PressαρίσματαΡοή Ειδήσεων

Ρωτώντας που πάει το ΔΙΕΚ Μεσολογγίου

Προ ημερών έβγαλε μια ανακοίνωση ο διευθυντής του Δημόσιου ΙΕΚ του Μεσολογγίου κ. Χατζής, όπου περιέγραφε με τα μελανότερα χρώματα αυτό που συμβαίνει στην συγκεκριμένη δομή.

Τι συμβαίνει; Με λίγα λόγια δεν υπάρχει φράγκο ούτε για αναλώσιμα και από τον περασμένο Σεπτέμβριο δεν λειτουργεί τίποτε.

Εντύπωση έκανε ότι το θέμα δεν το πήρε(και δεν το σήκωσε…)η αντιπολίτευση αλλά οι δύο κυβερνητικοί βουλευτές που έκαναν ερώτηση στη Βουλή για το θέμα μπας και απαντήσει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, αυτό που λέμε «δια βίου μάθησης», εν ολίγοις. Γνωστή και έξυπνη αυτή η τακτική, να προλαβαίνεις την αντιπολίτευση…

Λένε οι Τριανταφύλλου-Βαρεμένος λοιπόν: «Το χειμερινό εξάμηνο ολοκληρώθηκε με πολλές δυσκολίες, ενώ από τον Σεπτέμβριο 2018 δεν έχει δοθεί καμία έγκριση χρηματοδότησης από το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης – Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., τον οικονομικό διαχειριστή των Δ.Ι.Ε.Κ. της χώρας. (…)σε αρκετές περιπτώσεις το κόστος των απαραίτητων υλικών το έχουν επωμιστεί οι ίδιοι οι εκπαιδευτές και οι σπουδαστές.(…) ιδιαίτερα οι εργαστηριακές ασκήσεις που απαιτούν αναλώσιμα υλικά, να εξακολουθούν να πραγματοποιούνται μόνο χάρη στις προσπάθειες που καταβάλλει το ανθρώπινο δυναμικό του Δ.Ι.Ε.Κ», κλπ, κλπ…

Και μετά, ως συνήθως, ξεκινούν διάφορα… «επειδή». Έτσι είναι το στυλ αυτών των ερωτήσεων. Επειδή το ένα, επειδή το άλλο, κλπ, κλπ… «ερωτάται ο κ. υπουργός: «τι προτίθεται να κάνει… κλπ,κλπ».

Επειδή, λοιπόν, αποκλείεται να το ξέρουν οι δύο βουλευτές, να τους πούμε εμείς κάτι για τον διευθυντή στο Μεσολόγγι που τυγχάνει να ξέρουμε και πόσο καλός επιστήμονας είναι. Πριν 3,5 χρόνια, λοιπόν, ο κ. Χατζής ήταν διευθυντής στο αντίστοιχο ΔΙΕΚ του Αγρινίου. Και το είχε απογειώσει κατά γενική ομολογία. Όμως, εντελώς ξαφνικά, τη πρώτη σεζόν μετά την αλλαγή στα πολιτικά πράγματα και με πρόφαση μια πολύ καλή …συνέντευξη που έδωσε ο ανταγωνιστής του, ο κ. Χατζής δεν συνέχισε.

Αντικαταστάθηκε- παρά τους τίτλους και την προϋπηρεσία του- και μετά διεκδίκησε την θέση του διευθυντή στο Μεσολόγγι την οποία και κατέλαβε. Έτσι… ακαδημαϊκά το αναφέρουμε, για όποιον ενδιαφέρεται. Θα μου πεις λέει κάτι αυτό; Φυσικά και λέει, πάρα πολλά. Κυρίως λέει για ποιον λόγο στην Παιδεία τα πράγματα τελματώνουν και η απάντηση δεν είναι μόνο τα οικονομικά. Τα οικονομικά είναι απόρροια της αναξιοκρατίας…

η συντακτική ενθυμούμενη μονάδα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ετικέτες

Σχολίασε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close