Lifestyle & PeopleΡοή Ειδήσεων

Διαζύγιο – Δηλητήριο: Τι γυρεύει η Μαρίνα από τον Πατούλη

Τα εξώδικα, οι αγωγές και οι απειλές για «άγριες αποκαλύψεις» μετά από 35 χρόνια γάμου του ζεύγους Πατούλη

Μια ηλιόλουστη καλοκαιρινή μέρα, τον Δεκαπενταύγουστο του 1986 στην Πάρο, ένας 25χρονος γεροδεμένος νεαρός με μαύρο μουστάκι, απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής, και μια κατάξανθη 18χρονη φοιτήτρια, πρωτοετής στο τμήμα Κλασικής Φιλολογίας, που λιάζεται στην ίδια παραλία λίγα μέτρα μακριά του. Την κοιτάζει επίμονα, σχεδόν την τρώει με τα μάτια του, εκείνη τίποτα, είναι παραδομένη στον ήλιο.


Την προσεγγίζει μιλώντας της στα γερμανικά, τον αποπαίρνει απαντώντας του στα ελληνικά. Αυτή η πρώτη τους συνάντηση έληξε άδοξα. Δεν συνέβη το ίδιο με τη δεύτερη, όταν εντελώς τυχαία συναντιούνται ξανά στο νησί. Αυτή τη φορά, ο τύπος που στην παραλία φάνταζε πολύ μπρουτάλ για τα γούστα της τώρα τη γοητεύει. Τον ερωτεύεται κεραυνοβόλα. Τα αισθήματα είναι αμοιβαία. Τόσο που μόλις τρεις μήνες αργότερα, τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς, ο Γιώργος Πατούλης και η Μαρίνα Σταυράκη, αμφότεροι κρητικής καταγωγής και κάτοικοι Πεύκης Αθηνών, παντρεύονται με πολιτικό γάμο. Το 1992 παντρεύονται και με θρησκευτικό στη Μητρόπολη Αθηνών, αργότερα αποκτούν τον μονάκριβο γιο τους, Αλέξανδρο. Στο μεταξύ τον έχει βάλει να ξυρίσει το μουστάκι.

Η εικόνα αυτής της πρώτης σχεδόν μυθιστορηματικής γνωριμίας τους στο νησί, που είναι σαν να παίζει στο replay τη θρυλική σκηνή με τον βοσκό Γιάννη Βόγλη να φωνάζει στην τουρίστρια «Στάσου, μύγδαλα», σηματοδότησε την αρχή ενός μεγάλου έρωτα, που έγινε γάμος, οικογένεια και σχέση ζωής. Σήμερα, μετά από 35 χρόνια κοινής πορείας, με τα καμπανάκια της λήξης να χτυπούν δυνατά, η ανάμνηση αυτής της εικόνας, αντί για χαμόγελα, φέρνει δάκρυα πικρά. Δεν είναι πια ρομαντική. Είναι βασανιστική.

Το χρονικό της ρήξης

«Πού πάει η αγάπη όταν φεύγει;»
. Σε αυτό το ερώτημα βασανίζεται εδώ και μήνες να απαντήσει το ζεύγος Πατούλη, αν και η σύζυγος του περιφερειάρχη φαίνεται να βασανίζεται κι από ένα ακόμα: «Πού είσαι, Γιώργο, και γιατί δεν μου μιλάς». Προφανώς και ο περιφερειάρχης έχει τους δικούς του λόγους να θέλει να πάρει τις αποστάσεις του από τον μέχρι πρότινος ανθόσπαρτο (;) συζυγικό βίο, αλλά όσο εκείνος βρίσκεται σε φάση σιωπηρής αποστασιοποίησης, η συναισθηματική φόρτιση της συζύγου του Μαρίνας Σταυράκη-Πατούλη για τη δραματική τροπή του γάμου τους οδήγησε στη δημόσια έκθεση των προσωπικών τους διαφορών, ενώ, σύμφωνα με διαρροές, στο παρασκήνιο εκτυλίσσεται ένας πόλεμος νεύρων με σοβαρές απειλές που τείνουν να μετατρέψουν μία κοινή υπόθεση χωρισμού σε πολιτικοοικονομικό θρίλερ.

