Δυτική ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Διευκρινήσεις Δήμου Αγρινίου για την προμήθεια τηλεφωνικού κέντρου

Σε διευκρινιστική ανακοίνωση προχώρησε ο Δήμος Αγρινίου, μετά από ανάρτηση του agriniopress.gr σχετικά με την προμήθεια τηλεφωνικού κέντρου για τις ανάγκες του Δήμου.

Στην σχετική ανακοίνωση , γίνεται αναλυτική περιγραφή του έργου, των αναγκών που καλύπτει, το κόστος αλλά και τον λόγο που έγινε απευθείας ανάθεση.

Συγκεκριμένα:

«Σχετικά με το δημοσίευμα της 6ης Νοεμβρίου 2018 με τίτλο «24.559 ευρώ για τηλεφωνικό κέντρο στον Δήμο Αγρινίου» και για την πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών σας ενημερώνουμε τα παρακάτω:

Με την εφαρμογή του «Καλλικράτη» το 2011, άλλαξε η ανθρωπογεωγραφία των υπηρεσιών του Δήμου, αφού υπάλληλοι των Δήμων επί «Καποδίστρια» μετακινήθηκαν από την Περιφέρεια, στο κέντρο (Αγρίνιο) και άλλαξαν οι ανάγκες επικοινωνίας, σχεδόν διπλασιάστηκαν.

Το υπάρχον δίκτυο που εξυπηρετεί το Γραφείο Δημάρχου, τις Δ/νσεις Διοικητικού, Προγραμματισμού, Δημ. Συμβούλιο και Οικονομικών είναι παλαιάς τεχνολογίας (εγκαταστάθηκε το 2004), δεν έχει δυνατότητα αναβάθμισης και συχνά προκύπτουν βλάβες.

Επιπλέον η φέρουσα ικανότητά του σε εσωτερικές και εισερχόμενες τηλεφωνικές γραμμές δεν καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες (δεν μπορούν να προστεθούν νέες).

Οι υπηρεσίες του Δήμου στεγάζονται σε διαφορετικά κτίρια και κάθε μια σχεδόν διαθέτει διαφορετικό τηλεφωνικό κέντρο (όπως στο παρελθόν εγκαταστάθηκαν με πρόγραμμα της Κοινωνίας της Πληροφορίας – Σύζευξις) με διαφορετικό φάσμα αριθμών.

Αυτό δυσκολεύει τους πολίτες στην επικοινωνία τους με τον Δήμο όσο και τους υπαλλήλους οι οποίοι δεν μπορούν να μεταβιβάσουν κλήσεις σε διαφορετικά κτίρια (π.χ. από το Δημαρχείο στην Πρόνοια ή στο ΚΕΠ).

Όλα τα τηλεφωνικά κέντρα του Δήμου είναι παλαιάς τεχνολογίας και δεν καλύπτουν σύγχρονες ανάγκες επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο ευρύτερου σχεδιασμού, εκσυγχρονισμού, προετοιμασίας των υπηρεσιών του Δήμου για τα τεχνολογικά δεδομένα του αύριο, για να εξυπηρετούνται οι πολίτες καλύτερα αλλά και να επικοινωνούν ταχύτερα οι υπάλληλοι, κρίθηκε απαραίτητη η προμήθεια νέου σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου (IP, internetprotocol), που θα εξυπηρετεί τον διευρυμένο Δήμο, με δυνατότητα 500 εσωτερικών γραμμών μαζί με επιπλέον απαραίτητο εξοπλισμό όπως τηλεφωνικές συσκευές και λογισμικό.

Οι υπάρχουσες τηλεφωνικές συσκευές δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν διότι δεν είναι συμβατές με την σύγχρονη IPτηλεφωνία.

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα δώσει τη δυνατότητα ενιαίου αριθμοδοτικού φάσματος για τις περισσότερες υπηρεσίες του Δήμου (εκτός, των εκτός πόλης, για τις οποίες θα γίνει σε μεταγενέστερο χρόνο προσπάθεια ενσωμάτωσης).

Θα είναι σύγχρονης IP(InternetProtocol) τεχνολογίας με όλες τις απαραίτητες διευκολύνσεις για ένα μεγάλο οργανισμό όπως ο Δήμος Αγρινίου.

Με την εγκατάστασή του και καλή λειτουργία του θα γίνει σταδιακά κατάργηση επτά (7) παλαιών τηλεφωνικών κέντρων που εξυπηρετούν τις παρακάτω Διευθύνσεις 1) Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας 2) Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, 3) Δόμησης και Πολεοδομικού Σχεδιασμού, 4) Οικονομικών Υπηρεσιών, 5) Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, 6) Περιβάλλοντος και Πρασίνου, 7) Δημοτικής Αστυνομίας, 8) Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών, 9) Δημαρχείου (Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και γραφείου Δημάρχου) και την ΚΟΙ.Π.Α..

Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες του Δήμου θα μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους με εσωτερική τηλεφωνία και όχι αστική.

Έτσι εξασφαλίζουμε ταχύτητα, οικονομία χρόνου και λειτουργικού κόστους.

Το τεχνολογικό αυτό εγχείρημα είναι εφικτό επειδή υπάρχει η υποδομή του Μητροπολιτικού Δικτύου Οπτικών Ινών του Δήμου Αγρινίου που εξασφαλίζει διασύνδεση των γεωγραφικά διεσπαρμένων κτιρίων των υπηρεσιών, ως ενιαίου τοπικού δικτύου.

Το ΜΑΝ Δήμου Αγρινίου παρακολουθείται, ως προς την επέκτασή του και άρση βλαβών από το Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Δήμου. Επιπλέον εντός του 2018, θα ενταχθούν σ’ αυτό και δύο επιπλέον κτίρια του ΚΕΠ και των υπηρεσιών που στεγάζονται στον Άγιο Δημήτριο (παλαιό υπεραστικό ΚΤΕΛ).

Μελλοντικός στόχος και προσπάθεια είναι η ένταξη των περιφερειακών υπηρεσιών όπως των Δημοτικών Ενοτήτων και Τεχνικών Υπηρεσιών (παλαιό Δημαρχείο Νεάπολης), εφόσον η τεχνολογία το επιτρέψει (οπτικές ίνες παρόχων και κανόνες ασφάλειας του Σύζευξις (VPN, VirtualPrivateNetwork).

Το κόστος του νέου τηλεφωνικού κέντρου ανέρχεται στο ποσό των 5.000 €, ο υπόλοιπος εξοπλισμός 14.992 € με συνολικό ΦΠΑ 4.798 €. Οι IPτηλεφωνικές συσκευές έχουν σχετικά υψηλό κόστος και σ’ αυτή τη φάση θα καλύψουν μέρος των αναγκών.

Η απ’ ευθείας ανάθεση στον ΟΤΕ, σχετίζεται άμεσα με την 6η νησίδα Σύζευξις (Ιονίων Νήσων, Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου και Νοτίου Αιγαίου), της οποίας είναι ανάδοχος για λειτουργία, συντήρηση και άρση βλαβών.

Έργο το οποίο του ανατέθηκε από την ΚτΠ (Κοινωνία της Πληροφορίας).

Επιπλέον είναι η μόνη εταιρεία τηλεφωνικών υπηρεσιών στην πόλη μας που διαθέτει πολυπληθές συνεργείο τεχνικών για ελαχιστοποίηση χρόνου άρσης βλαβών. Τεχνογνωσία – εμπειρία, συνδυασμένη με το Σύζευξις στην πόλη μας, έχει μόνον ο ΟΤΕ.»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ετικέτες

Σχολίασε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close