα Γαλλικά, με αποτέλεσμα να μην “πιάσει” την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.


Αν και με υψηλή επίδοση λοιπόν, δεν καταφέρνει να εισαχθεί στην Σχολή Μεταφραστικού του Ιονίου Πανεπιστημίου στην Κέρκυρα, που ήταν και η πρώτη προτίμηση της.

«Το κακό είναι μεγάλο» επισημαίνει η μαθήτρια. Γιατί έτσι διαμορφώνεται μια κοινωνία, «με ανθρώπους που κάνουν την δουλειά τους απλά για βιοπορισμό χωρίς να την αγαπούν πραγματικά, χωρίς να νιώθουν δημιουργικοί, χωρίς <<μεράκι>>…».

Η επιστολή της Ελένης Τριάντη στην υπουργό Παιδείας:

«Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Λέγομαι Ελένη Τριάντη και είμαι μαθήτρια ενός Γενικού Λυκείου του Αγρινίου. Φέτος πέρασα κι εγώ την επώδυνη διαδικασία των Πανελλαδικών εξετάσεων σε μια ομολογουμένως δύσκολη χρονιά. Συγκέντρωσα την πολύ υψηλή βαθμολογία των 19.987 μορίων αλλά δεν μου δίνεται το δικαίωμα να υποβάλω αίτηση για τη Σχολή Μεταφραστικού του Ιονίου Πανεπιστημίου στην Κέρκυρα που αποτελεί την πρώτη σχολή προτίμησης μου. Και αυτό γιατί ενώ έγραψα Αγγλικά 17,8 στα Γαλλικά δεν κατάφερα για λίγα μόρια να πιάσω την ΕΒΕ. Πίστευα ότι η μεταρρύθμιση σας σκοπό είχε να αποκλείσει από τα πανεπιστήμια μαθητές με βαθμολογίες 2 και 3 όπως λέγατε. Συγχαρητήρια λοιπόν. Τα καταφέρατε. Με αποκλείσατε με γενική βαθμολογία πάνω από 17. Πέτυχε η μεταρρύθμισή σας, λοιπόν.

Μπορείτε να είστε περήφανη !!!!!

Θέλω να επισημάνω εδώ ότι Γαλλικά δεν διδάχτηκα ποτέ στο σχολείο μου, αλλά ο πατέρας μου, ένας φτωχός άνθρωπος, πληρώνει εδώ και 2 χρόνια φροντιστήριο προκειμένου να με βοηθήσει να πετύχω το όνειρο μου.

Τα δύο τελευταία χρόνια λόγω πανδημίας τα μαθήματα και των Γαλλικών γίνονταν διαδικτυακά με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη σωστή εκμάθησή τους. Πολλές φορές έχω σκεφτεί αν είναι συνταγματικό ή αν συμβαίνει σε κάποια άλλη χώρα να ζητούνται για εισαγωγή σε Πανεπιστήμιο μαθήματα που δεν έχουν διδαχτεί ποτέ στα σχολεία. Ξέρω ότι θα μου απαντήσετε πως μπορώ να υποβάλω αίτηση για κάποια άλλη σχολή.

Όμως έχετε ακούσει πότε την λέξη όνειρο; Ήταν το όνειρό μου λοιπόν και μου το στερείτε με έναν εντελώς παράλογο τρόπο αφού με κρίνετε ικανή να εισαχθώ στην Γαλλική Φιλολογία Αθηνών με την ίδια βαθμολογία στα Γαλλικά αλλά όχι στο Μεταφραστικό Κέρκυρας. Δηλαδή με το σκεπτικό σας μπορώ να διδάξω Γαλλικά αλλά δεν μπορώ να μεταφράσω. Έχει κάποια λογική αυτό; Για μένα πάντως όχι. Θα εισαχθώ σίγουρα σε μια άλλη σχολή. Μικρό το κακό -θα πείτε-. Διαφωνώ.

Το κακό είναι μεγάλο. Για αυτό κι η κοινωνία είναι αυτή που είναι σήμερα. Με ανθρώπους που κάνουν την δουλειά τους απλά για βιοπορισμό χωρίς να την αγαπούν πραγματικά, χωρίς να νιώθουν δημιουργικοί, χωρίς <<μεράκι>>. Αυτή ακριβώς είναι η λέξη. Θα εισαχθώ λοιπόν σε κάποια άλλη σχολή όμως πάντα θα είστε στη συνείδηση μου ως εκείνη που μου στερήσατε το <<μεράκι μου>>.»

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

20 Σχόλια

  1. Η Κεραμέως είναι παντελώς ΑΣΧΕΤΗ με τα θέματα της Παιδείας και της Διδακτικής αλλά και της σχολικής καθημερινότητας. Δικηγόρος είναι. Επίσης ούτε σε ελληνικό πανεπιστήμιο έχει σπουδάσει για πεις ότι έχει και από εκεί μια ιδέα.

