Δήμος Ξηρομέρου: Σε λειτουργία η φόρμα υποβολής για αιτήματα – παράπονα δημοτών
Ανακοίνωση δημιουργίας και λειτουργίας φόρμας υποβολής για αιτήματα - παράπονα δημοτών
Στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης των Δημοτών για αιτήματα – παράπονα που υφίστανται ή τυχόν δεν έχουν διεκπεραιωθεί έγκαιρα και του ελέγχου των διαδικασιών που ακολουθούνται εντός των υπηρεσιών, γίνεται γνωστό πως στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dimosxiromerou.gr, έχει δημιουργηθεί στην αρχική σελίδα η ενότητα:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Αιτήματα – Παράπονα
Εκεί μπορείτε να καταχωρείτε το αίτημα σας, αφού διαθέτετε λογαριασμό Google, και πολύ απλά και εύκολα από το smartphone ή τον υπολογιστή σας, να συμπληρώνετε την φόρμα ανεβάζοντας συνοδευτικά ως και 10 αρχεία (φωτογραφίες, κείμενο κ.λπ), ώστε να εξεταστεί η καθυστέρηση του ή η διεκπεραίωση του.
«Μέχρι τώρα σε αυτό το κομμάτι έχουμε καταγράψει μία αδυναμία, την οποία στοχεύουμε να την καλύψουμε» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο δήμος Ξηρομέρου.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών, στις υπαλλήλους Πετρίδη Παρασκευή και Παπαγεωργίου Ουρανία τηλ. 2646-360535.