ΑυτοδιοίκησηΡοή Ειδήσεων

Δίκτυο Πολιτών Act Now σε Δήμο Αγρινίου: «Ανοίξτε τη Βότση»

«Η πλήρης απαγόρευση της κυκλοφορίας (πεζοδρόμηση) της Οδού Βότση θα επιφέρει τεράστια προβλήματα στην κυκλοφοριακή οργάνωση του κέντρου της πόλης του Αγρινίου», αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Δημήτρης Τραπεζιώτης εκπροσωπώντας και το  Δίκτυο Ενεργών Πολιτών «Act-now Παρέμβαση τώρα»

Υποστηρίζει μάλιστα, εν συνεχεία ότι «πρέπει να ανοίξει άμεσα  η οδός Βότση διότι δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό που να δικαιολογεί το κλείσιμό της παρά μόνον δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην κυκλοφοριακή λειτουργία του κέντρου της πόλης του Αγρινίου».

Αναλυτικά:

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ  –  ΠΡΟΤΑΣΗ 

ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

________________________________________

ΑΝΟΙΞΤΕ   ΤΗ    ΒΟΤΣΗ

«Η πλήρης απαγόρευση της κυκλοφορίας (πεζοδρόμηση)  της  Οδού Βότση θα επιφέρει τεράστια προβλήματα στην κυκλοφοριακή οργάνωση του κέντρου της πόλης του Αγρινίου».

Του Δημήτρη ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗ,

Αυτό επεσήμανε η Ομάδα Μελέτης, αποτελούμενη από τους Πολιτικούς Μηχανικούς – Συγκοινωνιολόγους  Ροϊδάκη Αναστάσιο, Δακόπουλο Ευάγγελο και Παρασκευόπουλο Μιχάλη, στους οποίους ανατέθηκε η μελέτη «Τοπικών Τροποποιήσεων Κυκλοφοριακής Μελέτης Αγρινίου» στο πλαίσιο του σχεδίου της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης.

Αυτό επισημάνθηκε και στην παρουσίαση της άνω  μελέτης  από τον μελετητή κ. Μιχάλη Παρασκευόπουλο που έγινε στην αίθουσα του Δ.Σ.

Συγκεκριμένα η προαναφερόμενη  Ομάδα Μελέτης πρότεινε:

« Την  μετατροπή σε οδό ήπιας κυκλοφορίας του τμήματος της οδού Βότση από την οδό Χαρ. Τρικούπη έως την οδό Αναστασιάδη. Η μετατροπή αυτή μπορεί να επιτευχθεί συνδυαστικά με διαπλάτυνση  πεζοδρομίων……Είναι όμως, σημαντικό  να επισημανθεί ότι η πλήρης απαγόρευση της κυκλοφορίας (πεζοδρόμηση) της οδού Βότση θα επιφέρει τεράστια προβλήματα στην κυκλοφοριακή οργάνωση του κέντρου της πόλης.  Καθώς -όπως φαίνεται στο χάρτη Π4- το τμήμα αυτό της οδού Βότση εξυπηρετεί μέσο ημερήσιο φόρτο 6.450 οχημάτων και προβλέπεται μετά τις παρεμβάσεις που προτείνει η μελέτη, ότι θα εξυπηρετεί ημερήσιο φόρτο 5.500 οχημάτων. Γεγονός που καθιστά απαγορευτική  την πλήρη απαγόρευση της διέλευσης οχημάτων χωρίς παράλληλη, εκ βάθρων, αναπροσαρμογή / αναδιάταξη του τρόπου κυκλοφοριακής λειτουργίας του κέντρου της πόλης.…..».

Την ανωτέρω πρόταση, δηλαδή τη διαμόρφωση της οδού Βότση σε οδό ήπιας κυκλοφορίας συνδυαστικά με διαπλάτυνση  πεζοδρομίων και όχι την πλήρη απαγόρευση της κυκλοφορίας στην οδό αυτή υιοθέτησε και αποφάσισε η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Αγρινίου με την υπ’ αριθ. 51/2016 απόφαση της και στη συνέχεια με  την υπ’ αριθ. 243/2016 απόφασή του το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αγρινίου.  Ακολούθως  με την υπ’ αριθ. Πρωτ. 265596/21.11.2019 Απόφαση του Συντονιστή της   Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου (ΑΔΠΔΕΙ). ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ  η διαμόρφωση της οδού Βότση, στο τμήμα της από Αφών Παναγοπούλου έως Αναστασιάδη, σε ΗΠΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Παρά τις επισημάνσεις της προαναφερόμενης ομάδας μελετητών και κατ’ αντίθεση προς την ανωτέρω Απόφαση της  ΑΔΠΔΕΙ η Δημοτική Αρχή Αγρινίου αποφάσισε  την πλήρη απαγόρευση της κυκλοφορίας  και έκλεισε την οδό Βότση. Αποτέλεσμα αυτής της επιλογής είναι να  δημιουργείται κυκλοφοριακή συμφόρηση επί της οδού Παναγοπούλου και στην αρχή της οδού Χαρ. Τρικούπη και εξ αυτού του λόγου να μένουν ακίνητα τα οχήματα για μεγάλο χρονικό διάστημα  με τις μηχανές  τους σε λειτουργία, αυξάνοντας έτσι την ρύπανση  της ατμόσφαιρας  με συνέπεια  το ρυπαντικό  φορτίο  να συμβάλει στην κλιματική κρίση,   να  δυσχεραίνεται το επάγγελμα των αυτοκινητιστών της πόλης και η μεταφορά των επιβατών με ταξί   και να υποβαθμίζεται  εν γένει  η ποιότητα ζωής των κατοίκων του Αγρινίου.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ επιβάλλεται να ανοίξει άμεσα  η οδός Βότση διότι δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό που να δικαιολογεί το κλείσιμό της παρά μόνον δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην κυκλοφοριακή λειτουργία του κέντρου της πόλης του Αγρινίου.

 

Αγρίνιο, 28/05/2021

Για  την «Actnow Παρέμβαση τώρα»

ΔΙΚΤΥΟ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Δημήτρης ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗΣ

 Δικηγόρος,  π. Δήμαρχος Θεστιέων

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button