«Περνάω ένα γολγοθά… βιώνω ένα οικογενειακό δράμα… βρίσκομαι σε βαρύτατο πένθος… εδώ και 2,5 μήνες δεν έχω επαφή με τον σύζυγό μου… περνάμε μία κρίση, ως γυναίκα παλεύω για την οικογένειά μου… είναι ο άντρας της ζωής μου… δεν ξέρω πού μένει… δεν επικοινωνεί μαζί μου, μόνο με το παιδί». Συνοπτικά, με αυτές τις δηλώσεις πριν από μία εβδομάδα η Μαρίνα Πατούλη καταβεβλημένη, απελπισμένη και με συμπτώματα καρδιακής ανεπάρκειας, ελάχιστα θύμιζε τη σκερτσόζα, δυναμική και απαστράπτουσα εκδοχή της, που την έκανε γνωστή στο Πανελλήνιο ως «Barbie του δημόσιου βίου», αφού το μόνο που παραμένει σταθερή αξία εδώ και χρόνια είναι η πλατινέ πλούσια κόμη της. Τα δημόσια αποκαλυπτήρια για τη φυγή του συζύγου της από το σπίτι ήδη από τον Ιανουάριο, οι σχεδόν καθημερινές δηλώσεις της στα κανάλια για την οξύτατη κρίση στη σχέση τους και τον πόνο που της προκαλεί η συμπεριφορά της παρατεταμένης σιωπής του έφτασαν σε κρεσέντο με τη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Hello!».

Στις δηλώσεις της η Μαρίνα Πατούλη ισχυρίστηκε ότι ο λόγος που την έκανε να δημοσιοποιήσει τη «βαθιά κρίση» στον γάμο της ήταν επειδή εκείνος έφυγε από το σπίτι, δεν ξέρει πού μένει, δεν έχει καμία επικοινωνία μαζί του, ούτε και κατάλαβε πώς προέκυψε αυτό, οπότε κι έφτασε στο σημείο να του απευθύνει δημόσια έκκληση. Με το μπαράζ δηλώσεων του προσωπικού της δράματος τελικά κατάφερε να πυροδοτήσει την αντίδραση του συζύγου της, που ειδικά αυτή την περίοδο της υγειονομικής κρίσης και της επίταξης των ιδιωτικών γιατρών έχει από τη θέση του προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ) έναν επιπλέον λόγο να επιδιώκει την ηρεμία και τη διακριτικότητα.

Η αντίδραση του Γιώργου Πατούλη δεν ήρθε, όμως, μέσω ενός τηλεφωνήματος καλής θέλησης προς τη σύζυγό του, όπως εκείνη θα επιθυμούσε, αλλά μέσω της νομικής οδού, με ένα εξώδικο με το οποίο την καλούσε να πάψει πια να μιλάει δημοσίως για τη σχέση και τον γάμο τους προκειμένου να εξασφαλιστεί η ηρεμία και το καλό του παιδιού τους. Με μια κοφτή επιστολή-εξώδικο, ο περιφερειάρχης, που μεγάλωσε στα Μανιάτικα του Πειραιά μαζί με τον αδερφό του και την αλήστου μνήμης μητέρα τους, ξέκοψε προς στιγμήν κάθε ενδεχόμενο δημόσιας αντιπαράθεσης ή έστω διαλόγου, τακτική που φέρεται ότι θα διατηρήσει στο ακέραιο και στο μέλλον.

Ταυτόχρονα, προχθές Παρασκευή, ο ίδιος φρόντισε να αποστείλει επιστολή και στα ΜΜΕ, ζητώντας τους να σεβαστούν τις δύσκολες οικογενειακές στιγμές που βιώνει όχι για τη διαφύλαξη της προσωπικής του εικόνας, αλλά για την ψυχική ηρεμία και τη γαλήνη του έφηβου γιου του. Μόνο που, σύμφωνα με πληροφορίες και επί τούτου διαρροές, τα όσα εκτυλίσσονται στο παρασκήνιο μεταξύ των δύο συζύγων ξεφεύγουν από το πλαίσιο μιας προσωπικής υπόθεσης μεταξύ δύο ιδιωτών, αφού εδώ και τρεις μήνες η κυρία Μαρίνα Πατούλη μαζί με τον δικηγόρο της φέρονται να σβήνουν και να ξαναγράφουν αγωγές με αποκαλύψεις-«φίδια» εναντίον του Γιώργου Πατούλη. Η απειλή των αγωγών και των όσων εκείνη θα ισχυριστεί για τον περιφερειάρχη, έστω και χωρίς αποδείξεις, πλήττοντας σοβαρά τη δημόσια εικόνα και τη θέση του είναι ένα ισχυρό όπλο πίεσης που προς στιγμήν κρατά σαν άσο στο μανίκι της, εφόσον τα πράγματα δεν εξελιχθούν κατά τον τρόπο που η ίδια επιθυμεί.

