Δυτική ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Εκδρομή στη Ζάκυνθο από τον Πανηπειρωτικό Σύλλογο Αγρινίου

Εκδρομή στη Ζάκυνθο πραγματοποίησε ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Αγρινίου στις 8 και 9 Οκτωβρίου.

Η ανακοίνωση:

Στις 8 και 9 Οκτωβρίου ο Σύλλογός μας πραγματοποίησε εκδρομή στο όμορφο νησί της Ζακύνθου.

Ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί του Σαββάτου με προορισμό την Κυλλήνη απ’ όπου πήραμε το πλοίο για τη Ζάκυνθο. Αφού αποβιβαστήκαμε αναχωρήσαμε για την Ι. Μ. Αναφωνήτριας όπου μόνασε ο Άγιος Διονύσιος και στη συνέχεια στην γειτονική μονή του Αγίου Γεωργίου των Κρημνών. Πολύ κοντά βρίσκεται η εξέδρα απ’ όπου είδαμε την ξακουστή παραλία του Ναυαγίου.

Κατόπιν αφού περάσαμε από το χωριό Βολίμες, πήγαμε στις αλυκές για το μεσημεριανό φαγητό. Μετά το φαγητό πήγαμε στο ξενοδοχείο στην πόλη της Ζακύνθου για ξεκούραση και το απόγευμα περιηγηθήκαμε στην πόλη και ανηφορίσαμε προς την Μπόχαλη, τον λόφο απ’ όπου είδαμε πανοραμικά την Ζάκυνθο από ψηλά.

Κυριακή πρωί εκκλησιαστήκαμε στην Ι. Μ. Αγίου Διονυσίου και στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς την νοτιοανατολική Ζάκυνθο στο Βασιλικό, όπου υπάρχει το κέντρο θαλάσσιας χελώνας και στον Γέρακα όπου γίνεται η ωοτοκία της καρέττα-καρέττα. Στο Αργάσι απολαύσαμε το φαγητό μας και το απογευματινό καφεδάκι στον ονομαστό Λαγανά.

Επιστρέφοντας στην πόλη μετά τον Εσπερινό στον Άγιο Διονύσιο προσκυνήσαμε το άφθαρτο σκήνωμά του και πήραμε την ευλογία του Αγίου. Η αναχώρηση με το πλοίο ήταν στις 6:30 και η άφιξη μας στο Αγρίνιο περίπου στις 10:30.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου ευχαριστεί τους συμμετέχοντες στην εκδρομή και υποσχόμαστε ότι θα διοργανώσουμε και άλλες στο επόμενο διάστημα.

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *