Γεγονότα

Δυτική Ελλάδα: H επικινδυνότητα του εθνικού οδικού δικτύου

geg-troxaio-kleisoura4Στο προσκήνιο έρχονται για μια ακομη φορά τα σημεία καρμανιόλες του εθνικού οδικού δικτύου. Αιτία όχι μόνο τα θανατηφόρα τροχαία και οι συγκρούσεις αλλά και η ανάγκη να επιτείνουν την προσοχή τους οι οδηγοί λόγω και των έργων που εκτελούνται.

Απο τον περασμένο Φεβρουάριο η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) κατέγραψε τα σημαντικότερα προβλήματα στο σύνολο του εθνικού οδικού δικτύου, αλλά και ανά τμήμα, και έστειλε τις παρατηρήσεις της στα υπουργεία Υποδομών και Ανάπτυξης.

Σύμφωνα με τους οδηγούς φορτηγών πρέπει άμεσα να γίνουν έργα προκειμένου να διορθωθούν τα προβλήματα που όσο παραμένουν άλυτα θα αποτελούν παγίδες θανάτου για οδηγούς και επιβάτες.

Αναλυτικά τα σημεία-καρμανιόλες που κατέγραψαν οι οδηγοί φορτηγών στη Δυτική Ελλάδα:

*Πάτρα-Κόρινθος:

Το μεγαλύτερο τμήμα διαθέτει μια λωρίδα κυκλοφορίας, χωρίς διαχωριστική νησίδα, απότομες εναλλαγές στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της, κακή κατάσταση οδοστρώματος, ελλιπής σήμανση, ανεπαρκής φωτισμός. Παράλληλα διαπιστώθηκε συστηματική χρήση της ΛΕΑ λόγω της στενότητας των λωρίδων κυκλοφορίας, ενώ σε πολλά σημεία καταγράφονται μετωπικές συγκρούσεις.

 

*Αντίρριο-Ιωάννινα:

Η έλλειψη ολοκληρωμένων κόμβων, η απουσία σωστού φωτισμού και κατάλληλης οδοσήμανσης, η φθαρμένη άσφαλτος με πολλές λακούβες, η στενότητα του δρόμου, όπως επίσης η ελεύθερη πρόσβαση αγροτικών οχημάτων. Παράλληλα παρατηρείται επικίνδυνη εναλλαγή τμημάτων κλειστού αυτοκινητοδρόμου και εθνικής οδού.

thebest.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close