Οι απειλητικές αποκαλύψεις, όπως αφήνεται να εννοηθεί από τις διαρροές, αφορούν τόσο προσωπικής φύσεως αταξίες με την ύπαρξη τρίτων προσώπων που μπήκαν ανάμεσά τους όσο, ακόμα χειρότερα, με θέματα οικονομικής φύσεως, αφήνοντας σοβαρούς υπαινιγμούς για ατασθαλίες που ακόμα κι αν δεν συνοδεύονται από τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία, αρκούν για να αμαυρώσουν την εικόνα του, το κόμμα του, ακόμα και την ίδια την κυβέρνηση. Μία δύσκολη υπόθεση με πολλές και διαφορετικές προεκτάσεις που ενδέχεται να μεταλλαχθεί σε πολιτικοοικονομικό θρίλερ, το οποίο δημιουργεί εκνευρισμό από την οικία Πατούλη μέχρι και το Μαξίμου που έμπλεξε άθελά του.

«Πες μου τι θες κι εγώ θα σ’ το δώσω»

Σύμφωνα με πληροφορίες από το φιλικό και επαγγελματικό περιβάλλον του Γιώργου Πατούλη, η απόφασή του να χωρίσει δεν προέκυψε ξαφνικά φέτος τον Ιανουάριο που έφυγε από τη συζυγική τους εστία.

Το θέμα του χωρισμού τους ήταν κυρίαρχο στις μεταξύ τους συζητήσεις εδώ και πολλούς μήνες. Ο ίδιος μάλιστα, σύμφωνα με όσα λέγονται στο περιβάλλον του, φέρεται να ζητούσε να μάθει τις τυχόν απαιτήσεις της για τη λύση του γάμου τους, προκειμένου το διαζύγιό τους να βγει συναινετικό, θέλοντας προφανώς να προλάβει τυχόν διενέξεις και ψυχοφθόρες δικαστικές αντιπαραθέσεις. Από την πλευρά της, εκείνη φέρεται να προέταξε μια σειρά απαιτήσεων σχετικά με θέματα περιουσιακής φύσεως, τις οποίες ο σύζυγός της αποδέχτηκε, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, και των δύο κατοικιών του ζεύγους, μία στα βόρεια και μία στα νότια προάστια.

Παρ’ όλα αυτά, η μεταξύ τους συμφωνία δεν κράτησε, αφού όταν τελικά ο Γιώργος Πατούλης έκλεισε πίσω του την πόρτα κόβοντας κάθε επαφή μαζί της αλλά όχι με το παιδί τους, η σύζυγός του πέρασε στην αντεπίθεση δημοσιοποιώντας τον χωρισμό τους. «Εγώ δεν θα δώσω τροφή σε αυτή την ιστορία», φέρεται να της είχε πει πριν φύγει.

Το ίδιο λέει και τώρα που είναι ήδη φευγάτος. Το εξώδικο με το οποίο την καλεί να σταματήσει τις δημόσιες τοποθετήσεις για τα προσωπικά τους φαίνεται να εγκαινιάζει νέα φάση στη μεταξύ τους κόντρα. Η αντίδρασή της μέσω νέων δηλώσεων το κάνει σαφές: «Πράγματι, με θλίψη μου διαπίστωσα ότι απάντησε με ένα εξώδικο. Ως εκπαιδευτικός και ως μητέρα θέλω να πω ότι τα παιδιά δεν τα προστατεύεις με εξώδικα, ούτε με την απουσία σου 2,5 μήνες από το σπίτι σου, ούτε με την απουσία σου γενικότερα σε μια ολόκληρη ζωή.

Αν θέλει να προστατεύσει το παιδί του, θα πρέπει να είναι δίπλα στο παιδί του και στη γυναίκα του και στην οικογένειά του ή τουλάχιστον να συνομιλήσει… Δεν θέλω να προκαλώ με το να λέω ότι περνάω ένα δράμα, δεν περνάω εγώ, περνάει η Ελληνίδα είτε είναι επώνυμη, είτε είναι ανώνυμη, είτε είναι κοντή, ψηλή, άσχημη, φτωχή, πλούσια. Η Ελληνίδα, η οποία αφιερώνει τα πάντα, κάνει πίσω στην καριέρα της για να προχωρήσει ο άντρας της. Και όταν φτάνει να είναι 50 χρονών, της λέει… γεια σας.

