Ροή ΕιδήσεωνΥγεία-Ομορφιά

Διακοπή Καπνίσματος: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Η διακοπή του καπνίσματος  είναι μια απόφαση η οποία εκτός από το ότι θα κάνει καλό στην υγεία σου έχει μια σειρά από οφέλη που μπορούν να σου αλλάξουν την ζωή.

Ο μεγαλύτερος έλεγχος και η ανεβασμένη ενέργεια, η καλύτερη αίσθηση της μυρωδιάς αλλά και της γεύσης,  όπως επίσης η εξοικονόμηση χρημάτων που προκύπτει είναι μερικά από αυτά. Σημειώνοντάς τα θα σε βοηθήσει να είσαι ακόμη πιο συγκεντρωμένοςστην απόφασή σου ενώ αν είσαι άτομο που χρειάζεσαι υπενθύμιση μπορείς να κρεμάσεις την λίστα σου σε κάποια σημεία όπως το ψυγείο ή το γραφείο για να την συναντάς συχνά.

Οι πρώτες μέρες μετά την απόπειρα διακοπής του καπνίσματος είναι και οι πιο δύσκολες. Φρόντισε να προγραμματίσεις αρκετά πράγματα με τους φίλους και την οικογένειά σου. Δουλειές, υποχρεώσεις, δραστηριότητες, οτιδήποτε σε κρατάει απασχολημένο και σου αποσπάει την προσοχή από την επιθυμία να καπνίσεις.

Η υποστήριξη της προσπάθειας που καταβάλλεις έχει μεγάλη σημασία. Αν νιώθεις οποιαδήποτε δυσκολία συζήτησέ το με κάποιον γιατρό προκειμένου να σε συμβουλέψει με βάση την περίπτωσή σου. Επισκέψου κάποιον πνευμονολόγο και δείτε μαζί τις εναλλακτικές επιλογές σου προκειμένου να επιλέξεις την κατάλληλη μέθοδο. Φυσικά είναι σημαντικό να συζητάς και ό,τι σε απασχολεί με το κοντινό σου περιβάλλον ώστε να σου παρέχουν κι από εκεί την υποστήριξη στο βήμα που έχεις αποφασίσει να κάνεις.

Όταν είσαι φορτισμένος για παράδειγμα προτίμησε να βρεθείς με ανθρώπους που θα ξεχαστείς από το να ξεσπάσεις ανάβοντας ένα τσιγάρο ή κάνε κάποια δραστηριότητα που ξέρεις ότι σε αποσπά εναλλακτικά.

Η σωματική άσκηση είναι ένας από τους τρόπους για να ξεχαστείς, να σε κρατήσει δραστήριο και παράλληλα ευδιάθετο. Αν δυσκολεύεσαι να βάλεις στο πρόγραμμά σου κάποιο άθλημα η γυμναστήριο μπορείς να ξεκινήσεις την πιο εύκολη λύση που μπορείς να ακολουθήσεις: το περπάτημα.

Η επιθυμία να καπνίσεις θα σε περιτριγυρίζει οπότε εκείνες τις στιγμές προσπάθησε να απασχολήσεις το στόμα σου μασώντας κάποια τσίχλα ή καραμέλα χωρίς ζάχαρη αλλιώς κάποιο υγιεινό σνακ.Η κατανάλωση μικρών γευμάτων συχνά μπορεί να σε βοηθήσει να ξεπεράσεις την επιθυμία να καπνίσεις. Ωστόσο φρόντισε να κάνεις υγιεινές επιλογές ώστε να αποφύγεις την αύξηση του βάρους.

Για πολλούς καπνιστές το αλκοόλ καθώς και ο καφές είναι συνδεδεμένα με το τσιγάρο, γεγονός που σημαίνει ότι είναι πολύ εύκολο με την κατανάλωσή τους να μπεις στον πειρασμό να καπνίσεις. Συνεπώς, μειώνοντάς αυτές τις συνήθειες μειώνεις και τις πιθανότητες να επιστρέψεις στην συνήθεια του καπνίσματος.

Σε περίπτωση όμως που ενδώσεις στον πειρασμό να θυμάσαι ότι ένα σφάλμα δεν σημαίνει ότι έχεις αποτύχει. Συνέχισε την προσπάθειά σου και έχε στο νου σου ότι μπορεί ο πρώτος καιρός να είναι δύσκολος αλλά μόλις τα καταφέρεις τα αποτελέσματα θα σε δικαιώσουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button