    1. Επιτέλους……
      Γιατί τόσο καιρό που το φωνάζω αυτό με λένε τρελή
      Η υπουργός παιδείας δεν κατά δέχθηκε ούτε καν τα ελληνικά πανεπιστήμια που τώρα θέλει να εξωρσϊσει…..
      Τι ζούμε κι εμείς οι Έλληνες

  2. Απλά για να ακριβολογούμε….. Στο μεταφραστικό υπάρχουν υποχρεωτικά εκτός των τεσσάρων μαθημάτων της κατεύθυνσης ανθρωπιστικών σπουδών και δύο ειδικά μαθήματα. Το άριστα όταν δίνεις 4 μαθήματα είναι τα 20000 μόρια , αλλά όταν δίνεις 6 μαθήματα είναι τα 30000 μόρια. Η κοπέλα έγραψε 19980 με άριστα το 30000 μόρια. Άρα σε αναγωγή σε βαθμούς σχολείου έγραψε κάτω περίπου 13,5 μέσο όρο. Το σύστημα δεν πέταξε έξω μια άριστη επίδοση αλλά μια μέτρια επίδοση με ιδιαιτέρως κακή επίδοση στα σημαντικά μαθήματα της επιθυμητής σχολής .

    1. Αγαπητή Σοφία επειδή είμαι των θετικών θα μου επιτρέψεις κι εμένα μια απλούστευση…..
      Έγραψε χαμηλά στα γαλλικά… Άρα υποθέτουμε πως με χαμηλά γαλλικά θα έπινε 18.000 με 18.500 με 5 μαθήματα, άρα με άριστα 25.000 μόρια, άρα με Μ. Ο. 14.4 με 14.8…
      Λοιπον με 14.5 μπορεί να διδάξει τη γλώσσα και με 13.5 δεν μπορεί να μεταφράσει τη γλώσσα…..
      Τι δεν καταλαβαίνουμε λοιπόν από την απορία του παιδιού??
      Πόσο πιο απλά να μας πει ότι βαφτιζουμε το παράλογο λογικό……
      Διδάσκω χημεία χρόνια…. Αυτό που πρωτομαθαινουμε λοιπόν είναι πως στην αρχή κάνουμε μια υπόθεση… Έπειτα το πείραμα….. Αν έστω και σε μια περίπτωση η υπόθεση δεν επαληθευτεί τότε λέμε “ουπς λάθος” και ψάχνουμε για άλλη…..
      Δεν είναι τρελλά τα παιδιά, ούτε ηλιθια …..απλα δεν έχουν ξεχάσει να ονειρεύονται.

      1. Κοπελιά ανήκεις από νεανική ηλικία στους ηλίθιους που δικαιολογούν τους άρχοντες !
        Η επιστολή του κοριτσιού αναφέρεται σε κάτι πολύ σπουδαίο : το όνειρο, το μεράκι τα στοιχπου λείπουν στην ελληνική κοινωνία !

  3. Μπράβο κορίτσι μου!
    Απαντήστε κ. Υπουργέ!
    Ας θυμηθούμε όλα αυτά τα έκτροπα κι ας απαντήσουμε εμείς όταν έρθει η ώρα της κρίσης…
    Γιατί εσύ, κορίτσι μου, σίγουρα δε θα χαθείς! Θα κουραστείς, θα το παλέψεις, αλλά θα βγεις νικήτρια ζωής! Η κ. Υπουργός και οι σύμβουλοί της δεν έχουν συνειδητοποιήσει την εφήμερη “εξουσία” τους. Πόσο αριστούχους είστε κ. Υπουργέ!

  4. Η Ελένη Τριαντη “ξεσκιζει” την υπουργό και πραγματικά θα ήθελα να μπορούσα να της πλήρωνα την σχολή μεταφραστών στην Ελβετία. Δυστυχώς άλλο ένα λαμπρό μυαλό θα ξεκινήσει την ζωή του με θυμό με ο,τι συνεπάγεται αυτό… Τόσες επιστολές και ένα εξώδικο σημαίνουν απλά ότι η υπουργός οφείλει να παραιτηθεί. Και να εξαφανιστεί.

    1. Πραγματικά..μακάρι να μπορούσαμε να συμβάλλουμε ώστε αυτοί οι επιτυχημένοι και αριστούχοι μαθητές να κάνουν το όνειρό τους αληθινό. Όμως, η αξιοπρέπεια και το θάρρος της γνώμης τους είναι αυτά που δίνουν αξία και είναι αρετές διαχρονικές! Δυστυχώς αυτά λείπουν από την εξουσία. Αναμένουμε παραιτήσεις ως δείγμα τυχόν φιλότιμου. Συγχαρητήρια παιδιά! Εχετε κερδίσει τις καρδιές μας!