Και δεν καταδέχεται, απαξιώνοντάς την, να συνομιλήσουν. Δεν είναι ότι δεν σέβεται τη γυναίκα, δεν σέβεται τη μητέρα. Στο εξώδικο μου απαγορεύει να βγω σε δημόσιες δηλώσεις γιατί θα μου κάνει αγωγή. Στερεί τη φωνή σε μια γυναίκα, εκβιάζοντάς τη να μη μιλήσει. Η ηθική αναλγησία αυτού του ανθρώπου είναι πληγή στην καρδιά μου. Που μόνο για την πολιτική και την εικόνα του θυσιάζει και τη γυναίκα του και την οικογένειά του». Λένε ότι ο χωρισμός είναι ένας μικρός θάνατος και τα συναισθήματα στη διάρκεια του πένθους περνάνε από τρία στάδια: τον πόνο, τον θυμό και την αποδοχή. Εδώ, φαίνεται ότι ήρθε η ώρα του δεύτερου σταδίου.

Η προτίμησή της σε μίνι φορέματα με σκισίματα, ανοίγματα, διαφάνειες, βαθιά ντεκολτέ, ανοιχτές πλάτες, δαντέλες, λαμέ υφάσματα, παγέτες, χρυσές αποχρώσεις και 12ποντα τακούνια σε συνδυασμό με την πλατινέ πλούσια χαίτη της και το έντονο μακιγιάζ την έβαλαν στο στόχαστρο των ΜΜΕ, κάτι άλλωστε που ήταν και το ζητούμενο

Οι καταλύτες του χωρισμού

«Δεν με ενδιαφέρει αν έχει μπει τρίτο, τέταρτο ή πέμπτο πρόσωπο. Προσπερνώ το τρίτο πρόσωπο, δεν δικαιολογούνται τέτοιες συμπεριφορές σε έναν γάμο 35 χρόνων», είπε στην ίδια αυτή συνέντευξη στο «Hello!». Και όσα οδήγησαν στη μεταξύ τους ρήξη δεν είχαν να κάνουν τόσο με απιστίες ή άλλους εξωγενείς παράγοντες όσο με συγκεκριμένες συμπεριφορές που φέρεται να πάτησαν τον κάλο της διάλυσης και οδήγησαν στο ως εδώ και μη παρέκει. Στην περίπτωση του ζεύγους Πατούλη φαίνεται ότι ο κάλος πατήθηκε τρεις φορές, αλλά η τρίτη ήταν και η φαρμακερή.

Η πρώτη, σύμφωνα με τους γνωρίζοντες, ήταν η απόφασή της να διεκδικήσει τη δημαρχία στο Μαρούσι, πηγαίνοντας κόντρα σε όλους, στο κόμμα της, ακόμη και στον σύζυγό της.

Το δήλωσε στις 23 Δεκεμβρίου του 2018, τονίζοντας στην ανακοίνωσή της, η οποία περιείχε αναφορές στον Πλάτωνα, ότι είναι υποψήφια «πέρα από κομματικές πειθαρχίες και υποδείξεις, αδιαφορώντας για συστήματα και πιέσεις».

Ο Γιώργος Πατούλης ήταν κάθετα αντίθετος με την υποψηφιότητά της, κάνοντας μάλιστα δημόσια δηλώσεις ότι διαφωνεί με τη διεκδίκηση του Δήμου Αμαρουσίου από τη σύζυγό του, ενώ εξέφρασε ανοιχτά τη στήριξή του στον υποψήφιο που στήριξε η Νέα Δημοκρατία, Θεόδωρο Αμπατζόγλου. Στο μεταξύ, είχαν προηγηθεί διάφορα δυσάρεστα στο πολιτικό παρασκήνιο.

Οπως ότι λίγο πριν ανακοινώσει την υποψηφιότητά της εκείνο τον Δεκέμβρη είχε προσεγγίσει τους πάντες προκειμένου να τη στηρίξουν στην απόφασή της, ψάχνοντας απεγνωσμένα ερείσματα. Οι παρασκηνιακές επαφές και ζυμώσεις της με πολιτικούς παράγοντες έφτασαν μέχρι και στα αυτιά του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος δεν είδε με καθόλου καλό μάτι την προοπτική να αφήνονται εντυπώσεις οικογενειοκρατίας σε μία τέτοια κρίσιμη προεκλογική περίοδο, χρίζοντας δηλαδή υποψήφιους δύο μέλη της ίδιας οικογένειας, έναν Πατούλη για περιφερειάρχη και μία Πατούλη για τη θέση που ο πρώτος θα άφηνε κενή, δηλαδή τη δημαρχία Αμαρουσίου.

