ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Διόδια ανάλογα με το… ύψους

Η Νέα Οδός ενημέρωσε ότι θα επιβάλλονται επιβαρύνσεις στα οχήματα που ρυμουλκούν αντικείμενα με ύψος άνω των 2,2 μέτρων.

«Χρυσά» θα πληρώνουν τα διόδια στη Νέα Οδό οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που τολμούν να μεταφέρουν ποδήλατα ή ρυμουλκούν κάποιο σκάφος ή άλλο αντικείμενο με ύψος άνω των 2,2 μέτρων καθώς η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει τις χρεώσεις!

Ειδικότερα σύμφωνα με της ανακοίνωση της Νέας Οδού η κατηγοριοποίηση των οχημάτων γίνεται με βάση το ύψος και τους άξονες.

Τα οχήματα με ύψος μικρότερο από 2,20 μ. και 2 ή περισσότερους άξονες – τα συνήθη ΙΧ – εμπίπτουν στην κατ.2 με αποτέλεσμα το κόστος των διοδίων στις Αφίδναις να ανέρχονται σε 3,3 ευρώ.

Τα οχήματα με ύψος άνω των 2,20μ. και ως 3 άξονες εμπίπτουν στην κατ.3 θα πληρώνουν 8,30 ευρώ.

Τα οχήματα με ύψος άνω των 2,20μ. και περισσότερους από 3 άξονες εμπίπτουν στην κατ.4 και πληρώνουν 11,65 ευρώ.

Πλέον, σε περιπτώσεις οχήματος με ρυμουλκούμενο και μόνο σε αυτές:

-Τα οχήματα κατ. 2 (συνήθη ΙΧ):

Αν το ρυμουλκούμενο έχει ύψος άνω του 2,20μ. και ένα άξονα εμπίπτουν στην κατ.3 και αντί για 3,3 ευρώ στις Αφίδναις ο οδηγός θα πληρώνει 8,3 ευρώ!

Αν το ρυμουλκούμενο έχει ύψος άνω του 2,20μ. και περισσότερους από 1 άξονες εμπίπτουν στην κατ.4 με αποτέλεσμα το κόστος των διοδίων να ανέρχεται σε 11,65 ευρώ!

Η Νέα Οδός επίσης ενημερώνει τους οδηγούς ότι σε περίπτωση μεταβαλλόμενου ύψους, όπως για παράδειγμα αν ταξιδεύετε με φορτίο στη σχάρα του ΙΧ σας και μόνο αν το συνολικό ύψος φορτίου και ΙΧ ξεπερνά τα 2.20μ. (π.χ. μεταφορά ποδηλάτων), περάστε σε λωρίδα με εισπράκτορα για την πραγματοποίηση της διέλευσης σας.

Τα οχήματα κατ.3 με 2 άξονες:

-Αν το ρυμουλκούμενο έχει ένα άξονα παραμένουν στην κατ.3

-Αν το ρυμουλκούμενο έχει περισσότερους από 1 άξονες εμπίπτουν στην κατ.4

-Τα οχήματα κατ.3 με 3 άξονες εμπίπτουν στην κατ.4 ανεξάρτητα από τους άξονες του ρυμουλκούμενου.

Μετά από επικοινωνία που είχαμε με την εταιρεία λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου, ενημερωθήκαμε πως ο παραπάνω τρόπος χρέωσης γίνεται συνολικά στο πλαίσιο της διαλειτουργικότητας και για να αποφύγουν οι οδηγοί την έξτρα χρέωση θα πρέπει να διέρχονται το ταμείο του αυτοκινητοδρόμου και όχι από τον αυτόματο πομποδέκτη (στην περίπτωση που ρυμουλκούν ή το ύψος υπερβαίνει το όριο).

newsauto.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button