ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Επάρκεια προϊόντων και καλύτερη σήμανση οι δύο βελτιώσεις στο καλάθι του νοικοκυριού

Στενά παρακολουθεί το υπουργείο Ανάπτυξης την πορεία του μέτρου του καλαθιού του νοικοκυριού το οποίο έκανε πρεμιέρα την περασμένη Τετάρτη με την πρώτη λίστα των 50+ προϊόντων από 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Στο πλαίσιο αυτό έχουν ομαδοποιηθεί οι όποιες αστοχίες και προβλήματα και σήμερα, όπως προανήγγειλε ο Άδωνις Γεωργιάδης, θα υπάρξει μια νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση με στόχο να υπάρξουν διορθώσεις στο καλάθι του νοικοκυριού σε δύο επίπεδα:


– καλύτερη σήμανση
– επάρκεια προϊόντων

Αυτό που παρατηρήθηκε, δηλαδή, ήταν ότι ενώ σε ορισμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ οι ταμπέλες για το καλάθι του νοικοκυριού ήταν μεγάλες και ευκρινείς, σε άλλες ήταν μικρότερες και δυσδιάκριτες.

Παράλληλα παρατηρήθηκε το φαινόμενο λόγω της αυξημένης προτίμησης των καταναλωτών για το «καλάθι του νοικοκυριού» σε αρκετές περιπτώσεις ράφια με τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτό να μένουν άδεια ή τα προϊόντα να αντικαθίστανται με ομοειδή που όμως έχουν αυξημένη τιμή.

Κατά πληροφορίες στην ΚΥΑ θα ορίζεται ότι σε περίπτωση που ράφι με προϊόν από το «καλάθι του νοικοκυριού» αδειάζει τότε αυτό θα αντικαθίσταται αν όχι με το ίδιο, με ομοειδές που θα είναι φτηνότερο ή τουλάχιστον θα έχει την ίδια τιμή.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης ανακοίνωσε, επίσης, ότι από την Τετάρτη, ημέρα κατά την οποία θα πρέπει στην ειδική ιστοσελίδα e-katanalotis.gov.gr/householdBasket να αναρτηθούν οι νέοι κατάλογοι από τις 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, «θα βάζουμε και τις τιμές της περασμένης εβδομάδας στο προϊόν». Ο ίδιος εξάλλου είχε επισημάνει από την περασμένη εβδομάδα ότι «το “Καλάθι του νοικοκυριού” λειτουργεί πλέον κανονικά και στο App του e-katanalotis.gov.gr με το πάτημα απλώς ενός κουμπιού στο κινητό σας. Κάθε εβδομάδα σε όλα τα προϊόντα θα αναγράφεται και η τιμή του ίδιου προϊόντος την προηγούμενη εβδομάδα και έτσι όλοι μαζί θα το βλέπουμε».

Ο υπουργός Ανάπτυξης ο οποίος έχει συνεχείς επαφές με στελέχη της αγοράς δεν απέκλεισε, μάλιστα, το ενδεχόμενο να υπάρξουν μειώσεις τιμών και από βιομηχανίες τροφίμων καθώς όπως εξήγησε «αν οι επώνυμες αλυσίδες τροφίμων δεν θέλουν να χάσουν πελατεία θα πρέπει να κάνουν και αυτές μειώσεις τιμών».

To υπουργείο Ανάπτυξης ετοιμάζεται, επίσης, να προχωρήσει και στη δημιουργία ενός «καλαθιού» για «τους συμπολίτες μας, με ειδικές διατροφικές ανάγκες», όπως δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Νίκος Παπαθανάσης.

Ο κ. Παπαθανάσης ρωτήθηκε και για το ενδεχόμενο επέκτασης του μέτρου και σε άλλους κλάδους και απάντησε ότι «είναι προαιρετικό, ο καθένας μπορεί να φτιάξει ένα “καλάθι”, δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε αλυσίδες μικρότερες, έχουν άλλα μεγέθη». Συμπλήρωσε, τέλος, πως το υπουργείο Ανάπτυξης έχει έρθει σε επαφή με αρτοποιεία και κρεοπωλεία με τους επιχειρηματίες να είναι θετικοί στη σκέψη, ωστόσο αναμένουν να δουν την εξέλιξη του μέτρου.

protothema.gr

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
ocean new optimize Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button