Προτάθηκε τότε ως λύση η Μαρίνα να κατέβει υποψήφια με τον συνδυασμό του Κώστα Μπακογιάννη, πρόταση όμως που απορρίφθηκε κατηγορηματικά από τον νυν δήμαρχο Αθηναίων. Και κάπως έτσι απέμεινε η τελευταία λύση, να κατέβει ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Αμαρουσίου, όπερ και εγένετο, αφού με τα πολλά συμφώνησε και η ίδια.

Η αμετακίνητη, σχεδόν εμμονική θέση της να γίνει Πατούλη… στη θέση του Πατούλη οδήγησε στην πρώτη ουσιαστικά μεγάλη κρίση στον γάμο τους, κάτι που ήταν κοινό μυστικό στον στενό κύκλο του ζευγαριού. Ηταν μια περίοδος με μεγάλες εντάσεις και καθημερινούς καβγάδες και, όπως λέγεται, ήταν η πρώτη φορά που ο τότε δήμαρχος Αμαρουσίου και υποψήφιος περιφερειάρχης σκέφτηκε σοβαρά το ενδεχόμενο του χωρισμού μετά από τρεις και πλέον δεκαετίες έγγαμου βίου.

Ολο αυτό το διάστημα των 35 χρόνων η Μαρίνα Πατούλη, αν και γυναίκα δυναμική και δραστήρια εκ φύσεως, στήριζε πάντα τις επιλογές του συζύγου της στην Αυτοδιοίκηση και έδειχνε να είναι επιλογή της να μένει ένα βήμα πίσω από εκείνον. Κόρη μεσοαστικής οικογένειας, γεννημένη στη Νέα Σμύρνη και μεγαλωμένη στην Πεύκη, δούλεψε ως καθηγήτρια φιλόλογος σε φροντιστήρια και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, όπως στην Ελληνογαλλική Σχολή «Saint Joseph» και αργότερα σε δημόσια σχολεία. Από το 2014 ενεπλάκη και η ίδια με τα κοινά ως δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Πεύκης.

Η εμπλοκή της με την Αυτοδιοίκηση φαίνεται ότι φούντωσε τις φιλοδοξίες της – είχε άλλωστε και την αβάντα ενός προβεβλημένου συζύγου και δημάρχου. Οταν λοιπόν εκείνος αποφάσισε να κατέβει υποψήφιος περιφερειάρχης, η ίδια θεώρησε ότι ήρθε η δική της στιγμή για να κάνει το «μπαμ» – ακόμα και αν με αυτή της την απόφαση έφερνε σε δύσκολη θέση τον σύζυγό της. Τελικά πριν γίνει το «μπαμ» και στην προσωπική της ζωή, αποφάσισε έστω και την ύστατη ώρα να κάνει πίσω, αλλά το γυαλί στον γάμο ράγισε για πρώτη φορά.

Θα ακολουθήσουν δύο ακόμα περιστατικά που, όπως αποδείχτηκε, έφεραν και το τελειωτικό χτύπημα που τους οδήγησε στη σημερινή βαθιά ρήξη. Και τα δύο περιστατικά σχετίζονται με τη συμπεριφορά της που απογοήτευσε πολύ τον περιφερειάρχη, όταν πολύ δικό του πρόσωπο πέρασε κάποια σοβαρή περιπέτεια, αλλά και σε μία άλλη προσωπική του υπόθεση.

Σύμφωνα με όσα λέγονται, η Μαρίνα Πατούλη φέρεται να μην επέδειξε το ενδιαφέρον και τη φροντίδα που επέβαλαν οι συνθήκες ή που θα ήθελε ο ίδιος, ακολουθώντας το πρόγραμμά της, σαν να μην τρέχει τίποτα. Ή ίσως ήδη να είχαν μαζευτεί πολλά και η έκρηξη να ήταν αναπόφευκτη. Τον Οκτώβριο του 2020 ήρθε ένα ακόμα χτύπημα για τον Γιώργο Πατούλη.