  5. άχου το, μωρέ.
    δεν πέρασε με το σπαθί της και τώρα προσπαθεί να περάσει με άλλες μεθόδους.
    έχουν χάσει τα πιτσιρίκια το μέτρο.
    νομίζουν πως είναι τίποτα βετεράνοι του Β παγκοσμίου πολέμου επειδή έκατσαν σπίτι τους, ενώ τους τάιζαν άλλοι.
    τι να πουμε και εμείς που δώσαμε «επώδυνες» πανελλήνιες με τα τετραπλάσια μαθήματα, περάσαμε την οικονομική κρίση του 2008, μας φόρτωσαν τρία μνημόνια και τώρα μας έκλεισαν και τις επιχειρήσεις με τον κορονοϊό και από πάνω έχουμε και στόματα να θρέψουμε;
    φαντάσου να ήταν η κακομαθημένη και άντρας και να έπρεπε να περάσει και 9 μηνές στο στρατό… θα είχε βγει στο CNN και θα μοιρολογούσε δίχως αύριο.
    …αλλά τέτοια θέλει ο λαός, ψεύτικα δάκρυα και επαναστάτες που δεν έχουν βγει ούτε από το αβγό τους.

    1. Μάλλον δεν διάβασες την έπιστολη της “κακομαθημενης” ή δεν έχεις ιδέα τι ακριβώς έγινε με την ΕΒΕ. Μήπως να περιορισθείς στα του συλλόγου σου.. γιατί διαβάζοντας αυτά που έγραψες το πρώτο που μου ήρθε ήταν “πάτα το”..

    2. Γιατί κύριε???
      Οι βετεράνοι όταν ήταν 18αρηδες ήξεραν ότι θα γίνουν βετεράνοι???
      Είναι κακό να έχεις όνειρα στα 18???
      Ειναι κακό να κρατας την αξιοπρέπεια σου και να λες με θάρρος….. “ναι, θα πάω σε μια άλλη σχολή, αλλά μου κλέψτε το μεράκι μου”.
      Εγω δεν διάβασα πουθενά παρακάλια για να περάσει δια της πλαγίου οδού. Απλά την απορία της στο παράλογο….. Μπορεί να διδάξει κι όχι να μεταφράσει.
      Κι εσείς γιατί τόση οργή???
      Μηπως τελικά η μικρή έχει δίκαιο?? Αν δεν υπάρχει μεράκι το μόνο που μένει είναι η μιζέρια και η γκρίνια….
      Για σκέφτεται το….
      Τα μικρά βλέπουν αυτά που εμείς οι μεσήλικες ακόμη και με γυαλιά αδυνάτουμε….
      Είναι η επόμενη γενιά κι όχι ο σάκος για να βγάλουμε εμείς τα σπασμένα μας…

    3. Απαράδεκτοι..μείνετε στη μιζέρια σας και την κακή προαίρεσή σας. Ούτε ένα βήμα προόδου. Εσάς θέλει η εξουσία

    4. Αχου το μωρέ έκλεισε την επιχείρηση του και τώρα προσπαθεί να εκτονωθεί πανω σε ενα 18χρονο επειδή του έθιξε το κόμμα του που αυτό του έκλεισε την επιχείρηση και του φόρτωσε τα μνημόνια και του φταίει το 18χρονο επειδή αντέδρασε στις αποφάσεις της αγελαστης μούμιας

    1. Τίποτα δεν θα απαντήσει. Του έχουν στείλει και άλλοι επιστολές κ τους γράφει εκεί που δεν πιάνει η μελάνη…

  6. Απαντήστε κυρία υπουργέ…..
    Έχω περιέργεια….
    Κι αν απορείτε για την έννοια της λέξης “μεράκι”, δυστυχώς δεν μπορούμε να βοηθήσουμε…..δεν αγοράζετε , ούτε πουλιέται…..ή το εχεις ή δεν το έχεις…..
    Κι αν το έχεις ασχολείσαι με τα κοινά για να αφουγκραζεσαι και να βοηθάς ειδικά τη νέα γενιά και αν δεν το έχεις…..τοτε κρίμα….γιατι σπουδασες, πήρες πτυχίο στα 4 χρόνια (δεν έγινες αιώνιος φοιτητής), έκανες μεταπτυχιακά, σε εμπιστεύτηκαν άνθρωποι με την ψήφο τους και τελικά σε τέτοιες απλές, αλλά κρίσιμες ερωτήσεις “μπορώ να διδάξω γαλλικά αλλά όχι να μεταφράσω??”, δεν έχεις να δώσεις άλλη απάντηση πάρα αυτή του Πιλατου: νιπτω τας χείρας μου, τα πανεπιστήμια αποφασίζουν, όχι εγώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button