Η αγαπημένη του μητέρα Πόπη έφυγε από τη ζωή, μια απώλεια που τον συνέτριψε, αφού της είχε μεγάλη αδυναμία. «Καλό ταξίδι, ηρωίδα μάνα μου», ήταν η συγκινητική του ανάρτηση στα social media, ενώ το δικό της αντίο στην πεθερά της είπε και η Μαρίνα Πατούλη γράφοντας: «Καλό Παράδεισο στην αγαπημένη μας μητέρα και γιαγιά, μία δυναμική γυναίκα μάνα, πραγματική αγωνίστρια της ζωής. Την ευχαριστώ που μεγάλωσε και μου προσέφερε τον άνδρα της ζωής μου. Θα τη θυμάμαι παντοτινά με αγάπη». Σε κάθε περίπτωση, και το 2021 δεν μπήκε με τον καλύτερο τρόπο για τον περιφερειάρχη. Από τη μία ο κορωνοϊός που τον χτύπησε και από την άλλη τα προβλήματα ηλεκτροδότησης που προέκυψαν με τον χιονιά του Φεβρουαρίου σε συνδυασμό με τις αυξημένες του υποχρεώσεις ως προέδρου του ΙΣΑ σε μία ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή της πανδημίας, το σίγουρο είναι ότι έχουν μαζευτεί πολλά και σημαντικά για να ανοίξει ένα ακόμα μέτωπο προσωπικής φύσης, αυτή τη φορά, που όμως ταξίδεψε στη δημόσια σφαίρα με ταχύτητα αστραπής.

Στρας, φώτα και χρυσός παντού

Η σχέση της Μαρίνας Πατούλη με τα φώτα της δημοσιότητας άνθισε κυρίως την τελευταία 15ετία, μια σχέση αμοιβαίας λατρείας και πάθους, αφού η εκρηκτική της εμφάνιση και το ταμπεραμέντο της την έβαλαν στο στόχαστρο των ΜΜΕ, κάτι άλλωστε που ήταν και το ζητούμενο. Κυρίως μετά την εκλογή του συζύγου της στη δημαρχία του Αμαρουσίου το 2005 και τις δημόσιες κοινές εμφανίσεις τους που όλο και πύκνωναν, η Μαρίνα Πατούλη διεκδικεί εξίσου με τον νυν περιφερειάρχη την προσοχή της κάμερας και των βλεμμάτων. Οι υπερσέξι εμφανίσεις της δεν θα μπορούσαν άλλωστε να περάσουν απαρατήρητες ακόμα και στο σκοτάδι.

Πόσο μάλλον κάτω από το λαμπρό φως του ήλιου, όπως συνέβη το καλοκαίρι του 2010 στην παραλία της Ψαρούς στη Μύκονο, όπου κυριολεκτικά δεν έπεφτε καρφίτσα από τις ορδές του κόσμου που είχαν πλημμυρίσει τον πιο απάνεμο κόλπο του νησιού. Τα παράπονα μιας εντυπωσιακής πλατινέ ξανθομαλλούσας με μικροσκοπικό animal print μπικίνι προς το προσωπικό του «Nammos» δεν πέρασαν απαρατήρητα από τους παρακείμενους θαμώνες που την παρακολουθούν να τους κατσαδιάζει με αντικείμενο το σετ από ξαπλώστρες που της έδωσαν ώστε να απολαύσει το μπάνιο της συντροφιά με μια φίλη της.

Οι περισσότεροι Ελληνες αναγνώρισαν φυσικά τη σύζυγο του δημάρχου, αφού η απαστράπτουσα εμφάνισή της με τα σχεδόν κομμωτηριακά μαλλιά, τα χρυσαφικά και το μακιγιάζ στην παραλία ήταν αδύνατο να περάσουν απαρατήρητα. Είναι η εποχή που οι φωτογραφίες της από τις διακοπές στη Μύκονο ή από κάθε δημόσια εμφάνισή της κάνουν τον γύρο των ιστοσελίδων και των περιοδικών χάρη στις σχεδόν εξωφρενικές στυλιστικές της επιλογές που την κάνουν εκλεκτό θήραμα των φωτορεπόρτερ και της τηλεοπτικής κάμερας.

Λάτρης και η ίδια της τηλεοπτικής προβολής, η Μαρίνα Πατούλη είναι πάντα ανοιχτή στις προτάσεις εμφάνισής της στα κανάλια που έχουν κάθε λόγο να αγαπούν το στυλ-υπερπαραγωγή που δίνει άφθονη τροφή για σχόλια – όχι πάντα και τόσο κολακευτικά. Η προτίμησή της σε μίνι φορέματα με σκισίματα, ανοίγματα, διαφάνειες, βαθιά ντεκολτέ, ανοιχτές πλάτες, δαντέλες, λαμέ υφάσματα, παγέτες, χρυσές αποχρώσεις και 12ποντα τακούνια, ενίοτε όλα αυτά μαζί σε συνδυασμό με την πλατινέ πλούσια χαίτη της και το έντονο μακιγιάζ της στις αποχρώσεις του ροζ την τοποθετούν συχνά στις στήλες της «αστυνομίας της μόδας», μπαίνοντας στο στόχαστρο σχολίων όχι και τόσο κολακευτικών.

Χάρη όμως σε αυτές τις μαξιμαλιστικές, ας πούμε, εμφανίσεις της, η Μαρίνα Πατούλη παγιώθηκε στην κοινή συνείδηση ως μία uber alles περσόνα που, ακόμα κι αν κάποιες φορές φέρνει σε δύσκολη θέση τον σύζυγό της, δεν παύει να είναι μία γυναίκα που αρνείται να συμβιβαστεί σε νόρμες και καλούπια και κάνει αυτό που θέλει, όπως το θέλει.

«Μου αρέσει το θηλυκό ντύσιμο, είμαι μια κατηγορία μόνη μου, τι να μου πουν εμένα οι στυλίστες…», είναι μία από τις δηλώσεις της σε ερωτήσεις δημοσιογράφων που εστιάζουν στο ξεχωριστό από κάθε άποψη στυλ της 53χρονης κυρίας Πατούλη.

Στη σχέση τους δεν υπήρχαν ζήλιες ή έστω επεισόδια με σκηνές ζηλοτυπίας. «Δεν ζηλεύει καθόλου. Εγώ αφήνω καλούμπα, μαζεύω καλούμπα. Παρακολουθώ από μακριά. Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν με έχει προσβάλει. Με σέβεται απόλυτα. Αλλά ξέρεις πώς είναι. Είναι αφροδισιακά δύο πράγματα στις γυναίκες. Το να έχεις χρήματα και να έχεις εξουσία», έλεγε η Μαρίνα Πατούλη για τον σύζυγό της σε συνέντευξη στην Τατιάνα Στεφανίδου. Η ίδια επίσης είναι μία γυναίκα που τραβάει τα βλέμματα και πληθωρική σε κάθε έκφανση της ζωής της, ακόμα και στα social media, αφού, όπως και η ίδια έχει αναφέρει, διατηρεί τέσσερα διαφορετικά προφίλ.

Η αποθέωση του στυλ Πατούλη

Η φωτογράφηση, όμως, που σφράγισε την εκρηκτική περσόνα της και έγινε σήμα κατατεθέν του στυλ Πατούλη ήταν εκείνη η αλήστου μνήμης «χρυσή θύελλα» διακόσμησης από το ολόχρυσο σαλόνι της οικογενειακής της εστίας. Λάτρης της λάμψης, του μπαρόκ και του χρυσού σε κάθε εκδοχή, απόχρωση και παραλλαγή, η σύζυγος του περιφερειάρχη είναι, εκτός των άλλων, και μεγάλη θαυμάστρια της Εβίτα Περόν, μιας γυναίκας που, κατά τις δηλώσεις της, την εκφράζει απόλυτα, αφού «ήταν δυναμική και αμφιλεγόμενη», όπως και η ίδια. Κυνηγός της δημοσιότητας, πληθωρική και εξωστρεφής, οι εμφανίσεις της σε τηλεοπτικές εκπομπές δίπλα στον σύζυγό της καταφέρνουν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον κοινού και παρουσιαστών, αφού δίπλα της ο Γιώργος Πατούλης, αν και εξίσου άνετος με τη δημοσιότητα, φαντάζει σχεδόν φειδωλός αν όχι συνεσταλμένος.

Κυρίως την εποχή που η Μαρίνα Πατούλη -ή Πατούλαινα, όπως την αποκαλούν χιουμοριστικά οι φίλοι και οι γνωστοί- επέμενε να κατέβει υποψήφια για δήμαρχος προκαλώντας του τεράστια αμηχανία στις δημόσιες εμφανίσεις του, κυρίως μετά το φιάσκο της αναγκαστικής της υποχώρησης. Εκείνη την περίοδο, ο Γιώργος Πατούλης ήταν καλεσμένος σε τηλεοπτική εκπομπή και, όπως μεταφέρει ωτακουστής, ο παρουσιαστής του πολιτικού talk show τον ρωτάει σε κάποιο διάλειμμα «γιατί δεν τη μαζεύεις;», για να εισπράξει τη σχεδόν απελπισμένη απάντησή του: «Και τι να κάνω;».

Είναι άλλωστε η σύζυγός του και ο άνθρωπός του, την αγαπάει και τη στηρίζει και συχνά οι κάμερες (τουλάχιστον μέχρι και το καλοκαίρι του 2020) έχουν καταγράψει τα βλέμματα θαυμασμού προς την εντυπωσιακή γεμάτη ζωντάνια σύζυγό του, φροντίζοντας μάλιστα να της κάνει όλα τα χατίρια ή σχεδόν…

Δίπλα της ήταν και στα γενέθλιά της πέρυσι τον Φεβρουάριο που τα γιόρτασαν μαζί, στο νυχτερινό κέντρο που εμφανιζόταν τότε ο Γιώργος Τσαλίκης. Ο περιφερειάρχης μάλιστα της αφιέρωσε ένα βαρύ ζεϊμπέκικο και για χάρη της σηκώθηκε να χορέψει στην πίστα το χαρακτηριστικό «Δεν θα ξαναγαπήσω» του Στέλιου Καζαντζίδη. Λίγους μήνες αργότερα, στα δικά του 59α γενέθλια, τον Μάιο του 2020, η Μαρίνα Πατούλη μαζί με τους συνεργάτες του γραφείου του οργάνωσε πάρτυ-έκπληξη με τούρτα σε σχήμα καρδιάς, σαμπάνιες, χρωματιστά μπαλόνια και εντυπωσιακά λουλούδια παντού στον χώρο. «Σε ευχαριστώ που κάνεις το ταξίδι της κοινής μας ζωής συναρπαστικό! Χρόνια σου πολλά», έγραψε στη λεζάντα που συνόδευε τις φωτογραφίες στα social media εκείνη.


Μια κυρία στα μπουζούκια

Και η ίδια όμως για πολλά χρόνια ήταν απόλυτα υποστηρικτική δίπλα του, γενικώς ήταν δύο συνοδοιπόροι με κοινούς στόχους, φιλοδοξίες και όραμα. Είναι άλλωστε μαζί πολλά χρόνια. Εκείνη ήταν μόλις 18 χρονών όταν τον παντρεύτηκε, ο άντρας της ζωής της από κάθε άποψη. Κι εκείνος που έτρεχε όταν το ζητούσε η Μαρίνα του να ικανοποιήσει κάθε επιθυμία της. Κάποιοι θυμούνται ένα άλλο χαρακτηριστικό γεγονός της μεταξύ τους σχέσης από ένα καλοκαίρι με φόντο την παραλία ενός κυκλαδίτικου νησιού, όταν η Μαρίνα Πατούλη ζήτησε από τον σύζυγό της μετ’ επιτάσεως ένα παγωτό.

Ο τελευταίος χρειάστηκε να οδηγήσει περί τα επτά χιλιόμετρα για να καταφέρει να βρει ψυγείο με παγωτά και να σπεύσει γρήγορα να επιστρέψει πριν αρχίσει να λιώνει. Το παγωτό τότε έφτασε στα χέρια της ακέραιο, αλλά δεν συνέβη το ίδιο με την αγάπη που κάποτε τους ένωνε και που τώρα μοιάζει να λιώνει, να κυλά και να χάνεται.

Το καλοκαίρι του 2020 τίποτα δεν έδειχνε ότι κάτι έχει χαλάσει ανάμεσά τους. Στις 19 Ιουλίου, μάλιστα, η Μαρίνα Πατούλη με αφορμή την ονομαστική της εορτή έκανε ένα μικρό πάρτυ, ενώ δύο μέρες πριν, ανήμερα της Αγίας Μαρίνας, εμφανίστηκε με τον σύζυγό της στην Αγία Μαρίνα Κορωπίου. Εκτοτε σταμάτησαν και οι δημόσιες εμφανίσεις τους, μεσολάβησαν άλλωστε κι ένα σωρό δυσάρεστα γεγονότα, όπως η απώλεια της μητέρας του περιφερειάρχη, αλλά και εκείνα τα δύο περιστατικά που, όπως λέγεται, τον απογοήτευσαν τόσο ώστε να παγώσουν εντελώς τα αισθήματά του.

Η συνέχεια στο διαφαινόμενο διαζύγιο, το οποίο προσώρας αρνείται η κυρία Πατούλη, αναμένεται «καυτή» και με πολλά επεισόδια αντάξια με την πληθωρικότητα της πρωταγωνίστριας ενός συζυγικού δράματος με χαρακτηριστικά βραζιλιάνικης σαπουνόπερας.

protothema.gr

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button